Slecht nieuws voor u. En ook voor de Amazonebewoners, eigenlijk. 

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Hoe wil je de website zien?
Kies je kleuren
Kies de lettergrootte
Je keuze blijft bewaard op deze computer of telefoon. Ze geldt voor de hele website.
Onze e-cards zijn vernieuwd! Stuur een kaartje voor een verjaardag, als bedankje of zomaar. Bekijk de e-cards

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.En niemand verplicht ziekenhuizen om nog op stervens na zieke covid-19 patiënten op te nemen, juist ? Als het van mij zou afhangen zouden zieke vaccin-weigeraars teruggestuurd worden met de woorden "Sterf thuis ! "Prima Vera schreef: ↑30 mei 2021, 15:06Er zitten hier begot toch panikeurs zenne. Als jullie zo een schrik hebben, blijf dan toch gewoon thuis? Niemand verplicht jullie volk in huis te ontvangen of 50 man in jullie tuin te zetten! Niemand verplicht jullie om een terras te gaan doen én niemand verplicht jullie om zonder masker buiten te komen. Djeezes.
U gaat er dus mee akkoord dat men geen covid-19 "besmette" personen in hospitalen meer moet opnemen, ongeacht hun ziektetoestand.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Wat denk je ervan om voort te gaan op de FEITEN?

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.ieder zijn gedacht heFred1950 schreef: ↑30 mei 2021, 18:06En niemand verplicht ziekenhuizen om nog op stervens na zieke covid-19 patiënten op te nemen, juist ? Als het van mij zou afhangen zouden zieke vaccin-weigeraars teruggestuurd worden met de woorden "Sterf thuis ! "Prima Vera schreef: ↑30 mei 2021, 15:06Er zitten hier begot toch panikeurs zenne. Als jullie zo een schrik hebben, blijf dan toch gewoon thuis? Niemand verplicht jullie volk in huis te ontvangen of 50 man in jullie tuin te zetten! Niemand verplicht jullie om een terras te gaan doen én niemand verplicht jullie om zonder masker buiten te komen. Djeezes.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Fred1950 schreef: ↑30 mei 2021, 18:06En niemand verplicht ziekenhuizen om nog op stervens na zieke covid-19 patiënten op te nemen, juist ? Als het van mij zou afhangen zouden zieke vaccin-weigeraars teruggestuurd worden met de woorden "Sterf thuis ! "Prima Vera schreef: ↑30 mei 2021, 15:06Er zitten hier begot toch panikeurs zenne. Als jullie zo een schrik hebben, blijf dan toch gewoon thuis? Niemand verplicht jullie volk in huis te ontvangen of 50 man in jullie tuin te zetten! Niemand verplicht jullie om een terras te gaan doen én niemand verplicht jullie om zonder masker buiten te komen. Djeezes.
We gaan toch al flink die richting uit. Wie vandaag een lening/schuldsaldoverzekering wil afsluiten betaald flink wat meer als roker dan als niet-roker...Dan moet je je haat ook maar verleggen naar de mensen die roken en zuipen, die verdienen dan ook geen verdere zorgen in een ziekenhuis volgens jou!
We hebben het over de verzorging in het ziekenhuis, bij de les blijven aub.frits1955 schreef: ↑31 mei 2021, 12:05We gaan toch al flink die richting uit. Wie vandaag een lening/schuldsaldoverzekering wil afsluiten betaald flink wat meer als roker dan als niet-roker...Dan moet je je haat ook maar verleggen naar de mensen die roken en zuipen, die verdienen dan ook geen verdere zorgen in een ziekenhuis volgens jou!
Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.