Bluft Poetin?
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Ge vergeet nog mijn kennis in verband met de werking van virussen.
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Die oorlog is een strafexpeditie en en passant neemt hij een stuk van het grondgebied van Oekraïne af.
Om zijn punt te maken moeten duizenden mensen vermoord worden en dient de economie van het land 50 jaar achteruit gezet te worden.
Dat Rusland hierbij economisch ook minstens 10 jaar achteruit wordt geduwd, deert hem niet. Zijn privévermogen wordt er niet door aangetast. Zo lang Poetin er baas is, blijft Rusland een paria voor bijna de hele beschaafde wereld.
Om zijn punt te maken moeten duizenden mensen vermoord worden en dient de economie van het land 50 jaar achteruit gezet te worden.
Dat Rusland hierbij economisch ook minstens 10 jaar achteruit wordt geduwd, deert hem niet. Zijn privévermogen wordt er niet door aangetast. Zo lang Poetin er baas is, blijft Rusland een paria voor bijna de hele beschaafde wereld.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
twistenopdemaan - Lid geworden op: 04 aug 2019, 10:41
De enige taal die Rusland begrijpt is diezelfde taal die Kim Jong-un tegen de Verenigde Staten spreekt : 'Ik heb de wapens waarmee ik jullie ongelofelijk hard kan raken'. Die taal moet Europa ook tegen Putin spreken, het is de enige die hij begrijpt. Dan gaan we wel weer naar de Koude Oorlog en eventueel een nieuw IJzeren Gordijn maar die hebben indertijd bewezen heel effectief te zijn. We maken trouwens nog altijd de gevolgen mee van het verdwijnen ervan en die zijn niet schitterend.
Spinnst du oder was
-
E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
"Ze" kijken alleen naar DE zender uit het moederland.
Ook onze vrienden van over de Middellandse zee hebben hun schotelantennes naar daar gericht.
Waarom zouden ze in godsnaam naar de VRT, VTM, BBC, CNN kijken ...
Zelfs op de "sociale media" zitten ze in hun echokamers
Ook onze vrienden van over de Middellandse zee hebben hun schotelantennes naar daar gericht.
Zelfs op de "sociale media" zitten ze in hun echokamers
-
RT ( Russia Today ) is van de Telenet kabel gehaald , rest dus geen andere keuze dan de schotel.E.T. schreef: ↑27 mar 2022, 12:09"Ze" kijken alleen naar DE zender uit het moederland.
Zelfs op de "sociale media" zitten ze in hun echokamers![]()
-
werewoef - Lid geworden op: 05 apr 2005, 17:53
Eindelijk was er een politieker die in de Zevende dag zei waar de Nato de rooie lijn moest trekken .
Het was de persoonlijke mening van Theo Vranken die zei dat indien de Russen bio en chemische zouden gebruiken om de mensen in Oekraine te vernietigen , dat dees de rooie lijn van de Nato moest zijn .
Ik deel deze mening . Kiev is amper 2000km van bij ons en wij zouden moeten toe zien hoe de Russen hunne geburen/broeders uitroeien met bv chloorgas .
werewoef
Het was de persoonlijke mening van Theo Vranken die zei dat indien de Russen bio en chemische zouden gebruiken om de mensen in Oekraine te vernietigen , dat dees de rooie lijn van de Nato moest zijn .
Ik deel deze mening . Kiev is amper 2000km van bij ons en wij zouden moeten toe zien hoe de Russen hunne geburen/broeders uitroeien met bv chloorgas .
werewoef
AMEN en AUM
-
Die rode lijn is wel de grens tussen iets lokaals en Wereldoorlog drie . Theo Francken is een militair en havik , dat is me al opgevallen.werewoef schreef: ↑28 mar 2022, 00:09Eindelijk was er een politieker die in de Zevende dag zei waar de Nato de rooie lijn moest trekken .
Ik deel deze mening . Kiev is amper 2000km van bij ons en wij zouden moeten toe zien hoe de Russen hunne geburen/broeders uitroeien met bv chloorgas .![]()
werewoef