Bluft Trump ?
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Het lijkt erop dat het plan van Trump om investeringen terug naar de VS te halen, begint te werken.
De Japanse eerste minister heeft gisteren aangekondigd dat Japanse bedrijven meer dan 1 biljoen dollar (duizend miljard dollar) zullen investeren in de VS!
PM Ishiba said the Japanese spending on U.S. Steel would be part of $1 trillion in investments made by the country in the U.S.
De Japanse eerste minister heeft gisteren aangekondigd dat Japanse bedrijven meer dan 1 biljoen dollar (duizend miljard dollar) zullen investeren in de VS!
PM Ishiba said the Japanese spending on U.S. Steel would be part of $1 trillion in investments made by the country in the U.S.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Je weet wel , Trump stelt voor om de Gaza strook te kopen en er een vakantieparadijs van de maken. En wat stelt Netanyahu voor ? Die stelt voor dat de Golfstaten alle puin opruimen er de heropbouw betalen. Wie heeft die puinhoop veroorzaakt , zeg !
Met dat soort mensen valt niet meer te praten .... zondermeer walgelijk !
-
Golf 5 - Lid geworden op: 23 apr 2021, 17:17
Mogen allemaal eens in de spiegel kijken ( Trump - Macron - Poetin )
En eens lezen wat er allemaal in de krant of is ook fake .
Mag geen derde oorlog moeten ze tegenhouden maar ondertussen zijn ze land aan leeghalen .
Vergeten hoeveel doden
Zo zie je maar .
En eens lezen wat er allemaal in de krant of is ook fake .
Mag geen derde oorlog moeten ze tegenhouden maar ondertussen zijn ze land aan leeghalen .
Vergeten hoeveel doden
Zo zie je maar .
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
-
boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Pelosi zat ook in de zaal, als de camera haar in zicht had keek ze weg maar het gefrons zag je nog. Het lijkt op de schoonmoeder van Trump.
W10 Wondershare Filmora Video Editor,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk