Bluft Poetin?
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
.... of eerste tekenen van ontbinding misschien ? ( bloedstolling )
Volgens Amerikanen en hun satelletfoto"s lagen die er al drie weken ( en dat weten ze ons nu maar pas te vertellen
-
miel - Lid geworden op: 15 apr 2005, 20:46
Als mensen geïndoctrineerd worden . “We hebben geen oorlog, maar zuiveringsoperatie”. En dan nog gevangenisstraf geven als je daar durft aan twijfelen.
Dat zijn de elementen die soldaten onder stress doen flippen.
De grote verantwoordelijken voor die ganse misère zijn de toplui in Rusland. Het voetvolk krijgt men over de rooie als de leugens maar voldoende herhaald worden en ze geen mogelijkheden hebben om zelf te oordelen.
Dat zijn de elementen die soldaten onder stress doen flippen.
De grote verantwoordelijken voor die ganse misère zijn de toplui in Rusland. Het voetvolk krijgt men over de rooie als de leugens maar voldoende herhaald worden en ze geen mogelijkheden hebben om zelf te oordelen.
we doen wat we kunnen, niet wat we willen.
-
Charlie Maru - Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33
Kom kom Fred.......altijd voor alles een verklaring willen hebben.......
Heb jij hier dan ook een verklaring voor ?
HLN:
Satellietbeelden tonen dat lijken in Boetsja er al weken liggen in tegenstelling tot wat Rusland beweert
https://www.hln.be/buitenland/satelliet ... ~acdaa46e/

Eens curieus wat diene pipo vandaag gaat vertellen op de VN veiligheidsraad.....
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Allé, Charlie, die vlekjes zijn er bijgetekend. Met fotoshop is dat zó gebeurd.
En als het al echte doden zijn, dan hebben de Oekraïners ze eerst zelf doodgeschoten.
En als ze al niet doodgeschoten zijn door hun eigen soldaten, dan hebben ze zelfmoord gepleegd.
Die Oekraïners doen werkelijk álles om de Russische vrienden in een slecht daglicht te stellen.
En als het al echte doden zijn, dan hebben de Oekraïners ze eerst zelf doodgeschoten.
En als ze al niet doodgeschoten zijn door hun eigen soldaten, dan hebben ze zelfmoord gepleegd.
Die Oekraïners doen werkelijk álles om de Russische vrienden in een slecht daglicht te stellen.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-

gisteren schreef MichelN
Dat jij een onvervalste Putin-aanbidder bent die overal vijanden van zijn aanhangers ziet en niets liever zou hebben dan dat de onafhankelijke staat Oekraïne vernietigd wordt.

Leest ge nooit al mijn posts ? Ik schreef hiervoor dat volgens de Amerikanen die er al drie weken liggen , dat moet dus zo goed als bij de inval van dat stadje zijn gebeurd. Wie zijn die slachtoffers ? Ik "vrees" dat het gewapende burgers zijn die bij de inval hun stad wilden verdedigen.Charlie Maru schreef: ↑05 apr 2022, 09:35....
Heb jij hier dan ook een verklaring voor ?
HLN:
Satellietbeelden tonen dat lijken in Boetsja er al weken liggen in tegenstelling tot wat Rusland beweert
https://www.hln.be/buitenland/satelliet ... ~acdaa46e/
Eens curieus wat diene pipo vandaag gaat vertellen op de VN veiligheidsraad.....
-
Ja, ik zie het glas van de molotovcocktails nog in hun rechterhand liggen. Het waren vijanden. Zoveel is duidelijk.
Corona ... een vreselijke ziekte die de hersenen niet spaart, Fred. Ik voel met je mee.
Corona ... een vreselijke ziekte die de hersenen niet spaart, Fred. Ik voel met je mee.

