Klimaat
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Niks parallel. T eerst, CO2 volgt.
Dat is nu precies wat wetenschappers vandaag aankaarten. Men maakt ons wijs dat het andersom is, net zoals men ons probeert wijs te maken dat er dit jaar veel meer bossen afbranden dan in andere jaren. Jij trapt daarin, maar precies het omgekeerde doet zich voor.
Wat doen de MSM-wetenschappers dan? De realiteit moet zich aanpassen aan onze verkeerde gegevens.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Enne ,,,, deed het deugd ?
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Ach kom man. Jouw NASA beeldje ( echt van de NASA ? ) geeft niet duide;ijk aan dat er een 8 maanden lag is. Ten tweede , waar eh hoe zijn die metingen uitgevoerd. Ik schreef dat je die moet berekenen aan de hand van wereldwijde metingen her en der.Wil. schreef: ↑Vandaag, 18:36Niks parallel. T eerst, CO2 volgt.
Dat is nu precies wat wetenschappers vandaag aankaarten. Men maakt ons wijs dat het andersom is, net zoals men ons probeert wijs te maken dat er dit jaar veel meer bossen afbranden dan in andere jaren. Jij trapt daarin, maar precies het omgekeerde doet zich voor.
Wat doen de MSM-wetenschappers dan? De realiteit moet zich aanpassen aan onze verkeerde gegevens.