Fred1950 schreef: ↑28 aug 2021, 10:47
Dicksy schreef: ↑28 aug 2021, 09:02
Allemaal puur toeval dat het net samenvalt met die vaccinaties. Die overledenen waren zowiezo ook overleden aan deze aandoeningen zonder vaccinatie. Dus niets achter zoeken. Onze twee echte ‘sennet-experten’ (en andere pseudo experten) zullen dit zeker kunnen bevestigen.
Als al die mensen het virus zelf opgelopen hadden in plaats van het vaccin , dan waren die
aan krak dezelfde aandoeningen zoals hartspierontsteking gestorven !
Het verschil is .... er gingen meer mensen gestorven zijn
met die aandoeningen door de virusinfectie zelf, dan door het vaccin tegen dat virus. Het heeft allemaal op zich niets te maken met het vaccin, maar met het afweermechanisme van de persoon in kwestie ( dat een beetje verkeerd is "geprogrammeerd" ).
Er zitten hier een paar pipo's die blijkbaar traag van begrip zijn. Ik zal nu nog eens mijn best doen en het op een andere manier formuleren :
"Diegenen die gestorven zijn door
welbepaalde complicaties na vaccinatie, zouden
aan dezelfde welbepaalde complicaties gestorven zijn als ze door covid-19 besmet waren geraakt.
Hun aantal is miniem.
"Diegenen die gestorven zijn door covid-19
aan de niet de hiervoor "welbepaalde complicaties" gingen NIET gestorven zijn als ze zich hadden laten vaccineren.
Hun aantal is maximaal ( ten opzichte van het aantal wel gevaccineerden )
Duidelijker kan ik het niet, of ik zou hiervoor het al in de C/C++ taal moeten gaan tonen .

...
Uiteraard zou diegene die gestorven is aan complicaties door de vaccinatie niet gestorven zijn als hij/zij zich niet had laten vaccineren, maar dan zou die dan nu nog steeds als een Chinees in quarantaine met een ruimtepak aan moeten rondlopen om niet aan "dezelfde complicaties" door corona besmetting te sterven ...