Bluft Poetin?
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Waaruit overduidelijk blijkt dat V. de avond daarvóór reeds gesproken heeft. Of denk je dat Goddeeris 's morgens weet wat V. de volgende avond gaat 'brullen' ?
Langs alle kanten wordt jouw versie tegengesproken.
Geloof me, Fred: Janoekovitsj probeert een staatsgreep te plegen, het volk pikt dat niet en komt op straat, Janoekovitsj gaat op de loop en eindigt zijn reis in Moskou.
Zo zit het.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Neen , maar hij kon al goed weten wat Verhofstadt op bvb. 20 Feb had gebruld. Hij heeft op 21 Feb die speech gehouden , dat klopt. Enne ... wanneer is Janoekovitsj gevlucht naar god weet waar. ?
"De dag na deze toespraak vluchtte Janoekovitsj het land uit" ...
https://twitter.com/BartNijman/status/1 ... 4542170115
Tijdens de speech sprak Verhofstadt over een "weekly" delegatie die naar Oekraïne zou afzakken, en dus was hij nog niet op de hoogte dat Janoekovitsj zou vluchten of gevlucht was. Janoekovitsj is gevlucht op "aanraden" van de Poolse ambassadeur ... Is hij dan toch na 22h15 lokale tijd ( de tijd van de speech ) op 21 Feb. gevlucht ? Als het eerder was , waarom was Verhofstadt dan niet op de hoogte ervan. Denk zelf eens na ...
En dat Janoekovitsj de staatsgreep pleegt is jouw fantastie. De partij van Janoekovitsj was aan der macht , en de oppositie heeft die zonder verkiezingen weggeveegd. Dat is wat men per definitie een staatsgreep noemt , niet de weigering van Janoekovitsj om met iets akkoord te gaan.
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Rusland verplaatst al kernwapens naar Wit-Rusland, zegt de leider van Polen, waardoor de ‘architectuur van veiligheid’ in Europa verandertdoor Dicksy » Vandaag, 00:19Misschien moet Poetin nog eens wat schuiven met zijn kernraketten. De sluitspieren van het westen zullen dan weer overuren doen.door Wil. » 28 minuten geleden
Zoals Volodymyr zei op 25/2/2022: "Ik heb geen vluchtauto nodig, ik heb meer munitie nodig."
Rusland verplaatst enkele kernwapens voor de korte afstand naar buurland Wit-Rusland, zegt de Poolse president Andrzej Duda.
Vorige maand zeiden de leiders van Rusland en Wit-Rusland dat Moskou een aantal van zijn tactische kernwapens had verscheept, maar de VS en de NAVO hebben deze stap niet bevestigd.
Op een persconferentie zei Duda dat het “proces plaatsvindt”.
Hij gaf geen details, maar zei: "Het verandert de architectuur van de veiligheid in onze directe omgeving, maar tegelijkertijd ook van de oostflank van de NAVO. Dus in feite verandert het de situatie voor het hele bondgenootschap."
Tactische kernwapens zijn ontworpen voor gebruik op een slagveld en hebben een kleiner bereik dan krachtigere kernkoppen die op langeafstandsraketten zijn gemonteerd.
(SkyNews - 22.08.2023 - 16.41 uur.)
-
J..sj heeft ervaren dat hij geen steun meer had, ook binnen eigen rangen niet.
Aangezien er tientallen doden waren gevallen, mocht hij vrezen dat hij daarvoor verantwoordelijk zou gesteld worden.
Nog uit wiki:
Janoekovytsj werd in januari 2019 door een Oekraïense rechtbank bij verstek veroordeeld tot dertien jaar gevangenisstraf wegens hoogverraad. Volgens de rechtbank had Janoekovytsj de Russen geholpen bij de annexatie van de Krim. Hij had Rusland namelijk om hulp gevraagd toen de protesten bleven doorgaan. Rusland gebruikte dit verzoek als legitimatie om Russische troepen naar de Krim te sturen, hoewel Janoekovytsj achteraf ontkende dat dit zijn bedoeling was geweest.
Toen Verhofstadt sprak, was J..sj 'verdwenen'. Misschien dat enkele mensen wisten dat hij de benen had genomen, maar V. zeker niet, anders zou hij daar in zijn speech wel op gealludeerd hebben en er zelfs een pluim voor zijn eigen hoed van gemaakt. Je kent 'm, hé
[ V. heeft overduidelijk gespeecht op 21 februari. Jij weet dat hij al op de 20e heeft staan brullen. Ook daarvan heb ik weer geen bewijs gevonden. Je zou dat toch nooit schrijven als het niet waar is, hé? Of ... wacht eens efkens ... ]

