Bluft Poetin?
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Het ziet er niet goed uit voor een snel verloop van de oorlog in Oekraïne. De Oekraïners plegen al sabotage in de buurt van Moskou en er werd ook een Russische luchthaven waar strategische bommenwerpers gestationeerd zijn door een drone aangevallen. Oekraïne stuurt blijkbaar aan op een regelrechte oorlog met Rusland ,......
Ik hoop van harte dat de NAVO niet in Zelensky zijn val loopt.
, zoniet wordt het WO III.
Uiteraard mag men zware Russische represailles verwachten , hoe zou je zelf zijn ....
Uiteraard mag men zware Russische represailles verwachten , hoe zou je zelf zijn ....
-
frits1955 - Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48
Jaja- die Duitsers hebben betaald voor 200 ton gestolen Belgisch goud, massa's gestolen diamanten, honderdduizenden geroofde schilderijen, beeldhouwwerken etc, duizenden uit fabrieken gesloopte machines, geroofde locomotieven, tienduizenden tonnen grondstoffen en landbouwopbrengsten ???...Waarmee dachten jullie dat de Duitse oorlogsinspanningen betaald werden?Ik dacht dat de Duitsers er wel voor betaalden. In elk geval in mijn grootmoeder haar winkeltje
werd betaald.
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Fazal - Lid geworden op: 08 sep 2019, 13:00
-
Fazal schreef: ↑05 dec 2022, 17:52Wisten iemand hier al van?
https://www.msn.com/nl-be/nieuws/overig ... 4#image=16
Die jonge generatie heeft helemaal geen normen meer , leugens en fantasiekes via social media verspreiden vinden ze "leuk"
-
Fazal - Lid geworden op: 08 sep 2019, 13:00
Tja ... dan moet je niets meer geloven.
Ik had daar ook zo mijn twijfels over, maar ja, ge leest maar wat.
En wie, als buitenstaander ..., kan met zekerheid weten wat fake is en wat niet!?
Alleen nog dat verdomde Sporza, zou géén fake zijn, maar goed, de voetballers zelf ..., dat is andere koek. Hebben ze zich nu pijn gedaan, of niet!? En die baby's waar zo veel spel wordt van gemaakt ..., zijn zij wel de vader, of niet!?
Ik had daar ook zo mijn twijfels over, maar ja, ge leest maar wat.
En wie, als buitenstaander ..., kan met zekerheid weten wat fake is en wat niet!?
Alleen nog dat verdomde Sporza, zou géén fake zijn, maar goed, de voetballers zelf ..., dat is andere koek. Hebben ze zich nu pijn gedaan, of niet!? En die baby's waar zo veel spel wordt van gemaakt ..., zijn zij wel de vader, of niet!?
Laatst gewijzigd door Fazal op 05 dec 2022, 18:40, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Ge moet gewoon je neus leren tussen wat acceptabel en niet acceptabel zou kunnen zijn. En pas op , het wordt nog erger met dat technische "deep fake" gedoe waarbij men met software een gezicht van iemand op iemand anders kan plakken en compleet de mimiek ( de lipbewegingen , enz ... ) en zelfs de stem kan nabootsen. Enige voorwaarde is dat de "echte" kop van de faker ietwat dezelfde vorm moet hebben van de gefakete , dus een ronde kop faken door iemand met een paardesmoel lukt niet zo goed.
-
Charlie Maru - Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33
Gemaakt voor de warme landen......
HLN:
Rusland kan Iraanse drones niet meer inzetten omdat die “niet tegen vrieskou kunnen”, beweert Oekraïne
Rusland zou sinds midden november geen drones van Iraanse makelij meer hebben ingezet in de oorlog met Oekraïne. De reden daarvoor is dat de drones niet bestemd zouden zijn tegen de vrieskou in het Russische buurland. Dat heeft een woordvoerder van de Oekraïense Krijgsmacht gezegd tijdens een televisie-uitzending. “De drones zijn gemaakt van plastic en ander materiaal dat erg gevoelig is voor zulke weersomstandigheden”, aldus Yevheniy Sylkin
https://www.hln.be/buitenland/rusland-k ... ~a4d5289c/
HLN:
Rusland kan Iraanse drones niet meer inzetten omdat die “niet tegen vrieskou kunnen”, beweert Oekraïne
Rusland zou sinds midden november geen drones van Iraanse makelij meer hebben ingezet in de oorlog met Oekraïne. De reden daarvoor is dat de drones niet bestemd zouden zijn tegen de vrieskou in het Russische buurland. Dat heeft een woordvoerder van de Oekraïense Krijgsmacht gezegd tijdens een televisie-uitzending. “De drones zijn gemaakt van plastic en ander materiaal dat erg gevoelig is voor zulke weersomstandigheden”, aldus Yevheniy Sylkin
https://www.hln.be/buitenland/rusland-k ... ~a4d5289c/
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier
-
Charlie Maru schreef: ↑05 dec 2022, 20:34....“De drones zijn gemaakt van plastic en ander materiaal dat erg gevoelig is voor zulke weersomstandigheden”, aldus Yevheniy Sylkin
....
