Mondmaskers verplicht

Hier is plaats voor discussie over actuele onderwerpen.
Met een krant kan je zowel een minister als een vlieg doodslaan. (Herman de Croo - 1937)
Ice

06 okt 2020, 16:04

Idefix schreef:
06 okt 2020, 15:43
We mogen ons dus toch gelukkig prijzen hé met dit forum. Wij hebben tenminste één verstandige mens en dat kunnen ze op ander forums niet zeggen. :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :mrgreen: :mrgreen:
Gij vindt dus, net als horus, jezelf de zelfverklaarde verstandigen die de vrijwillige boerka ook hetzelfde vinden als het verplichte mondmasker? :P :P
Het wordt steeds zotter hier, nu bekennen ze al openlijk zelf dat ze zo dom zijn als kleuterke fred...besmettelijk, zeker? :twisted: :P

voorn

06 okt 2020, 16:14

Dan zijn hier op het Kiel de meeste vreemdelingen slimme mensen. Het merendeel draagt geen mondmasker en hangen aaneen aan de school ingang.

Horus1

06 okt 2020, 16:59

Ice, kan jij ook eigenlijk iets anders dan steeds weer de anderen uit te schelden? Waar had ik het over boerka's en dergelijke. Echt, ....

Idefix

06 okt 2020, 18:23

Ice schreef:
06 okt 2020, 16:04
Idefix schreef:
06 okt 2020, 15:43
We mogen ons dus toch gelukkig prijzen hé met dit forum. Wij hebben tenminste één verstandige mens en dat kunnen ze op ander forums niet zeggen. :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :mrgreen: :mrgreen:
Gij vindt dus, net als horus, jezelf de zelfverklaarde verstandigen die de vrijwillige boerka ook hetzelfde vinden als het verplichte mondmasker? :P :P
Het wordt steeds zotter hier, nu bekennen ze al openlijk zelf dat ze zo dom zijn als kleuterke fred...besmettelijk, zeker? :twisted: :P
Awel nu had ik toch door had dat als ik van "de slimste "sprak ik het over" Ued. Ice" had... :D :D :D :D :D .Toch zoooo slim niet als ik gedacht had dus.... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
De zon is gratis voor iedereen
Ice

07 okt 2020, 02:25

Horus1 schreef:
Ice, kan jij ook eigenlijk iets anders dan steeds weer de anderen uit te schelden?
Waar had ik het over boerka's en dergelijke. Echt, ....
Kun jij nog iets anders dan enkel online komen om anderen te schofferen voor hun mening? :roll:

Waar? Dat komt ervan als je je komt bemoeien in een discussie waarvan je niet eens weet waarover het gaat omdat je te druk bent met sneren... :evil:

Lees de vorige pagina maar eens opnieuw, dan vindt je misschien wel waar jij je aangesproken voelde over 'boerka's en dergelijke'
Hint: je hebt mij zelfs hartelijk bedankt om erop te wijzen hoe dom jullie wel zijn om het verschil niet te kunnen maken :P
tussen:
"religieuze vrijwilligsters met hun zelfgekozen vroomheid (daarmee wordt dan de boerka bedoeld :mrgreen: ) en het verplicht opleggen van een muilkorf dat niks afdoet"

Horus1

07 okt 2020, 08:05

Ik kom me bemoeien Ice, wanneer ik daar zelf zin in heb, ok! Heb trouwens zinvoller dingen te doen dan hier de godganse dag ruzie te maken zoals jij. Gelukkig maar, want hoe zinloos en triest moet het zijn om dagdagelijks je frustraties via dit forum te moeten ventileren. Prettige dag verder.

Fred1950

07 okt 2020, 08:05

( uw posting : Vandaag, 02:25 )
Ice schreef:
07 okt 2020, 02:25
Horus1 schreef:
...
Kun jij nog iets anders dan enkel online komen om anderen te schofferen voor hun mening? :roll:
.....

Laat er uw slaap niet voor meiske ... :(

gast43

07 okt 2020, 11:09

Boerka's en sluiers gaan toch beter tegen de regen kunnen en gaan minder schadelijk zijn voor de gezondheid .
Maar met de maskers mag je niet in de regen lopen , moet je u de vraag stellen wat zit er in verwerkt ?

