Bluft Poetin?
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Houdt dit dan expliciet in dat er Amerikaanse kernkoppen in Kleine Brogel moeten liggen of dat er een US luchtmacht basis is Wiesbaden moet bestaan ? Neen ! . Deze morgen nog is een militair transport toestel vanuit Maine in de VS op Wiesbaden geland. Dus dan toch ..."bezetting" ?Wil. schreef: ↑01 sep 2023, 10:18....
Elk Navo-land gaat op soevereine basis akkoord met de spelregels van de Navo.
Elk Navo-land heeft op zelfstandige basis gevraagd om te mogen toetreden tot de Navo.
Elk Navo-land kan op eigen initiatief weer uit de Navo treden indien het dat wenst.
Duidelijk genoeg zo waarom je er vér naast zit indien je de term 'bezetting' gebruikt in deze context?
Die bedreiging is en fobie , en zo "logisch" dat er dan US troepen en van andere NAVO landen gestationeerd moeten worden is het niet. Men maakt ons "Westerlingen" doelbewust bang , en vooral , men maakt ons dingen wijs die niets met de werkelijkheid te maken hebben. De brainwashing gebeurt continu , dag na dag.
-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
En maar goed ook. Anders was er van de onafhankelijke oostblokstaten al lang geen sprake meer.
Poetin heeft nog geen enkel Navo-land durven aanvallen. Maar wel Georgië, Moldavië, Oekraïne.
Trek je daar geen lessen uit?

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Fobie - onlogisch - brainwashing, hé?Fred1950 schreef: ↑01 sep 2023, 10:42Die bedreiging is en fobie , en zo "logisch" dat er dan US troepen en van andere NAVO landen gestationeerd moeten worden is het niet. Men maakt ons "Westerlingen" doelbewust bang , en vooral , men maakt ons dingen wijs die niets met de werkelijkheid te maken hebben. De brainwashing gebeurt continu , dag na dag.
Georgië - Abkhazië - Moldavië - UA - Tsjetsjenië (2 X)
Allemaal buurstaten.
Noem nu eens de militaire invasies die de Navo in Europa gedaan heeft om gebied te veroveren? Ik wacht wel even.
Fobie - onlogisch - brainwashing
Al dat soort praat dat jij hier raaskallend rondslingert, klinkt als muziek in de oren van Poetin. Dat is voldoende als test om te bepalen aan welke kant je staat.

En daar hebben ze ook niets te vrezen , zelfs in Polen niet. Rusland heeft niet eens een leger om "iets" compleet te veroveren. Ge ziet nu al wat er in Oekraïne gebeurt. Het "Westen" heeft wel de techniek , zowel op militair gebied als op het gebied van "secret services" ( CIA methodes en cyber technieken ) om elk land in de wereld klein te krijgen , land per land .....
Met CIA methodes bedoel ik opstanden in gang steken en staatsgrepen organiseren. Zuid-Amerika weet er alles van.
-
Herhaling:
We waren toch over UA en Poetin bezig, nietwaar? Aangezien daar geen tegenargumenten meer te geven zijn, verplaatsen we het onderwerp maar...
Drogredenering.
Noem nu eens de militaire invasies die de Navo in Europa gedaan heeft om gebied te veroveren? Ik wacht wel even.
We waren toch over UA en Poetin bezig, nietwaar? Aangezien daar geen tegenargumenten meer te geven zijn, verplaatsen we het onderwerp maar...
Drogredenering.

Wie het over UA heeft , heeft het impliciet over de oprukkende NAVO naar het Oosten .... zelfs tot in Japan.Wil. schreef: ↑01 sep 2023, 12:32Herhaling:
Drogredenering.
-
De afgelopen dagen zijn tientallen RU soldaten gesneuveld door 'friendly fire' : ze werden bestookt door hun eigen troepen. Doe maar op, zou ik zeggen. Wat ze zelf doen, moeten de anderen niet doen.

Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Dan heb je dat ook gelezen van die Oekraïense soldaat die eigen makkers beschoten heeft omdat hij niet meer wist wie wie was.
En eentje die verloren gelopen was en de Russische linies inliep.
Het is niet alleen corona die iets met de hersenen doen, oorlog blijkbaar ook.
En eentje die verloren gelopen was en de Russische linies inliep.
Het is niet alleen corona die iets met de hersenen doen, oorlog blijkbaar ook.