Coronavirus
-
E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
Een analyse door onderzoekers van Sennet werpt nog een ander licht op een ander punt:
WAAROM is er in nergens sprake van het totaal aantal vaccinaties in de loop van de jaren?
Dank u, voel me al veel beter.

OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Er zitten hier een paar pipo's die blijkbaar traag van begrip zijn. Ik zal nu nog eens mijn best doen en het op een andere manier formuleren :Fred1950 schreef: ↑28 aug 2021, 10:47Dicksy schreef: ↑28 aug 2021, 09:02Allemaal puur toeval dat het net samenvalt met die vaccinaties. Die overledenen waren zowiezo ook overleden aan deze aandoeningen zonder vaccinatie. Dus niets achter zoeken. Onze twee echte ‘sennet-experten’ (en andere pseudo experten) zullen dit zeker kunnen bevestigen.![]()
Als al die mensen het virus zelf opgelopen hadden in plaats van het vaccin , dan waren die aan krak dezelfde aandoeningen zoals hartspierontsteking gestorven !
Het verschil is .... er gingen meer mensen gestorven zijn met die aandoeningen door de virusinfectie zelf, dan door het vaccin tegen dat virus. Het heeft allemaal op zich niets te maken met het vaccin, maar met het afweermechanisme van de persoon in kwestie ( dat een beetje verkeerd is "geprogrammeerd" ).
"Diegenen die gestorven zijn door welbepaalde complicaties na vaccinatie, zouden aan dezelfde welbepaalde complicaties gestorven zijn als ze door covid-19 besmet waren geraakt. Hun aantal is miniem.
"Diegenen die gestorven zijn door covid-19 aan de niet de hiervoor "welbepaalde complicaties" gingen NIET gestorven zijn als ze zich hadden laten vaccineren. Hun aantal is maximaal ( ten opzichte van het aantal wel gevaccineerden )
Duidelijker kan ik het niet, of ik zou hiervoor het al in de C/C++ taal moeten gaan tonen .
Uiteraard zou diegene die gestorven is aan complicaties door de vaccinatie niet gestorven zijn als hij/zij zich niet had laten vaccineren, maar dan zou die dan nu nog steeds als een Chinees in quarantaine met een ruimtepak aan moeten rondlopen om niet aan "dezelfde complicaties" door corona besmetting te sterven ...
-
Lukas - Lid geworden op: 17 aug 2005, 17:59
In Brussel worden de ziekenhuizen weer overspoeld door covid-patiënten. De meeste niet ingeënt.
Zouden dat allemaal originele Belgen zijn? Of misschien ook wel nieuwe Belgen met dubbel paspoort,
of zonder paspoort, de zgn. sans-papiers? Of ... mogen we dat niet weten?
Zouden dat allemaal originele Belgen zijn? Of misschien ook wel nieuwe Belgen met dubbel paspoort,
of zonder paspoort, de zgn. sans-papiers? Of ... mogen we dat niet weten?
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Neen, dat moogt gij niet weten. Maar via de tam-tam (oei, is dit geen verborgen racisme?) van de mensen die er werken, komen we toch te weten dat het in meerderheid 'belgen zijn met een diverse achtergrond'.
Een goede verstaan ...

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Dat ze dan de kwieten naar Antwerpen sturen, nietwaar .... daar zitten al die Jehovazisten en aanverwant gedoe.
-
Idefix - Lid geworden op: 21 jun 2007, 18:58
Hoever zijn "de geleerden" al gevorderd met het ontwikkelen van een medicijn tegen Covid??? Een half dozijn "werkende... ahum " vaccins waarvoor ze vroeger minstens 10 jaar nodig hadden is nu gevonden op enkele maanden. Of gaan ze eerst het vaccin uitmelken tot op de bodem voor ze er aan beginnen??? Is er wel iemand geïnteresseerd in het genezen van Covid????
De zon is gratis voor iedereen
-

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Idefix - Lid geworden op: 21 jun 2007, 18:58
Wat is uw bedoeling met al die kleine blokjes??? De eindtijd of Boccelli,,,,,??????
De zon is gratis voor iedereen
-
In de Brusselse ziekenhuizen komen nogal wat patiënten toe met covidverschijnselen.
Een dokter verklaarde tijdens het weekend dat tussen alle mensen op intensieve zorgen er geen enkele bij was die volledig gevaccineerd was. Maar in Brussel zijn er nog veel mensen niet ingeënt.
De toestand in Vlaanderen is heel wat anders. Hier de dubbele vaccinatiegegevens:

Enkel bij de groep vanaf 12 jaar tot 17 jaar is de vaccinatiegraad in Vlaanderen nog niet gevorderd tot het niveau 80%. Die kinderen worden echter zo goed als nooit ziek van de ziekte. Sterven van covid? Dat wordt hier een moeilijke opgave.
En toch zie ik hier nog altijd mensen op straat lopen die zichzelf muilkorven. De indoctrinatie heeft behoorlijk goed gewerkt, als je 't mij vraagt.
Een dokter verklaarde tijdens het weekend dat tussen alle mensen op intensieve zorgen er geen enkele bij was die volledig gevaccineerd was. Maar in Brussel zijn er nog veel mensen niet ingeënt.
De toestand in Vlaanderen is heel wat anders. Hier de dubbele vaccinatiegegevens:

Enkel bij de groep vanaf 12 jaar tot 17 jaar is de vaccinatiegraad in Vlaanderen nog niet gevorderd tot het niveau 80%. Die kinderen worden echter zo goed als nooit ziek van de ziekte. Sterven van covid? Dat wordt hier een moeilijke opgave.
En toch zie ik hier nog altijd mensen op straat lopen die zichzelf muilkorven. De indoctrinatie heeft behoorlijk goed gewerkt, als je 't mij vraagt.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.