Ge moet postings ook deftig lezen , nietwaar ...Wil. schreef: ↑22 aug 2023, 19:45J..sj heeft ervaren dat hij geen steun meer had, ook binnen eigen rangen niet.
Aangezien er tientallen doden waren gevallen, mocht hij vrezen dat hij daarvoor verantwoordelijk zou gesteld worden.
Nog uit wiki:
Janoekovytsj werd in januari 2019 door een Oekraïense rechtbank bij verstek veroordeeld tot dertien jaar gevangenisstraf wegens hoogverraad. Volgens de rechtbank had Janoekovytsj de Russen geholpen bij de annexatie van de Krim. Hij had Rusland namelijk om hulp gevraagd toen de protesten bleven doorgaan. Rusland gebruikte dit verzoek als legitimatie om Russische troepen naar de Krim te sturen, hoewel Janoekovytsj achteraf ontkende dat dit zijn bedoeling was geweest.
Toen Verhofstadt sprak, was J..sj 'verdwenen'. Misschien dat enkele mensen wisten dat hij de benen had genomen, maar V. zeker niet, anders zou hij daar in zijn speech wel op gealludeerd hebben en er zelfs een pluim voor zijn eigen hoed van gemaakt. Je kent 'm, hé
[ V. heeft overduidelijk gespeecht op 21 februari. Jij weet dat hij al op de 20e heeft staan brullen. Ook daarvan heb ik weer geen bewijs gevonden. Je zou dat toch nooit schrijven als het niet waar is, hé? Of ... wacht eens efkens ... ]
Waarom gebruikt ge nu plotseling initialen ?Fred1950 schreef: ↑22 aug 2023, 17:22.....
Neen , maar hij kon al goed weten wat Verhofstadt op bvb. 20 Feb had gebruld. Hij heeft op 21 Feb die speech gehouden , dat klopt. Enne ... wanneer is Janoekovitsj gevlucht naar god weet waar. ?
"De dag na deze toespraak vluchtte Janoekovitsj het land uit" ...
https://twitter.com/BartNijman/status/1 ... 4542170115
.....
.... eventjes voor de archieven vertalen : J..sj = Janoekovitsj en V. -= Verhofstadt
-
Ik was het een beetje beu die lange namen te typen, daarom afkortingen. Natuurlijk had élke lezer al gesnapt wat ze betekenen.
Dan dit pareltje:
Alles wat ik geschreven heb, klopt. Dat was bij jou wel anders, hé, Fredje de leugenaar
Dan dit pareltje:
Dat klopt ook want op de dag van de toespraak is hij naar Charkiv gevlucht en dat is het binnenland. Pas daarna 'verdwijnt' hij van de radar maar in Moskou duikt hij weer op."De dag na deze toespraak vluchtte Janoekovitsj het land uit" ...
Alles wat ik geschreven heb, klopt. Dat was bij jou wel anders, hé, Fredje de leugenaar

Jaja , eerst vanuit Kiev naar Charkiv achter verse onderbroeken :
-
Het land staat op zijn kop. Er vallen honderd doden. Het volk staat massaal op straat. Waar hoort de president dan te zijn? In de hoofdstad. Hij moet er met zijn neus bovenop zitten.
Dat was niet het geval want hij was 'verdwenen'. Een dag later duikt hij op in Charkiv, op 40 km van de RU grens en dus dicht bij zijn opdrachtgevers. Nog een paar dagen later ligt hij op de mat naast de stoel van Poetin.
Dat was niet het geval want hij was 'verdwenen'. Een dag later duikt hij op in Charkiv, op 40 km van de RU grens en dus dicht bij zijn opdrachtgevers. Nog een paar dagen later ligt hij op de mat naast de stoel van Poetin.

-
En nog een goeike:De ultranationalisten: beschermers van Oekraïne of bedreiging voor de democratie?
https://www.mo.be/reportage/de-oekra-en ... ng-voor-de
Oorlog Oekraïne: Keerpunt in de geschiedenis - Jan Balliauw
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2014/12/22 ... 1-2190175/
-
Charlie Maru - Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33
ja lap......de vensters en taskes thee zijn al uit de mode.....
Prigozjin valt uit de lucht....
HLN:
Wagner-baas Prigozjin omgekomen bij vliegtuigcrash ten noorden van Moskou, melden Russische media
https://www.hln.be/buitenland/live-oekr ... ~af34cd06/
HLN:
Wagner-baas Prigozjin omgekomen bij vliegtuigcrash ten noorden van Moskou, melden Russische media
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier
-
Charlie Maru - Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33
Ook een goei.....
HLN:
Oekraïne lokt Russische piloot met waardevolle lading naar hun grondgebied
https://www.hln.be/buitenland/oekraine- ... ~a12f3a9d/
HLN:
Oekraïne lokt Russische piloot met waardevolle lading naar hun grondgebied
https://www.hln.be/buitenland/oekraine- ... ~a12f3a9d/
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier
-
Ondertussen melden Telegram-kanaalbronnen dat Prigozhin mogelijk niet in dit vliegtuig zat. Wetende dat hij veel vijanden had, registreerde de curator van het PMC "Wagner" zich vaak aan de ene kant en vloog met een ander vliegtuig.ja lap......de vensters en taskes thee zijn al uit de mode.....
HLN:
Het is opmerkelijk dat het vandaag precies twee maanden is na de datum van de poging tot opstand die Wagner PMC in de nacht van 23 op 24 juni 2023 ondernam.
Zelensky kan rustig slapen vannacht. Als dit bericht klopt zal Poetin zeker geen vergeldingsacties ondernemen
-
Morgen 24/8 is het onafhankelijkheidsdag in UA.
Dat gaat Poetin niet graag zien gebeuren. Waarschijnlijk bestookt hij weer een paar burgerwijken. Hij is daar echt goed in. (Den Haag houdt de score bij).
Dat gaat Poetin niet graag zien gebeuren. Waarschijnlijk bestookt hij weer een paar burgerwijken. Hij is daar echt goed in. (Den Haag houdt de score bij).

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.