Bluft Poetin?

Hier is plaats voor discussie over actuele onderwerpen.
Met een krant kan je zowel een minister als een vlieg doodslaan. (Herman de Croo - 1937)

Fred1950

25 mei 2023, 12:59

Dicksy schreef:
25 mei 2023, 11:49
Op 20 maart 2003 vallen de Amerikanen en de Britten Irak dan toch binnen via Koeweit, hoewel ze niet de steun hebben van de VN en er wereldwijd protesten tegen de oorlog zijn.
door Wil. » 13 minuten geleden
Het staat iedereen vrij om het handvest van de UNO te verwerpen, maar dan stel je je op als een paria in de internationale gemeenschap.
Maar de ene paria is blijkbaar de andere niet. Doeme vergeten......het is al 20 jaar geleden, foutje van mij :evil:
1-0 :D

Fred1950

25 mei 2023, 13:19

Allemaal tezelfdertijd ... Als de Russen ze nu nog niet ziet vliegen , dan weet ik het ook niet meer ... :lol:

Untitled244.png
Untitled245.png
Untitled246.png
Untitled246.png (311.03 KiB) 269 keer bekeken
Untitled247.png
Laatst gewijzigd door Fred1950 op 25 mei 2023, 15:43, 1 keer totaal gewijzigd.

Wil.

25 mei 2023, 13:35

Goe bezig, Fred. :lol:
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Wil.

25 mei 2023, 13:37

Dicksy schreef:
25 mei 2023, 11:49
Op 20 maart 2003 vallen de Amerikanen en de Britten Irak dan toch binnen via Koeweit, hoewel ze niet de steun hebben van de VN en er wereldwijd protesten tegen de oorlog zijn.
Het staat iedereen vrij om het handvest van de UNO te verwerpen, maar dan stel je je op als een paria in de internationale gemeenschap.
Maar de ene paria is blijkbaar de andere niet. Doeme vergeten......het is al 20 jaar geleden, foutje van mij :evil:
Ik heb die inval in Irak al enkele keren veroordeeld. Tegen mij moet je dat niet zeggen.

En heb je nu iets weerlegd van wat ik over de uitspraak van Kennedy zeg? Neen, alweer niet.
Beter je best doen, Dicksy :lol:

Dicksy

25 mei 2023, 13:39

door Fred1950 » 17 minuten geleden

Allemaal tezelfdertijd ... Als de Russen ze nu nog niet vliegen , dan weet ik het ook niet meer ... :lol:
‘Stilte’ (drukte) voor de storm? :roll:

Dicksy

25 mei 2023, 13:43

Wil. 5 minuten geleden
Ik heb die inval in Irak al enkele keren veroordeeld. Tegen mij moet je dat niet zeggen.

En heb je nu iets weerlegd van wat ik over de uitspraak van Kennedy zeg? Neen, alweer niet.
Beter je best doen, Dicksy :lol:
Naast de kwestie.
Ik weerleg uw uitspraak:
Beter je best doen, Wil. :lol:

Wil.

25 mei 2023, 14:39

Neen, Dicksy, je hebt het niet begrepen, man. Ik breng je nog één keer bij de les:
a. ik veroordeel de inval in Irak
b. dit heb ik uit beleefdheid nog achterwege gelaten: je hanteert alweer (!) een drogredenering van het type 'Hij rijdt óók door het rode licht, agent'

Het feit dat je dat niet eens kunt begrijpen, toont je grenzen. Ik had het wellicht verkeerd voor wanneer ik schreef 'Beter je best doen'. Je zit nl. aan het eind van je mogelijkheden.

Dicksy

25 mei 2023, 15:24

Weet je makker stop met uw sprookjes te verkopen. De wereld is grondig verandert sinds jij in uw winterslaap vertrok, het wordt tijd dat je wakker wordt.
U hangt nog altijd in de sixties, de wereld is verandert. Wakker worden makker, het wordt hoogtijd dat u zich bijleest.
U kunt blijven proberen maar u overbluft mij niet met uw pseudo-wijsheid, ik heb het u al gezegd. Zoals u……dertien in een dozijn, holle vaten. Veel wind maar voor de rest nada.

