Bluft Poetin?
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
En wij erbij. Wat zou het hem nog kunnen schelen , kamikaze opdracht uitgevoerd 1 Denk je dat "heiligen" als jij gespaard gaan blijven van de hel op aarde ?
Zelensky is blijkbaar uit op een wereldwijde katastrofe. Er zijn in het verleden nog idioten geweest die de bol om zeep wilden hebben.
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
De Oekraïners ontkennen in alle toonaarden (de schrik bij de Oekraïners zit er duidelijk in) ook maar iets met deze poging te maken hebben. Het Westen spreekt zelfs van een false flag van de Russen.Fred1950 Vandaag, 14:10
De Russen gaan zware represailles voeren tegen de poging om met twee drones Poetin trachten te doden. De drones werden vernietigd.
De Oekraïners beseffen niet eens dat , als Poetin gedood zou worden , Dmitry Medvedev het Oekraïne met atoomwapens compleet in puin legt ( en nadien ook Londen , New York , Brussel met zijn EU en NAVO )
Het is afwachten op de reactie van de VS maar dat er represailles gaan volgen staat buiten kijf. Misschien gaan de Russen wel de bunker van Zelensky eens testen op zijn veiligheid of zal Zelensky op zijn minst moeten gaan uitkijken waar hij zijn plaske gaat doen.
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Ik ken niemand maar dan ook niemand die enerzijds geniet van de allerhoogste macht in zijn land en anderzijds niks om zijn eigen leven geeft.
Vergeet ook niet dat macht verslavend werkt, net zoals veel geld. Iets waar de absolute top in Rusland zich altijd al tegoed aan gedaan heeft.
Wat voor Poetin geldt, geldt ook voor Medvedev.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
En wat heeft dat te maken met kamikaze gedrag die de ganse wereld 100 jaar naar het verleden zou katapulteren. "Volgelingen" volgen hun machtige leider , dat heeft het verleden en het heden al veel keren bewezen. Voorbeelden genoeg .....Wil. schreef: ↑03 mei 2023, 16:12Ik ken niemand maar dan ook niemand die enerzijds geniet van de allerhoogste macht in zijn land en anderzijds niks om zijn eigen leven geeft.
Vergeet ook niet dat macht verslavend werkt, net zoals veel geld. Iets waar de absolute top in Rusland zich altijd al tegoed aan gedaan heeft.
Wat voor Poetin geldt, geldt ook voor Medvedev.
-
Er valt hier niks te 'kamikaze'.
Als puntje bij paaltje komt, kiest die zuiper voor zijn eigen hachje.
Je gaat er ook zo maar van uit dat na Poetin Medvedev de man wordt. Het volk kan in opstand komen als Putler verdwijnt, de legerleiding kan overnemen enz.
Tal van mogelijkheden. Je kunt zoveel watertrappelen als je wil.
Als puntje bij paaltje komt, kiest die zuiper voor zijn eigen hachje.
Je gaat er ook zo maar van uit dat na Poetin Medvedev de man wordt. Het volk kan in opstand komen als Putler verdwijnt, de legerleiding kan overnemen enz.
Tal van mogelijkheden. Je kunt zoveel watertrappelen als je wil.

HIJ zal zijn hachje wel vinden , maar WIJ en de Russiche bevolking ook niet bij een wereld-atoom-oorlog. ( de Engelsen en de Amerikanen ook niet trouwens .... )
-
Wat ik wel weet is dat Poetin onder grote druk komt te staan om tegenmaatregelen te nemen wil hij geen 'pussy' zijn en aan de macht blijven. Als hij niet reageert zal dat zeer zeker in zijn nadeel spelen en kandidaten zijn er genoeg om zijn plaats in te nemen met alle gevolgen van dien.
-
De jongens van UA juichen weer want één of andere onvoorzichtige Rus heeft ook vandaag weer staan roken vlakbij een oliedepot aan de Kerch-brug op Russisch grondgebied. Dat daar vodden van komen, hebben we de voorbije week nog gezien.
Laatst gewijzigd door Wil. op 03 mei 2023, 18:36, 1 keer totaal gewijzigd.

ALLE spoorwegstations van ALLE Oekraïnse steden "vermorzelen" . Dan kunnen en durven "onze" gasten zelfs geen reisjes naar Kiev meer maken.Dicksy schreef: ↑03 mei 2023, 17:23Wat ik wel weet is dat Poetin onder grote druk komt te staan om tegenmaatregelen te nemen wil hij geen 'pussy' zijn en aan de macht blijven. Als hij niet reageert zal dat zeer zeker in zijn nadeel spelen en kandidaten zijn er genoeg om zijn plaats in te nemen met alle gevolgen van dien.
-
Heel simpel .... Als Zelensky de Donbas en de Krim niet officieel afstaat gaan de wapens niet zwijgen. Het kan dan alleen maar escaleren naar iets dat de hele wereld niet wil. Het is aan de Russen om dat af te dwingen , en aangezien blijkbaar geen diplomatie hierover mogelijk is , moet het maar met de wapens gebeuren. Alles ligt in handen van Zelensky en zijn nationalisten. En die nationalisten vergeef ik nooit de staatsgreep van 2014 ( Verhofstadt die daar toen stond te brullen ook niet ).
-
Charlie Maru - Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33
kom....kom...Fred...... Hoogstwaarschijnlijk in scene gezet zoals men van Poetin al méér gewoon is.
- Men moet al ne grote aap zijn om moord-drones op het Kremlin af te sturen als men niet eens weet of Poetin er in het putteke van de nacht aanwezig is. Vooraleer men zoiets uitvoert moet men eerst zeker zijn waar hij zich bevindt.
- Anderzijds zouden die drones dan onopgemerkt Rusland doorkruist hebben om dan toevallig boven het Kremlin te worden neergehaald......
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier
-
Maar de toon is wel gezet en voor de Russen blijft het een moordaanslag. Het Kremlin is Moskou, Moskou is Rusland en Rusland is Poetin. Dus het Kremlin is Poetin.Waarom de vermeende aanval op het Kremlin misschien geen moordaanslag was
Het Kremlin heeft beweerd dat een poging tot een drone-aanval op de ambtswoning van Vladimir Poetin een moordaanslag was, maar niet iedereen is overtuigd.
Mark Galeotti, een politicoloog en expert op het gebied van Russische veiligheidszaken, zei dat de aanval waarschijnlijk niet tegen Poetin zelf was gericht.
"Hij gaat notoir zelden naar het Kremlin, laat staan dat hij daar blijft overnachten, en er waren daar geen geplande ochtendvergaderingen of iets dergelijks waardoor men zou kunnen aannemen dat hij daar in zijn (vorstelijke) flat zou zijn", schreef Galeotti op Twitter .
'Trouwens, dat wil zeggen, ik begrijp het, redelijk goed beschermd. Niet echt een bunker, maar iets dat moeilijk te raken zou zijn door iets dat geen scherpe bochten kan maken, wat hem kwetsbaar zou maken.'
Als het inderdaad een Oekraïense aanval was - wat niet is bewezen en wat Kiev heeft ontkend - zei Galeotti dat het waarschijnlijk een "performatieve aanval, een demonstratie van bekwaamheid en een intentieverklaring" was.
Het zou tegen Rusland zeggen: "Denk niet dat Moskou veilig is."
(SkyNews: 03/05/2023 - 16.53)
Ik denk dat Oekraïne de volgende dagen nog wat te wachten staat.
-
Heel duidelijk vooral: je staat aan de kant van de terroristen, die kinderen ontvoeren, die kraamafdelingen bombarderen en die nu recent nog een woonblok in Uman in het vizier namen.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.