Gaan we nog bescherming moeten maken over mondmaskers van plastiek , denken ze nog aan onze gezondheid en longen ? .
Wij moeten er leren mee omgaan ( De Gucht) is teken dat ze niet eerlijk zijn en niet onder controle krijgen .

voorn

07 okt 2020, 11:22

Nu mogen ze bijna gesluierd rondlopen en dan vegen ze er hun voeten aan ,hier aan de school; waar een mondmasker verplicht is bij het brengen en afhalen van kinderen.

Fred1950

07 okt 2020, 11:33

gast43 schreef:
07 okt 2020, 11:09
Boerka's en sluiers gaan toch beter tegen de regen kunnen en gaan minder schadelijk zijn voor de gezondheid .
Maar met de maskers mag je niet in de regen lopen , moet je u de vraag stellen wat zit er in verwerkt ?
Papier ... :D

Met maskers die ge moogt ( moet ! ) wassen, moogt ge wel in de regen lopen. Dat is toch duidelijk.
Gaan we nog bescherming moeten maken over mondmaskers van plastiek , denken ze nog aan onze gezondheid en longen ? .
Wij moeten er leren mee omgaan ( De Gucht) is teken dat ze niet eerlijk zijn en niet onder controle krijgen .
Het zijn WIJ , de bevolking, die het onder controle moet krijgen. Als wij foert zeggen tegen het gezond verstand, mogen "ze" ( en De Gucht ) zoveel preken in de woestijn als ze maar willen, het zal niet helpen.

Dicksy

07 okt 2020, 11:54

Fred1950 schreef:
gast43 schreef: ↑42 minuten geleden
Papier ... :D

Met maskers die ge moogt ( moet ! ) wassen, moogt ge wel in de regen lopen. Dat is toch duidelijk.
Zou een paraplu ook geen handig middel zijn om u (+ mondmasker :lol: ) te beschermen tegen de regen? :roll:

bluevelvet

07 okt 2020, 12:12

Met maskers die ge moogt ( moet ! ) wassen, moogt ge wel in de regen lopen. Dat is toch duidelijk
Ik had toch anders begrepen dan wat Fred1950 schrijft, nl. dat natte maskers je niet goed meer beschermen en dat je beter een tweede masker bij je hebt, of een paraplu gebruiken......
Op de fiets tijdens de regen wordt een tweede ook al snel nat en een paraplu gebruiken terwijl je fietst lijkt mij wel wat moeilijk !

Fred1950

07 okt 2020, 12:18

bluevelvet schreef:
07 okt 2020, 12:12
Met maskers die ge moogt ( moet ! ) wassen, moogt ge wel in de regen lopen. Dat is toch duidelijk
Ik had toch anders begrepen dan wat Fred1950 schrijft, nl. dat natte maskers je niet goed meer beschermen en dat je beter een tweede masker bij je hebt, of een paraplu gebruiken......
Op de fiets tijdens de regen wordt een tweede ook al snel nat en een paraplu gebruiken terwijl je fietst lijkt mij wel wat moeilijk !
Ik denk dat een nat masker je net meer gaat beschermen dan een droog masker ... gewoon omdat het al moeilijker wordt om er door te ademen. Laten we het over papieren maskers eventjes niet hebben, die kunnen scheuren als ze nat worden.

Dicksy

07 okt 2020, 12:26

bluevelvet schreef:
Mondmasker tijdens het fietsen? 8O Dacht het niet.

Fred1950

07 okt 2020, 12:41

Dicksy schreef:
07 okt 2020, 12:26
bluevelvet schreef:
Mondmasker tijdens het fietsen? 8O Dacht het niet.
Toch wel, om de spuw en snot tegen te houden van een hooligan piraat die je aan 40 km/u in wielrennerspak voorbij snoeft. :twisted:
Laatst gewijzigd door Fred1950 op 07 okt 2020, 13:22, 1 keer totaal gewijzigd.