Transgender

Hier is plaats voor discussie over actuele onderwerpen.
Met een krant kan je zowel een minister als een vlieg doodslaan. (Herman de Croo - 1937)

werewoef
Lid geworden op: 05 apr 2005, 17:53

26 jul 2022, 00:13

In the midnight hour, for some the pissing hour , zie deze link

https://www.andros.nl/artsenblog/prosta ... d-plassen/

a.u.b - werewoef
AMEN en AUM

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

26 jul 2022, 00:20

Vandaag één van de mafste gendercommentaren gehoord. Een persoon was van mening dat het gender dat het meest bij de persoonlijkheid van hem/haar paste niets anders was dan ... cake!

De redenering was dat z/hij zichzelf altijd 'fluffy' vond en als luchtig gerezen cake door het leven ging. Bovendien werd ook vermeld dat z/hij het leven ervaarde als 'meerlagig' en dat zijn/haar persoonlijkheid ook meerlagig was.


Bonus: in de woke gemeenschap is de gewoonte aan het ontstaan om in een e-mail onderaan bij je naam ook nog je voornaamwoorden te vermelden.
Bijvoorbeeld:

Cindy De Schrijver
(hij / hem / zijn)
Leerkracht 4B
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

27 jul 2022, 09:21

Wie dacht dat het voorgaande maar om te lachen was, mag eens even kijken naar Kamala Harris die zichzelf voorstelt in een meeting:

"I am Kamala Harris, my pronouns are she and her, I am a woman (...) "

Dit is te horen tussen de 15e en 17e seconde.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

30 jul 2022, 10:42

Transgenderisme is naast/samen met Woke het handelsmerk van links (the liberals) in Amerika.

In de VS kan je aan de uiterlijkheden van een mens vaak al zien voor welke partij z/hij zou stemmen:

Afbeelding
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

03 aug 2022, 10:04

Hoe gek en gevaarlijk kan het worden?

In het VK - een oude Europese democratie - werd een ex-politieman aangeklaagd. Dit is wat er gebeurde:

In januari vorig jaar kreeg de ex-politieagent een telefoontje van Humberside Police en kreeg te horen dat hij naar aanleiding van een anonieme klacht werd onderzocht omdat hij 30 "transfobe" berichten op Twitter had gedeeld.

Een van de tweets luidde: “Ik kreeg bij de geboorte de klasse 'zoogdier' toegewezen, maar mijn oriëntatie is vis. Mis-species me niet". In een andere tweet verklaarde hij dat transvrouwen geen vrouwen zijn.

De politie concludeerde dat er geen misdaad was gepleegd, maar het werd nog steeds geregistreerd als een "niet-misdaad haatincident" (a non crime hate incident) en de politie belde Miller om zijn "denken" te "controleren".

In Groot-Brittannië heeft de politie de bevoegdheid om zogenaamde non-crime hate-incidenten op te nemen in criminele databases, wat ertoe leidt dat de niet-misdrijven ontdekt kunnen worden in antecedentenonderzoeken, die het potentieel hebben om iemands kansen op werk in het gedrang te brengen, ook al is er geen misdaad begaan.

De linkse intelligentsia er altijd op uit geweest om iedereen erop te wijzen dat 1984 een boek is dat ons onder andere moet waarschuwen voor de steeds dieper wordende greep van de overheid op ons leven.
Vandaag blijft het bijzonder stil langs de linkerzijde omtrent de aantijging van dit 'gedachtenmisdrijf'.

Gelukkig is er een rechter die tot het besluit is gekomen dat free speech niet tot doel heeft om uitspraken te beschermen zoals 'kleine katjes zijn zo schattig' maar dat het gaat om meningen die ons diep kunnen raken.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

03 aug 2022, 10:33

Eindelijk eens wat tegengas tegenover gevaarlijke idiotieën zoals hierboven.

Europees manifest voor objectiviteit in de media over ‘genderdysforie’ bij minderjarigen
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

04 aug 2022, 09:39

Afbeelding
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

URSULAMI
Lid geworden op: 15 aug 2014, 09:33

12 aug 2022, 19:44

[attachment=0]9781915_original.jpg[/attachment]
Bijlagen
9781915_original.jpg
9781915_original.jpg (79.56 KiB) 774 keer bekeken

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

12 aug 2022, 20:54

Jerry Banfield dwingt de transgendercommunity tot nieuwe inzichten. Dit is de man in kwestie:

Afbeelding

Jerry heeft beslist dat hij niet meer als blanke wil beschouwd worden maar hij wil vanaf nu een 'African American' zijn. Net zoals iemand met XY chromosomen en met zaadcellen van de ene dag op de andere kan beslissen dat hij vanaf dan een zij wil zijn, zo heeft hij beslist om zijn transitie naar zwarte medemens in te zetten.