Gij moogt ook al met diene "Lavrov" meegaan.......Fred1950 schreef: ↑05 apr 2022, 10:06Leest ge nooit al mijn posts ? Ik schreef hiervoor dat volgens de Amerikanen die er al drie weken liggen , dat moet dus zo goed als bij de inval van dat stadje zijn gebeurd. Wie zijn die slachtoffers ? Ik "vrees" dat het gewapende burgers zijn die bij de inval hun stad wilden verdedigen.
-
Ja kom zeg. Eerst wordt het alle mannen verboden om Oekraïne te verlaten en jut Zelensky ze op om de wapens tegen de Russen op te nemen , en daarna vind hij het "erg" dat "onschuldige burgers" worden gedood. Hyprocrisie in het kwadraat van onze filmacteur.Charlie Maru schreef: ↑05 apr 2022, 10:21Gij moogt ook al met diene "Lavrov" meegaan.......Fred1950 schreef: ↑05 apr 2022, 10:06Leest ge nooit al mijn posts ? Ik schreef hiervoor dat volgens de Amerikanen die er al drie weken liggen , dat moet dus zo goed als bij de inval van dat stadje zijn gebeurd. Wie zijn die slachtoffers ? Ik "vrees" dat het gewapende burgers zijn die bij de inval hun stad wilden verdedigen.
Herinnert ge u ook niet in een filmke op VRT nieuws hoe vrouwen tientallen molotov cocktails aan het maken waren, en hoe iemand anders ze met fierheid toonde. Allemaal "onschuldige burgers" , juist ? En weet je wat , gewapende burgers moet men volgens de conventies niet krijgsgevangen nemen , dus .....
-
Kom kom.....mocht Putin zich gedragen hebben en Ukraine met rust gelaten, dan waren er ook geen "onschuldige burgerslachtoffers" gevallen. (en ook geen andere). Simpel toch ?Fred1950 schreef: ↑05 apr 2022, 10:31Ja kom zeg. Eerst wordt het alle mannen verboden om Oekraïne te verlaten en jut Zelensky ze op om de wapens tegen de Russen op te nemen , en daarna vind hij het "erg" dat "onschuldige burgers" worden gedood. Hyprocrisie in het kwadraat van onze filmacteur.Charlie Maru schreef: ↑05 apr 2022, 10:21Gij moogt ook al met diene "Lavrov" meegaan.......Fred1950 schreef: ↑05 apr 2022, 10:06Leest ge nooit al mijn posts ? Ik schreef hiervoor dat volgens de Amerikanen die er al drie weken liggen , dat moet dus zo goed als bij de inval van dat stadje zijn gebeurd. Wie zijn die slachtoffers ? Ik "vrees" dat het gewapende burgers zijn die bij de inval hun stad wilden verdedigen.
Herinnert ge u ook niet in een filmke op VRT nieuws hoe vrouwen tientallen molotov cocktails aan het maken waren, en hoe iemand anders ze met fierheid toonde. Allemaal "onschuldige burgers" , juist ? En weet je wat , gewapende burgers moet men volgens de conventies niet krijgsgevangen nemen , dus .....![]()
-
Wat haalde ik daar aan dat geen feit is ?
En dan zat Oekraïne bij de NAVO en met de dan nog steeds actuele schermutselingen in de Donbas ..... was het WOIII. Zelensky is een onruststoker die "stenen zou doen vechten"Charlie Maru schreef: ↑05 apr 2022, 10:41.....
Kom kom.....mocht Putin zich gedragen hebben en Ukraine met rust gelaten, dan waren er ook geen "onschuldige burgerslachtoffers" gevallen. (en ook geen andere). Simpel toch ?
Laatst gewijzigd door Fred1950 op 05 apr 2022, 11:05, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Ik citeer: "Zo'n zware eisen zijn dat toch niet, me dunkt?"
Dat is persoonlijke interpretatie - geen feit - en een minimalisering van diefstal van een groot stuk land van een soeverein land. Poetin is bovendien al in 2014 Oekraïne binnengevallen: de Krim.
Alweer speculatie en geen feiten. Zowel de veronderstelde toetreding als de veronderstelde WO 3 als de veronderstelling dat het Zelensky is die de onruststoker is.En dan zat Oekraïne bij de NAVO en met de dan nog steeds actuele schermutselingen in de Donbas ..... was het WOIII. Zelensky is een onruststoker die "stenen zou doen vechten"Charlie Maru schreef: ↑05 apr 2022, 10:41.....
Kom kom.....mocht Putin zich gedragen hebben en Ukraine met rust gelaten, dan waren er ook geen "onschuldige burgerslachtoffers" gevallen. (en ook geen andere). Simpel toch ?

Jawel , geen interpretatie maar beoordeling. Wat is er in de Donbas te vinden dat Oekraïne armer zou maken? Alleen maar weerspannige Russen die men mettertijd toch ging moeten wegjagen. Idem situatie in de Krim.
Putin heeft de Krim geannexeerd na de STAATGREEP van 2014. Weet je wat staatsgreep betekent en ben je hiermee principieel akkoord ? Of is het omdat onze Verhofstadt toen op de barricades stond dat je daarmee akkoord gaat ?
Laatst gewijzigd door Fred1950 op 05 apr 2022, 11:15, 1 keer totaal gewijzigd.