Klimaat
-
Charlie Maru - Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Zoals je zelf wil.
Ge krijgt dat SMS als ge u laat registeren bij beAlert , anders niet.
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
De overheid wordt nog méér bezorgd over ons welzijn.
Vanavond is er een zonsverduistering en Jacotte Brokken zei op het middagnieuws: "Er zal een frissere wind opsteken; neem dus zeker een truitje mee"
Overdag wordt het tot 31 graden. Dat is goed warm, zelfs te heet voor wie in de zon moet werken . De mensen die buiten zijn, snakken naar een beetje frisse lucht, maar "neem zeker een truitje mee".
De verkleutering die sommigen met open mond en met graagte accepteren, is niet meer normaal.
Vanavond is er een zonsverduistering en Jacotte Brokken zei op het middagnieuws: "Er zal een frissere wind opsteken; neem dus zeker een truitje mee"
Overdag wordt het tot 31 graden. Dat is goed warm, zelfs te heet voor wie in de zon moet werken . De mensen die buiten zijn, snakken naar een beetje frisse lucht, maar "neem zeker een truitje mee".
De verkleutering die sommigen met open mond en met graagte accepteren, is niet meer normaal.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Dat is zeker zo: ze leren niet meer schrijven zoals het hoort, ze denken dat ze iedereen mogen uitschelden en accepteren niet dat ze op hun plaats gezet worden door iemand die op basis van feitenmateriaal bewijst hoe het zit en waarom ze fout waren.
Ja, je hebt gelijk.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.