Mondmaskers verplicht
-
Ice
Gij vindt dus, net als horus, jezelf de zelfverklaarde verstandigen die de vrijwillige boerka ook hetzelfde vinden als het verplichte mondmasker?
Het wordt steeds zotter hier, nu bekennen ze al openlijk zelf dat ze zo dom zijn als kleuterke fred...besmettelijk, zeker?
-
Idefix - Lid geworden op: 21 jun 2007, 18:58
Awel nu had ik toch door had dat als ik van "de slimste "sprak ik het over" Ued. Ice" had...Ice schreef: ↑06 okt 2020, 16:04Gij vindt dus, net als horus, jezelf de zelfverklaarde verstandigen die de vrijwillige boerka ook hetzelfde vinden als het verplichte mondmasker?![]()
Het wordt steeds zotter hier, nu bekennen ze al openlijk zelf dat ze zo dom zijn als kleuterke fred...besmettelijk, zeker?![]()
![]()
De zon is gratis voor iedereen
-
Ice
Kun jij nog iets anders dan enkel online komen om anderen te schofferen voor hun mening?
Waar? Dat komt ervan als je je komt bemoeien in een discussie waarvan je niet eens weet waarover het gaat omdat je te druk bent met sneren...
Lees de vorige pagina maar eens opnieuw, dan vindt je misschien wel waar jij je aangesproken voelde over 'boerka's en dergelijke'
Hint: je hebt mij zelfs hartelijk bedankt om erop te wijzen hoe dom jullie wel zijn om het verschil niet te kunnen maken
tussen:
"religieuze vrijwilligsters met hun zelfgekozen vroomheid (daarmee wordt dan de boerka bedoeld
-
Horus1 - Lid geworden op: 23 dec 2016, 07:29
Ik kom me bemoeien Ice, wanneer ik daar zelf zin in heb, ok! Heb trouwens zinvoller dingen te doen dan hier de godganse dag ruzie te maken zoals jij. Gelukkig maar, want hoe zinloos en triest moet het zijn om dagdagelijks je frustraties via dit forum te moeten ventileren. Prettige dag verder.
-
gast43 - Lid geworden op: 04 mar 2019, 13:50
Boerka's en sluiers gaan toch beter tegen de regen kunnen en gaan minder schadelijk zijn voor de gezondheid .
Maar met de maskers mag je niet in de regen lopen , moet je u de vraag stellen wat zit er in verwerkt ?
Gaan we nog bescherming moeten maken over mondmaskers van plastiek , denken ze nog aan onze gezondheid en longen ? .
Wij moeten er leren mee omgaan ( De Gucht) is teken dat ze niet eerlijk zijn en niet onder controle krijgen .
Maar met de maskers mag je niet in de regen lopen , moet je u de vraag stellen wat zit er in verwerkt ?
Gaan we nog bescherming moeten maken over mondmaskers van plastiek , denken ze nog aan onze gezondheid en longen ? .
Wij moeten er leren mee omgaan ( De Gucht) is teken dat ze niet eerlijk zijn en niet onder controle krijgen .
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Papier ...
Met maskers die ge moogt ( moet ! ) wassen, moogt ge wel in de regen lopen. Dat is toch duidelijk.
Het zijn WIJ , de bevolking, die het onder controle moet krijgen. Als wij foert zeggen tegen het gezond verstand, mogen "ze" ( en De Gucht ) zoveel preken in de woestijn als ze maar willen, het zal niet helpen.Gaan we nog bescherming moeten maken over mondmaskers van plastiek , denken ze nog aan onze gezondheid en longen ? .
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Zou een paraplu ook geen handig middel zijn om u (+ mondmaskerFred1950 schreef:Papier ...gast43 schreef: ↑42 minuten geleden
Boerka's en sluiers gaan toch beter tegen de regen kunnen en gaan minder schadelijk zijn voor de gezondheid .
Met maskers die ge moogt ( moet ! ) wassen, moogt ge wel in de regen lopen. Dat is toch duidelijk.
-
bluevelvet - Lid geworden op: 28 aug 2005, 02:10
Ik had toch anders begrepen dan wat Fred1950 schrijft, nl. dat natte maskers je niet goed meer beschermen en dat je beter een tweede masker bij je hebt, of een paraplu gebruiken......Met maskers die ge moogt ( moet ! ) wassen, moogt ge wel in de regen lopen. Dat is toch duidelijk
Op de fiets tijdens de regen wordt een tweede ook al snel nat en een paraplu gebruiken terwijl je fietst lijkt mij wel wat moeilijk !
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Ik denk dat een nat masker je net meer gaat beschermen dan een droog masker ... gewoon omdat het al moeilijker wordt om er door te ademen. Laten we het over papieren maskers eventjes niet hebben, die kunnen scheuren als ze nat worden.bluevelvet schreef: ↑07 okt 2020, 12:12Ik had toch anders begrepen dan wat Fred1950 schrijft, nl. dat natte maskers je niet goed meer beschermen en dat je beter een tweede masker bij je hebt, of een paraplu gebruiken......Met maskers die ge moogt ( moet ! ) wassen, moogt ge wel in de regen lopen. Dat is toch duidelijk
Op de fiets tijdens de regen wordt een tweede ook al snel nat en een paraplu gebruiken terwijl je fietst lijkt mij wel wat moeilijk !