Wereldhegemonie VS
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
En moest China nu eens als die eilanden "opkopen"
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
https://dailyreckoning.com/the-great-dollar-paradox-2/
David Findley
24 days ago
omfg why is this news so quiet. On google I find the currency will be a matter of discussion, you say explicitly 'it will be announced and backed by gold'. omfg. Could it even be weaponized with an initially low price, just to see if they can siphon gold out of non-BRICs countries? -Forcing a response from Europe, starting a sort of 'ratcheting up' of the gold price over the years? ... how on Earth can you give the impression that the USA will survive at all, without inflating a global currency? The government will collapse and starving anarchy will reign. hundred million dead EASILY. ... greater economic ruin lined up to coincide with the 'presidential elections'... the perfect trigger for chaos... ... are you really being responsible when you say so matter-of-factly that they'll announce it backed to gold Aug? ...and no one else seems to hear..? ...wtf... ??
Vertaling:
omfg waarom is dit nieuws zo stil. Op Google vind ik dat de valuta een kwestie van discussie zal zijn, je zegt expliciet 'het zal worden aangekondigd en ondersteund door goud'. omfg. Zou het zelfs kunnen worden bewapend met een aanvankelijk lage prijs, alleen om te zien of ze goud uit niet-BRIC-landen kunnen overhevelen? -Een reactie van Europa afdwingen, een soort 'opdrijven' van de goudprijs door de jaren heen beginnen? ... hoe kun je in vredesnaam de indruk wekken dat de VS überhaupt zal overleven, zonder een wereldmunt op te blazen? De regering zal instorten en er zal een hongerende anarchie heersen. honderd miljoen doden EENVOUDIG. ... grotere economische ondergang die samenvalt met de 'presidentsverkiezingen'... de perfecte trigger voor chaos... ... ben je echt verantwoordelijk als je zo nuchter zegt dat ze het zullen aankondigen gesteund op goud Aug? ...en niemand anders lijkt het te horen..? ...wtf...
??
David Findley
24 days ago
omfg why is this news so quiet. On google I find the currency will be a matter of discussion, you say explicitly 'it will be announced and backed by gold'. omfg. Could it even be weaponized with an initially low price, just to see if they can siphon gold out of non-BRICs countries? -Forcing a response from Europe, starting a sort of 'ratcheting up' of the gold price over the years? ... how on Earth can you give the impression that the USA will survive at all, without inflating a global currency? The government will collapse and starving anarchy will reign. hundred million dead EASILY. ... greater economic ruin lined up to coincide with the 'presidential elections'... the perfect trigger for chaos... ... are you really being responsible when you say so matter-of-factly that they'll announce it backed to gold Aug? ...and no one else seems to hear..? ...wtf... ??
Vertaling:
omfg waarom is dit nieuws zo stil. Op Google vind ik dat de valuta een kwestie van discussie zal zijn, je zegt expliciet 'het zal worden aangekondigd en ondersteund door goud'. omfg. Zou het zelfs kunnen worden bewapend met een aanvankelijk lage prijs, alleen om te zien of ze goud uit niet-BRIC-landen kunnen overhevelen? -Een reactie van Europa afdwingen, een soort 'opdrijven' van de goudprijs door de jaren heen beginnen? ... hoe kun je in vredesnaam de indruk wekken dat de VS überhaupt zal overleven, zonder een wereldmunt op te blazen? De regering zal instorten en er zal een hongerende anarchie heersen. honderd miljoen doden EENVOUDIG. ... grotere economische ondergang die samenvalt met de 'presidentsverkiezingen'... de perfecte trigger voor chaos... ... ben je echt verantwoordelijk als je zo nuchter zegt dat ze het zullen aankondigen gesteund op goud Aug? ...en niemand anders lijkt het te horen..? ...wtf...
??
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Toont dit aan dat de VS het Chinees varkentje militair niet alleen kunnen wassen samen met hun Aziatische bondgenoten?Macron blokkeert NAVO-buitenpost in Japan te midden van Chinese klachten
https://www.politico.eu/article/emmanue ... omplaints/
Een Europa dat zeker niet happig is op een Chinees militair avontuur geleid door de VS wordt hier nogmaals benadrukt door Macron.
