Bluft Poetin?
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Waarom nep?Dezelfde mannen, andere locatie: Rusland stuurt "valse demonstranten" naar Europese betogingen
De Russische regering stuurt "valse demonstranten" naar verschillende betogingen in Europa. Dat blijkt uit een onderzoek van de Deense omroep DR. Op verschillende betogingen duiken steeds dezelfde mannen op met dezelfde protestborden. "Geen toeval", zo schrijft de Deense omroep.
(VrtNews Lukas Lecluyse 12 min)
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2023/05/08 ... se-omroep/
En zo zullen er ook mensen zijn die Europa afreizen, om gelijkgezinden te mobiliseren, die niet akkoord zijn met het Westerse handelen. En of het nu Russen zijn of niet speelt geen enkele rol.
-
Charlie Maru - Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33
Als het waar is, wordt het nog lachwekkender......
HLN:
"Moskou stuurt Aziatische arbeidsmigranten naar het front”
Moskou rekruteert Aziatische arbeidsmigranten als soldaten voor de oorlog in Oekraïne. Dat zegt het Britse ministerie van Defensie in zijn dagelijkse inlichtingenrapport.
https://www.hln.be/buitenland/moskou-st ... ~aec86fd7/
HLN:
"Moskou stuurt Aziatische arbeidsmigranten naar het front”
Moskou rekruteert Aziatische arbeidsmigranten als soldaten voor de oorlog in Oekraïne. Dat zegt het Britse ministerie van Defensie in zijn dagelijkse inlichtingenrapport.
https://www.hln.be/buitenland/moskou-st ... ~aec86fd7/
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Die heet tegenwoordig FSB
De Britten hebben in het verleden ook al andere domme dingen over Oekraïne beweerd.Charlie Maru schreef: ↑08 mei 2023, 17:05....
....
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Dat zou nu eens de clou zijn.door Fred1950 » 4 minuten geledenEn wat als die "Aziatische arbeidsmigranten" nu eens Chineese militairen zouden zijn ?Charlie Maru schreef: ↑Vandaag, 17:05
....
..... Kwestie van een beetje ervaring op te doen voor het moment dat ze Taïwan gaan binnenvallen.
-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Smaak is net als kleur niet te discussiëren maar ik vind die Poutin toch ook geen "filmster". Het komt mij trouwens voor dat Russische vrouwen eerder wel mooi zijn en mannen meestal maar banaal of gewoon lelijk.
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
-
Op onze TV's en media toont men ook maar de mooiste exemplaren.
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

Lang geleden, tijdens de coronaperiode, stelde men vast dat de luchtvervuiling veel geringer was. Op sommige plaatsen kon men weer bergtoppen zien die al een paar decennia niet meer te zien waren vanuit de valleien.
In Rusland gebeurt iets gelijkaardigs: door de veel beperktere economische activiteit is er minder pollutie te bemerken vanuit satellieten. (of dat ook rond Moskou het geval is met al die branden??)

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Igor Girkin (die ik hogerop al een terrorist heb genoemd) is in een pessimistische bui. Een fragmentje uit zijn tekst:
Nu moeten we nadenken over hoe we de staat, het land en de mensen kunnen behouden in een situatie van dreigende militaire nederlaag.
En ja - zelfs voor een "waardige niet-fatale nederlaag" (waarin onze vijanden gedwongen zullen worden hun plannen voor de volledige fragmentatie van Rusland en de eliminatie van zijn soevereiniteit op te geven) zullen we lang en hard moeten vechten.
Nu moeten we nadenken over hoe we de staat, het land en de mensen kunnen behouden in een situatie van dreigende militaire nederlaag.
En ja - zelfs voor een "waardige niet-fatale nederlaag" (waarin onze vijanden gedwongen zullen worden hun plannen voor de volledige fragmentatie van Rusland en de eliminatie van zijn soevereiniteit op te geven) zullen we lang en hard moeten vechten.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Dat van Hitler is "herdenking"......
.....maar dat van "Polen te annexeren" steekt nog altijd actief in zijne kop.....
-
boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Gisteren iets gezien op Canvas hoe (Russisch) Oezbekistan ingepalmd wordt door China. De schoolkinderen hebben het Chinees volkslied al moeten leren.
En lijkt op; hoe Putin UA probeert in te lijven en die kinderen in zijn land heropvoed.
En lijkt op; hoe Putin UA probeert in te lijven en die kinderen in zijn land heropvoed.
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-
Er was ook te zien hoe al die staten al heel snel in verval geraakten toe de USSR uit mekaar viel. Er werd met veel weemoed naar die Soviet periode teruggekeken. Enne .... ze houden van de Chinezen , die brengen geld binnen en leggen er o.a wegen aan en bouwen er scholen.
Dat is "veroveren" met de zachte hand ..... een win-win situatie. Het is ook een voorbeeld van "samenwerking" tussen volkeren die ik persoonlijk erg op prijs stel en waarbij iedereen er beter van wordt. Blijkbaar zijn Pakistan en China ook beste vrienden. Pakistan is een kernmacht ( bezit kernwapens )
-
Poetin heeft zijne défilé omgetoverd tot old-timer parade....
HLN:
Welgeteld 1 tank in grote 9 meiparade in Moskou: beelden tonen hoe hij eenzaam over Rode Plein rijdt
Opmerkelijk beeld tijdens het militair defilé op het Rode Plein in Moskou naar aanleiding van de ‘Dag van de Overwinning’. Er reed welgeteld 1 tank mee: een exemplaar van 70 jaar oud.
https://www.hln.be/buitenland/welgeteld ... ~ac9dbe99/
HLN:
Welgeteld 1 tank in grote 9 meiparade in Moskou: beelden tonen hoe hij eenzaam over Rode Plein rijdt
Opmerkelijk beeld tijdens het militair defilé op het Rode Plein in Moskou naar aanleiding van de ‘Dag van de Overwinning’. Er reed welgeteld 1 tank mee: een exemplaar van 70 jaar oud.
https://www.hln.be/buitenland/welgeteld ... ~ac9dbe99/