p.s. die tweetakt motor is van Chineese makelij
Laatst gewijzigd door Fred1950 op 05 dec 2022, 23:02, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Charlie Maru - Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33
HLN:
Nog nooit heeft Oekraïne Rusland zo in het hart getroffen. Militair expert: “Dit is een escalatie van het conflict”
De explosies die vandaag plaatsvonden op twee Russische luchtmachtbasissen laten vermoeden dat de Oekraïense strijdkrachten een manier hebben gevonden om Russische bommenwerpers uit te schakelen. Opvallend: beide Russische luchthavens liggen honderden kilometers van de grens met Oekraïne. Hoe geraakt Oekraïne zo ver? Waarom worden de aanvallen niet triomfantelijk opgeëist? En welke gevolgen heeft dit voor de oorlog? “Ja, dit is een escalatie, maar vergeet dat nucleaire verhaal”, zegt professor krijgskunde Luc De Vos.
https://www.hln.be/nieuws/nog-nooit-hee ... ~a329f26c/
Nog nooit heeft Oekraïne Rusland zo in het hart getroffen. Militair expert: “Dit is een escalatie van het conflict”
De explosies die vandaag plaatsvonden op twee Russische luchtmachtbasissen laten vermoeden dat de Oekraïense strijdkrachten een manier hebben gevonden om Russische bommenwerpers uit te schakelen. Opvallend: beide Russische luchthavens liggen honderden kilometers van de grens met Oekraïne. Hoe geraakt Oekraïne zo ver? Waarom worden de aanvallen niet triomfantelijk opgeëist? En welke gevolgen heeft dit voor de oorlog? “Ja, dit is een escalatie, maar vergeet dat nucleaire verhaal”, zegt professor krijgskunde Luc De Vos.
https://www.hln.be/nieuws/nog-nooit-hee ... ~a329f26c/
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier
-
boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Ik zag Putin zelf rijden met een Mercedes om zijn brug (naar Krim) te gaan bekijken.
Het minste prulleke aan uw auto is te maken met uitlezen/inleren en soms is er verbinding nodig met de fabriek. Waar zijn de sancties?
Het minste prulleke aan uw auto is te maken met uitlezen/inleren en soms is er verbinding nodig met de fabriek. Waar zijn de sancties?
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-
Zelensky heeft aan Biden beloofd om de raketten die de VS heeft bezorgd niet naar Russisch gebied te sturen. Die veegt er dus zijn broek aan , en daarom zwijgt die in alle talen.Charlie Maru schreef: ↑05 dec 2022, 22:56..... Waarom worden de aanvallen niet triomfantelijk opgeëist? En welke gevolgen heeft dit voor de oorlog? “Ja, dit is een escalatie, maar vergeet dat nucleaire verhaal”, zegt professor krijgskunde Luc De Vos.
....
Zo zie je maar hoe onverantwoord de Oekraïners met hun gekegen speelgoed omgaan. Die zijn dus zo maniakaal dat ze denken de Russen te kunnen plat krijgen.
En uiteraard , de NAVO haviken wrijven in hun pollen , dat is allemaal werk dat zij niet hoeven te doen. Dat zijn nu eenmaal de gedragingen van het "democratisch" imperialisme tegen vermeende "dictaturen". Na Rusland is China aan de beurt. Dit gedrag verschilt in geen enkel opzicht met de Kruisvaarders die de heidenen in Jeruzalem gingen uitroeien.