Een NAVO opgericht als tegengewicht voor de communistische dreiging vanuit de USSR is geen organisatie in het leven geroepen om de Aziatische belangen van de VS te verdedigen.
-
Is toch maar normaal dat de "North Atlantic .... " zich niet met Aziaten bezig moeten houden. De hegemonie van de VS begint mijn kl**ten uit te hangen.Dicksy schreef: ↑08 jul 2023, 13:39Toont dit aan dat de VS het Chinees varkentje militair niet alleen kunnen wassen samen met hun Aziatische bondgenoten?Macron blokkeert NAVO-buitenpost in Japan te midden van Chinese klachten
Een Europa dat zeker niet happig is op een Chinees militair avontuur geleid door de VS wordt hier nogmaals benadrukt door Macron.
Een NAVO opgericht als tegengewicht voor de communistische dreiging vanuit de USSR is geen organisatie in het leven geroepen om de Aziatische belangen van de VS te verdedigen.
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Fred1950 schreef: ↑08 jul 2023, 15:24Is toch maar normaal dat de "North Atlantic .... " zich niet met Aziaten bezig moeten houden. De hegemonie van de VS begint mijn kl**ten uit te hangen.Dicksy schreef: ↑08 jul 2023, 13:39Macron blokkeert NAVO-buitenpost in Japan te midden van Chinese klachten
Toont dit aan dat de VS het Chinees varkentje militair niet alleen kunnen wassen samen met hun Aziatische bondgenoten?
Een NAVO opgericht als tegengewicht voor de communistische dreiging vanuit de USSR is geen organisatie in het leven geroepen om de Aziatische belangen van de VS te verdedigen.![]()
Even kijken wat een wetenschappelijk geschoolde onlangs schreef:
Wat verliezen de Chinezen als ze Taiwan afstaan? Of wanneer ze de wereldhegemonie aan de VS laten?Wat verliest de VS als Zelensky de veroverde gebieden aan de Russen afstaat ?
Wellicht zie je nu wat voor onzin je zoal hebt geschreven.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Dubbele onzin. Waar heb ik iets geschreven over de Nato en Taiwan, slimmerd?
In de les Nederlands was je geen kei (schreef je vorige week zelf nog). Begrijpend lezen hoort bij dat vak en nu blijkt alweer waarom je gebuisd was.
In de les Nederlands was je geen kei (schreef je vorige week zelf nog). Begrijpend lezen hoort bij dat vak en nu blijkt alweer waarom je gebuisd was.

IK deed dat onrechtstreeks als reactie op de posting van @Dicksy . Als die repliek je niet bevalt , schrijf dat dan duidelijk in plaats van te liggen kronkelen in een wijwatervat of rond de pot te draaien. JIJ hebt zelfs als eerste het woord "Taïwan" aangehaald , ik had het over "Aziaten".
-
Wat jij op iemand anders zijn posting antwoordt, dat is jouw zaak. Maar wanneer je mij woorden in de mond legt die ik niet gezegd heb, dan herken ik onmiddellijk de drogredenering die je hanteert.Fred1950 schreef: ↑08 jul 2023, 21:55IK deed dat onrechtstreeks als reactie op de posting van @Dicksy . Als die repliek je niet bevalt , schrijf dat dan duidelijk in plaats van te liggen kronkelen in een wijwatervat of rond de pot te draaien. JIJ hebt zelfs als eerste het woord "Taïwan" aangehaald , ik had het over "Aziaten".
En daarin toon je jouw gebrek aan algemene ontwikkeling. Dat neemt natuurlijk niet weg dat je faam over batterijkennis tot vér in Rusland bekend is. Respect!

Reageer dan niet meer op wat ik repliceer op iemand anders zijn posting in plaats van je te moeien ....Wil. schreef: ↑08 jul 2023, 22:13Wat jij op iemand anders zijn posting antwoordt, dat is jouw zaak. ....Fred1950 schreef: ↑08 jul 2023, 21:55IK deed dat onrechtstreeks als reactie op de posting van @Dicksy . Als die repliek je niet bevalt , schrijf dat dan duidelijk in plaats van te liggen kronkelen in een wijwatervat of rond de pot te draaien. JIJ hebt zelfs als eerste het woord "Taïwan" aangehaald , ik had het over "Aziaten".
-
Ik vrees dat je zich vergist.