Bluft Poetin?
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Poetin zijn maatje, Kadyrov, de Tsjetsjeen, is héél ziek. Hij ziet er de laatste tijd een beetje opgeblazen uit. Hij denkt dat zijn lijfarts hem vergiftigd heeft.
Er was wel wat twijfel over welke kant Kadyrov zou gekozen hebben indien de opstand van Prygozhin zou geslaagd zijn. Zou die lijfarts recent een mailtje van Poetin ontvangen hebben?
Er was wel wat twijfel over welke kant Kadyrov zou gekozen hebben indien de opstand van Prygozhin zou geslaagd zijn. Zou die lijfarts recent een mailtje van Poetin ontvangen hebben?

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Lijkt mij onwaarschijnlijk omdat Poetin al eerder veel doeltreffender middelen heeft aangewend om (potentiële) dwarsliggers uit te gommen.Wil. schreef: ↑16 sep 2023, 21:04Poetin zijn maatje, Kadyrov, de Tsjetsjeen, is héél ziek. Hij ziet er de laatste tijd een beetje opgeblazen uit. Hij denkt dat zijn lijfarts hem vergiftigd heeft.
Er was wel wat twijfel over welke kans Kadyrov zou gekozen hebben indien de opstand van Prygozhin zou geslaagd zijn. Zou die lijfarts recent een mailtje van Poetin ontvangen hebben?
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Kadyrov is blijkbaar al terug naar Tsjetsjenië gevlogen nadat hij in Moskou in het ziekenhuis heeft verbleven ( volgens VTM ).socrates schreef: ↑16 sep 2023, 21:25Lijkt mij onwaarschijnlijk omdat Poetin al eerder veel doeltreffender middelen heeft aangewend om (potentiële) dwarsliggers uit te gommen.Wil. schreef: ↑16 sep 2023, 21:04Poetin zijn maatje, Kadyrov, de Tsjetsjeen, is héél ziek. Hij ziet er de laatste tijd een beetje opgeblazen uit. Hij denkt dat zijn lijfarts hem vergiftigd heeft.
Er was wel wat twijfel over welke kans Kadyrov zou gekozen hebben indien de opstand van Prygozhin zou geslaagd zijn. Zou die lijfarts recent een mailtje van Poetin ontvangen hebben?
-
boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Vroeg of laat zal die Rusland-leider wel verdwijnen, naar onder, naar boven, naar links of rechts. In zijn ivoren toren kan hij wat schuilen.
Maar het publiek optreden, dat vreet aan je. Of is het 't slecht geweten?-Goed zal het voor een mens niet zijn.
Maar het publiek optreden, dat vreet aan je. Of is het 't slecht geweten?-Goed zal het voor een mens niet zijn.
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-
De Russische vloot trekt zich grotendeels terug uit Sevastopol. Hun tweede thuishaven wordt nu Novorosyisk aan de oostkant van de Zwarte Zee.
Het droogdok in Sevastopol blijkt beschadigd te zijn (naast de 2 schepen, gisteren al vermeld) en dat blijkt het belangrijkste punt te zijn waar herstellingen konden plaatsgrijpen. Elk schip dat oorlogsschade oploopt, moet nu naar Novorosyisk maar de mogelijkheden zijn daar veel beperkter.
Oekraïne controleert nu de hele westelijke kant van de Zwarte Zee tussen de Krim en UA.
Het droogdok in Sevastopol blijkt beschadigd te zijn (naast de 2 schepen, gisteren al vermeld) en dat blijkt het belangrijkste punt te zijn waar herstellingen konden plaatsgrijpen. Elk schip dat oorlogsschade oploopt, moet nu naar Novorosyisk maar de mogelijkheden zijn daar veel beperkter.
Oekraïne controleert nu de hele westelijke kant van de Zwarte Zee tussen de Krim en UA.

Deze oorlog is hoe dan ook nog altijd relatief ver van ons bed. Onze voeding is niet gerantsoeneerd er worden geen burgers geëxecuteerd als vergelding voor sabotages, we worden niet gebombardeerd, onze politici zijn nog steeds baas in eigen land. Wie een echte oorlog in eigen stad of dorp, heeft beleefd, kan zich beter voorstellen wat dat allemaal kan inhouden. Met angst gaan we mogelijk geweld niet voorkomen.
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
-
Gewoon Oekraïners met een zwembandje. Geen Russisch schip durft er zich nog vertonen en dat omwille van de acties van een land dat niet eens een eigen marine heeft.

Charlie Maru - Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33
Ahbahja......te zien op wat je aan het vissen bent natuurlijk......

Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier
-
Tankstations in Rusland komen steeds vaker in de problemen omdat er geen of onvoldoende brandstof wordt toegeleverd door de grote leveranciers. Deze laatsten zijn verplicht om aan een max. toegelaten prijs te leveren. Die prijs is te laag om er nog winst uit te halen. Dus leveren ze niet en daardoor staan automobilisten stil omdat er geen benzine of diesel is.