Wil.

25 mei 2023, 15:38

Dicksy schreef:
25 mei 2023, 15:24
Weet je makker stop met uw sprookjes te verkopen. De wereld is grondig verandert sinds jij in uw winterslaap vertrok, het wordt tijd dat je wakker wordt.
U hangt nog altijd in de sixties, de wereld is verandert. Wakker worden makker, het wordt hoogtijd dat u zich bijleest.
U kunt blijven proberen maar u overbluft mij niet met uw pseudo-wijsheid, ik heb het u al gezegd. Zoals u……dertien in een dozijn, holle vaten. Veel wind maar voor de rest nada.
Makker? Ik heb het eerder al gezegd: ik kies mijn makkers zelf, Dicksy. Ga maar achteraan aanschuiven.

De wereld mag veranderd zijn, maar het VN-handvest blijft geldig. Soevereine staten bepalen zelf met wie ze allianties aangaan. Dat is ook vandaag nog zo. Daarom is de ongerechtvaardigde agressie van Rusland misdadig.
U overbluft mij niet met uw pseudo-wijsheid
Maar tegelijk ga je dan ook op een ander vlak in de fout: je schrijft fouten als een kleuter : De wereld is grondig verandert sinds (...) Ook dáárin toon je je beperkingen, Dicksy. Die regeltjes zijn evenmin veranderd. :wink: Misschien toch maar eens even luisteren als (pseudo-) verstandige mensen spreken? Je kunt er alleen maar bij winnen.

Fred1950

25 mei 2023, 15:42

Wil. schreef:
25 mei 2023, 14:39
Neen, Dicksy, je hebt het niet begrepen, man. Ik breng je nog één keer bij de les:
....
Maar volgens jouw "logica" is de VS dus paria in de internationale gemeenschap , juist ? :twisted:

Wil.

25 mei 2023, 15:50

Het Ministerie van Defensie in Rusland staat in brand. Eén sigaret en een fles vodka, meer is er niet nodig om de boel de fik in te jagen.

Afbeelding

tokkio

25 mei 2023, 15:58

Wil. schreef:
25 mei 2023, 15:50
Het Ministerie van Defensie in Rusland staat in brand. Eén sigaret en een fles vodka, meer is er niet nodig om de boel de fik in te jagen.

Afbeelding
dat kan minder kwaad dan de radioactieve wolk die ze naar Europa sturen door hun bombardementen.....
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2023/05/22 ... onsens-is/
Maar we zijn het in de loop der jaren al gewent zeker,dat stopt aan de grens......
https://www.frankdeboosere.be/vragen/vraag162.php
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.

Dicksy

25 mei 2023, 16:18

door Fred1950 » 22 minuten geleden
door Wil. » 26 minuten geleden
De wereld mag veranderd zijn, maar het VN-handvest blijft geldig. Soevereine staten bepalen zelf met wie ze allianties aangaan. Dat is ook vandaag nog zo. Daarom is de ongerechtvaardigde agressie van Rusland misdadig.
Wil. schreef: ↑Vandaag, 14:39
....
Maar volgens jouw "logica" is de VS dus paria in de internationale gemeenschap , juist ? :twisted:
Wil. zijn 'logica' is ondoorgrondelijk :lol: . Zoals ik al schreef:
door Dicksy » Vandaag, 11:49
De wereld mag veranderd zijn, maar het VN-handvest blijft geldig. Soevereine staten bepalen zelf met wie ze allianties aangaan. Dat is ook vandaag nog zo.
U moet de discussie volgen en niet afwijken om uw meubeltjes te redden.
:lol: :lol:

Wil.

25 mei 2023, 16:37

Blijven kemelen, Dicksy. Meer dan 2 bulten, dat komt zelden voor. :lol:

Dicksy

25 mei 2023, 16:41

...
Laatst gewijzigd door Dicksy op 25 mei 2023, 16:45, 1 keer totaal gewijzigd.