Bluft Poetin?
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Zaporizhzhia en het gevaar van mediablinden in oorlog
Begrijpelijke sympathie voor Oekraïne mag de noodzaak om voorzichtiger te zijn met de voortdurende claims van Kiev niet vervangen.
https://responsiblestatecraft.org/2023/ ... rs-in-war/[/i
Claims aandikken of extra in de verf zetten en andere minder gunstige feiten negeren is nu eenmaal een onderdeel van een propagandaoorlog die in elk conflict de kop op steken, daar is geen enkele partij betrokken in het conflict een uitzondering op. Onafhankelijke journalisten in een oorlogsconflict zoeken is als een speld in een hooiberg zoeken.
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Putin zag er nog lelijker ( en dommer ) uit dan ik en Bandera als kind

p.s. ik kijk soms ook nog steeds even kwaad als Bandera op je foto , soms schrik ik van mezelf als ik de spiegel kijk
-
Fazal - Lid geworden op: 08 sep 2019, 13:00
Naar het schijnt kijk ik 'altijd' kwaad, alhoewel ik niet altijd kwaad ben. (Ook alhoewel ...)
Maar na nu al 2 jaar gezondheids-ellende met 't vrouwtje,, hebben mijn lachspieren het begeven.
Ik ben op die 2 jaar 16 kg afgevallen, en ik woog maar 65 kg, en er komt verdomme gene gram meer bij.
't Zal wel die machteloosheid op de achtergrond zijn zekerst!?
Verdorie, alwéér naast het onderwerp.
Maar na nu al 2 jaar gezondheids-ellende met 't vrouwtje,, hebben mijn lachspieren het begeven.
Ik ben op die 2 jaar 16 kg afgevallen, en ik woog maar 65 kg, en er komt verdomme gene gram meer bij.
't Zal wel die machteloosheid op de achtergrond zijn zekerst!?
Verdorie, alwéér naast het onderwerp.
-
( Peu importe ... )
BMI tussen 18.5 - 25 is gezond ... https://www.hartstichting.nl/gezond-leven/bmi . Het is mijne is 21.2
-
Vertaling van de twee laatste paragrafen :Dicksy schreef: ↑10 jul 2023, 12:43Claims aandikken of extra in de verf zetten en andere minder gunstige feiten negeren is nu eenmaal een onderdeel van een propagandaoorlog die in elk conflict de kop op steken, daar is geen enkele partij betrokken in het conflict een uitzondering op. Onafhankelijke journalisten in een oorlogsconflict zoeken is als een speld in een hooiberg zoeken.Zaporizhzhia en het gevaar van mediablinden in oorlog
Begrijpelijke sympathie voor Oekraïne mag de noodzaak om voorzichtiger te zijn met de voortdurende claims van Kiev niet vervangen.
https://responsiblestatecraft.org/2023/ ... rs-in-war/
Dit is nauwelijks schandalig. Alle regeringsambtenaren veinzen en bedriegen, vooral in oorlogstijd, en Oekraïne's bekwaamheid in "informatieoorlogvoering" is alom opgemerkt in het Westen. Ondertussen hebben Russische functionarissen hun eigen, zeer lange lijst met dubieuze claims. Het verschil is dat de verklaringen van Moskou in het Westen met gepaste scepsis en voorzichtigheid worden behandeld, het soort dat zou moeten worden toegepast op alle beweringen van de overheid, vooral tijdens oorlog.
De westerse pers, regeringsfunctionarissen en andere prominente stemmen moeten veel voorzichtiger zijn met het rapporteren over claims van Oekraïense functionarissen, vooral als een ander incident in de mist van de oorlog het conflict dreigt uit te breiden. Begrijpelijke sympathie voor de Oekraïense oorlogsinspanning mag niet de plaats innemen van de fundamentele, fundamentele taak van verslaggeving, namelijk de waarheid vertellen, niet aanmoedigen. De inzet is simpelweg te hoog.
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Ik heb het hier al dikwijls aangetoond en het mooie voorbeeld is dat SkyNews.door Fred1950 » 28 minuten geledenClaims aandikken of extra in de verf zetten en andere minder gunstige feiten negeren is nu eenmaal een onderdeel van een propagandaoorlog die in elk conflict de kop op steken, daar is geen enkele partij betrokken in het conflict een uitzondering op. Onafhankelijke journalisten in een oorlogsconflict zoeken is als een speld in een hooiberg zoeken......enz.....Dicksy schreef: ↑Vandaag, 12:43Claims aandikken of extra in de verf zetten en andere minder gunstige feiten negeren is nu eenmaal een onderdeel van een propagandaoorlog die in elk conflict de kop op steken, daar is geen enkele partij betrokken in het conflict een uitzondering op. Onafhankelijke journalisten in een oorlogsconflict zoeken is als een speld in een hooiberg zoeken.Zaporizhzhia en het gevaar van mediablinden in oorlog
https://responsiblestatecraft.org/2023/ ... rs-in-war/
Ze kunnen tot na de komma vermelden hoeveel Russische gesneuvelden er zijn en hoeveel tanks e.d. ze verloren hebben alhoewel de Russen geen cijfers geven van hun verliezen. Maar als het over de verliezen van Oekraïne gaat verstoppen ze zich achter 'we hebben de cijfers niet kunnen verifiëren omdat Oekraïne niet communiceert over hun verliezen'.
Hun cijfers, aangereikt door de meesters in de propaganda.... de Britse inlichtingendienst, worden gretig overgenomen door de Westerse media die het verder publiceren en verkopen als de enige echte waarheid en hun lezertjes volgen slaafs zonder zich vragen te stellen.
Dat is propaganda......
-
Laatst gewijzigd door Fred1950 op 10 jul 2023, 17:18, 2 keer totaal gewijzigd.
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41