Bluft Poetin?
-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Dat soort "subtiele" propaganda mikt blijkbaar op de groep met het laagste IQ. Wee Poetin als die groep zich ooit bewust wordt van het "bedrog" !
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Die bewustwording komt pas nadat het systeem in elkaar is gestort. De mensen "weten van niets" en dat is niet eens gelogen. Hoe kunnen ze de leugens doorzien wanneer ze maar één bron hebben die hen geregeld overspoelt met wat ze mogen weten? Wanneer de dictator bepaalt welke informatiekanalen mogen blijven bestaan, dan zal de massa die informatie voor waar aannemen.Dat soort "subtiele" propaganda mikt blijkbaar op de groep met het laagste IQ. Wee Poetin als die groep zich ooit bewust wordt van het "bedrog" !
Vandaar dat wij blij mogen zijn met stemmen die het tegendeel beweren van wat de meeste informatiebronnen ons geven. In de VS heb je bij Fox News bv. Tucker Carlson (er zijn in de VS nog tal van andere 'dwarsliggers'). Die man zegt openlijk dat hij achter Rusland staat. Zijn berichtgeving over UA is bijgevolg volledig anti-westers. Zo dwars ingaan tegen het verhaal van de overheid is onmogelijk in RU (en in China).

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
In plaats van met Politico te praten zou hij beter eens contact opnemen met A. De Croo en T. Van der Straeten. Twee 'experts' die weten hoe je grote energiebedrijven moet aanpakken.Kiev zegt dat Big Oil moet betalen om de verbrijzelde infrastructuur van Oekraïne weer op te bouwen
BRUSSEL - Grote internationale energiebedrijven die enorme winsten binnenhaalden vanwege prijspieken in de loop van de oorlog, zouden een deel van dat geld moeten steken in de wederopbouw van de verwoeste elektriciteitsinfrastructuur van Oekraïne, zei de Kievse minister van Energie, German Galushchenko, tegen POLITICO.
"Veel energiebedrijven halen enorme meevallers uit de oorlog. Dus we schatten dit op meer dan $ 200 miljard", zei Galushchenko tijdens een bezoek aan Brussel. "Ze krijgen dit geld omdat we vechten, vanwege de oorlog."
"Ik denk dat het eerlijk zou zijn om dit geld met Oekraïne te delen. Ik bedoel, om ons te helpen de energiesector te herstellen en weer op te bouwen", voegde hij eraan toe.
-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Zij zullen de volgende 50 jaar braaf alles doen wat het Westen van hen verlangt, zij mogen immers niet in de hand bijten van hen die hen "gevoed" hebben.
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Ik zou dat niet durven voorspellen. Wacht eerst een paar verkiezingen in dat land af. Het is een wispelturig volk met "heet bloed" , dat bewijst de staatsgreep van 2014. Er moet maar weinig gebeuren om zich terug aan de zijde van Rusland en andere Slavische Staten te scharen. En dan kan Europa fluiten naar wat het in Oekraïne aan wapens en wat nog allemaal heeft "geïnvesteerd". Veel zal afhangen hoe Rusland de bezette gebieden heropbouwt , en dat kan hen als voorbeeld dienen. De hoogbouw woontorens die de Russen in Marioepol al hebben opgetrokken zal de Oekraïners niet ongemerkt beroeren.
Laatst gewijzigd door Fred1950 op 30 mar 2023, 22:09, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Aan de zijde van Rusland?Er moet maar weinig gebeuren om zich terug aan de zijde van Rusland en andere Slavische Staten te scharen

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Het is meer dan 'voeden'. Het is - indien alles gunstig verloopt - de redding van een gewisse dood. Ik heb hier al meermaals laten zien wat de Russen van plan zijn met UA.
Daarvan gespaard worden, daar past wel een beetje dankbaarheid voor, zou ik denken.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.