De transcommunity staat er immers op dat iemand die zichzelf als vrouw/man identificeert vanaf dan ook een man/vrouw is. De sociale media hebben het daar moeilijk mee. Hij wordt door Twitter en facebook geboycot maar zijn aanpak is dezelfde als die van de transmensen en die worden geen strobreed in de weg gelegd door Twitter en co.

Halfweg deze korte video hoor je Jerry aan het woord en legt hij de motivering van zijn actie uit.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

boeffer
Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Locatie: In mijn zetel

18 aug 2022, 11:46

Travestieten ook die dansers van t'carnaval in Rio binden hun ding naar achter. Ooit gezien in een reportage, goed zat en wie komt ge dan tegen?
Tucking noemt dat: https://transgenderinfo.be/m/identiteit ... ondergoed/
W10 Wondershare Filmora Video Editor,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, de slijtageslag duurt langer dan de waarborg

Fazal
Lid geworden op: 08 sep 2019, 13:00

18 aug 2022, 18:08

Of ze nu hun ding verstoppen ,of erger nog, afsnijden, het zullen altijd mannen blijven!
Hetzelfde met kleur, zwarte en witte, ze zullen altijd hun oorspronkelijke kleur behouden!

Ze mogen nog zo proberen, 'en dat doen ze', er meer Westers uit te zien, of als ze op zeker ogenblik beslissen om als transgender door het leven te gaan.
Anderzijds proberen witte er zoveel mogelijk bruin uit te zien.
En dan zijn ze verwonderd dat ze huidkanker krijgen.
Bruinen willen wit worden (Vb.: Michael Jackson), en witte willen bruin worden, ten koste van hun eigen gezondheid.

Besluit: Mensjes zijn nooit content.

Armen willen rijk worden, en rijken verveen zich dood, en weten niet wat gedaan met hun geld.
Problemen bij de vleet. Problemen ...? 8O
Er zijn andere problemen genoeg om ons zorgen over te maken, en waar we zelf (helaas) weinig of niets kunnen tegen doen.

De belachelijke houdingen, kleding, èn bewegingen van de deelnemers aan een Pride parade, zegt genoeg om te weten hoe mensjes in elkaar zitten. Apen en andere martiko's, hebben er niks aan.

Niet moeilijk dat de apenpokken de wereld aan het veroveren zijn.
God heeft zijn werk ècht niet goed gedaan! :mrgreen:

werewoef
Lid geworden op: 05 apr 2005, 17:53

18 aug 2022, 23:39

Me Too, transgender en nog van die zakens .... :roll:

Neem nu de jaren zestig en zeventig . Je had toen Xavierra Hollander, de dolle minas , de nvsh enz.
De vrouwen waren toens toch al geémancipeerd . Ouwe wijn in nieuwe vaten .? :?

werewoef
AMEN en AUM

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

20 aug 2022, 09:51

Afbeelding

Deze vrouw, dokter, begeleidt kinderen vanaf 3 jaar ! , in hun zoektocht naar hun genderidentiteit. Daarbij gebruikt ze medische middelen (medicijnen).

Los van 't padje. Zeg dat ik het gezegd heb.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Fazal
Lid geworden op: 08 sep 2019, 13:00

20 aug 2022, 19:20

Nee toch ..., is het echt al zo ver gekomen??? 8O
Zijn er nog normale mensen op deze wereld??? Ik ben er langer over aan het twijfelen.
Zo te zien, te lezen, en te horen, zullen ze tegenwoordig alleszins niet meer met velen zijn. :cry:

URSULAMI
Lid geworden op: 15 aug 2014, 09:33

20 aug 2022, 19:41

We komen allemaal uit een baarmoeder
Zou het kunnen dat we nu de prijs betalen voor alle moderne "medicijnen" ?
En vrouwen nemen nog wat meer dan gewone medicatie alleen


[attachment=0]102699058_original_optimized.jpg[/attachment]
Bijlagen
102699058_original_optimized.jpg
102699058_original_optimized.jpg (60.49 KiB) 610 keer bekeken