Bluft Poetin?
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
-
boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Israël verdedigt zich met Iron Dome https://www.youtube.com/watch?v=_eSZaCHXBVA , ipv bommen te vreten zou men dat daar kunnen opstellen.
Putin gebruikt de winter als wapen.
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Er bestaat geen incentief dat Rusland of China ons gaat aanvallen , behalve misschien als wij hen blijven pesten en bedreigen met grootspraak - of economisch gaan boycotten zoals de VS dat maar al te graag doet met haar zogenaamde "vijanden".
Die kosten evenveel geld als wat de Oekraïners nu als afweer tegen de Russen gebruiken. Zo'n één anti-raket raketje kost meer dan een drone die de Russen van de Iraniërs hebben gekocht.boeffer schreef: ↑11 dec 2022, 21:10Israël verdedigt zich met Iron Dome https://www.youtube.com/watch?v=_eSZaCHXBVA , ipv bommen te vreten zou men dat daar kunnen opstellen.
Het lijkt er sterk op , maar geen probleem , de NAVO mag er thuiskomen , en dan is alles Ok
-
1 jaar geleden. Poetin: 'Waarom doen jullie zo hysterisch over onze troepen aan de grens van UA? Wij zijn niets van plan; alleen wat oefenen.'

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Ook geen probleem voor Turkije dan. Je bent een ‘democratie’ als het in je kraam past anders ben je een schurkenstaat.door Fred1950 » Gisteren, 23:42Het lijkt er sterk op , maar geen probleem , de NAVO mag er thuiskomen , en dan is alles OkDicksy schreef: ↑Gisteren, 20:57
Even off-topic maar wel aansluitend aan de laatste quotes:Is Hongarije nu een dictatuur en wordt het bestuurd door een dictator of niet?
Dan is het natuurlijk gemakkelijk om over ‘democratie’ te praten zonder gewetensbezwaren te hebben..
(Nu terug naar topic)
-
Oekraïne heeft een hoofdkwartier van de Wagnergroep aangevallen in Kadiivka (Luhansk). Deze kerels hadden een groot hotel aangeslagen en zich daar geïnstalleerd. Ooggetuigen spreken van 'vele doden'. Vanuit Russische kant worden al 'enkele doden' vermeld.

Charlie Maru - Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33
HLN:
Kremlin lijkt ambities in Oekraïne terug te schroeven: “Russisch leger is nauwelijks in staat om verloren gebied te heroveren”
Het Kremlin stelt dat Rusland enkel provincies in Oekraïne wil veiligstellen die het heeft geannexeerd. Die verklaring impliceert dat Kiev en andere Oekraïense regio’s worden opgegeven. Volgens de Britse geheime dienst is het Russische leger momenteel ook nauwelijks in staat om recentelijk verloren gebied te heroveren.
https://www.hln.be/buitenland/kremlin-l ... ~acf3f730/
Kremlin lijkt ambities in Oekraïne terug te schroeven: “Russisch leger is nauwelijks in staat om verloren gebied te heroveren”
Het Kremlin stelt dat Rusland enkel provincies in Oekraïne wil veiligstellen die het heeft geannexeerd. Die verklaring impliceert dat Kiev en andere Oekraïense regio’s worden opgegeven. Volgens de Britse geheime dienst is het Russische leger momenteel ook nauwelijks in staat om recentelijk verloren gebied te heroveren.
https://www.hln.be/buitenland/kremlin-l ... ~acf3f730/
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier
-
Charlie Maru schreef: ↑12 dec 2022, 19:22.....
....
Ik heb toch al lang geleden geschreven dat het de Russen alleen maar te doen is om de provincies met hoofdzakelijk Russisch taligen te "beschermen" en , uiteraard ook de Krim met hun oorlogvloot.
Ik heb recent zelfs een kaart met een "mogelijke" bestandslijn/grens/demarcatielijn geschetst ....
-
De Russen passen hun bedoelingen constant aan naarmate ze meer terrein verliezen aan de Oekraïners. In geval ze terug over hun grens zouden gedreven worden, dan zal blijken dat het hun bedoeling was om de nazi's weg te jagen of dat het voldoende was UA te straffen, of dat Rusland de rest van de wereld heeft bevochten en heeft gewonnen.
Kortom, van het oorspronkelijke plan om de regering op een kleine week te vervangen door een poppenspel dat door Poetin wordt gecontroleerd blijft niet veel over.
Hier een video waarin de toon steeds verder verandert o.i.v. de realiteit op het veld.
Kortom, van het oorspronkelijke plan om de regering op een kleine week te vervangen door een poppenspel dat door Poetin wordt gecontroleerd blijft niet veel over.
Hier een video waarin de toon steeds verder verandert o.i.v. de realiteit op het veld.

-
Charlie Maru - Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33
HLN:
Kremlin: “Oekraïne moet annexaties erkennen vooraleer we over vrede kunnen praten”
Vooraleer Rusland en Oekraïne aan de onderhandelingstafel kunnen gaan zitten, moet Oekraïne de regio’s die Rusland na schijnreferenda heeft geannexeerd erkennen. Dat heeft de woordvoerder van het Kremlin, Dmitri Peskov, duidelijk gemaakt. “De Oekraïners moeten rekening houden met de realiteit die zich ter plaatse heeft ontwikkeld”, aldus Peskov.
https://www.hln.be/buitenland/kremlin-o ... ad1b5f5ae/
Kremlin: “Oekraïne moet annexaties erkennen vooraleer we over vrede kunnen praten”
Vooraleer Rusland en Oekraïne aan de onderhandelingstafel kunnen gaan zitten, moet Oekraïne de regio’s die Rusland na schijnreferenda heeft geannexeerd erkennen. Dat heeft de woordvoerder van het Kremlin, Dmitri Peskov, duidelijk gemaakt. “De Oekraïners moeten rekening houden met de realiteit die zich ter plaatse heeft ontwikkeld”, aldus Peskov.
https://www.hln.be/buitenland/kremlin-o ... ad1b5f5ae/
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier
-
Misschien kunnen de Oekraïners hiermee akkoord gaan in ruil voor wapensCharlie Maru schreef: ↑13 dec 2022, 17:33HLN:
...