Coronavirus
-
twistenopdemaan - Lid geworden op: 04 aug 2019, 10:41
In totaal kregen 1.390.584 Belgen een herfstbooster, waarvan 1,263.203 miljoen Vlamingen.
Ook bij de 65-plussers is dat het geval: slechts één op de drie ging in op de uitnodiging van de arts of apotheek of vroeg zelf om een herfstprik. “En zij zijn net de belangrijkste doelgroep”, zegt Sciensano-viroloog Steven Van Gucht. “Een derde, dat is relatief weinig. Ik kan daar alleen maar over zeggen dat de bereidheid laag is.” Waar dat aan ligt, weet Van Gucht niet: volgens hem is het moeilijk in te schatten omdat de prik geheel vrijwillig is.
Opvallend: er zijn wel grote regionale schommelingen. “In Vlaanderen is de helft van de 65-plussers opnieuw gevaccineerd, en dat is bijna vergelijkbaar met het aantal van hen - zo’n 60 procent - dat om een griepvaccin gaat”, aldus Van Gucht. “De verschillen tussen Brussel, Wallonië en Vlaanderen zijn enorm
Wat is er loos bij de Vlamingen moeten we ons zorgen maken de Vlaming doet alles wat de VRT ons opdringt
Ook bij de 65-plussers is dat het geval: slechts één op de drie ging in op de uitnodiging van de arts of apotheek of vroeg zelf om een herfstprik. “En zij zijn net de belangrijkste doelgroep”, zegt Sciensano-viroloog Steven Van Gucht. “Een derde, dat is relatief weinig. Ik kan daar alleen maar over zeggen dat de bereidheid laag is.” Waar dat aan ligt, weet Van Gucht niet: volgens hem is het moeilijk in te schatten omdat de prik geheel vrijwillig is.
Opvallend: er zijn wel grote regionale schommelingen. “In Vlaanderen is de helft van de 65-plussers opnieuw gevaccineerd, en dat is bijna vergelijkbaar met het aantal van hen - zo’n 60 procent - dat om een griepvaccin gaat”, aldus Van Gucht. “De verschillen tussen Brussel, Wallonië en Vlaanderen zijn enorm
Wat is er loos bij de Vlamingen moeten we ons zorgen maken de Vlaming doet alles wat de VRT ons opdringt
Spinnst du oder was
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Pfizer in het rood door teruglopende vraag naar COVID-medicatie
Het Amerikaanse farmabedrijf Pfizer is in het derde kwartaal in de rode cijfers terechtgekomen vanwege een teruglopende vraag naar COVID-medicatie. Het bedrijf tekende van juli tot september een verlies op van 2,4 miljard dollar (2,3 miljard euro), terwijl het in dezelfde periode vorig jaar nog een winst boekte van ruim 8,6 miljard dollar.
https://www.msn.com/nl-be/financien/nie ... 2f8f&ei=90
Tijd om een nieuw virus te lanceren?
-
Sousske - Lid geworden op: 13 mei 2015, 14:59
-
Ik rij met een diesel die voldoet aan de Euro 6 norm. Nog iets?Fred1950 schreef: ↑28 okt 2023, 16:48En omdat ze minder snel verspreid geraken zijn ze ook des te meer geconcentreerd en dus vééél gevaarlijker. Die zogenaamde "chemtrails" zijn niets minder dan "wolken" , en op grote hoogte ijskristalletjes. Vliegtuigen vliegen immers op de veel propere kerosine dan benzine , en als die verbrandt ( en bij een goede verbranding ) komt er alleen maar CO2 en water uit hun achterste ( ook NOx , maar dan om een andere reden , er zitten geen stikstof atomen in kerosine ) . Wie wat over chemie weet en de samenstelling van kerosine kent zal mij gelijk geven. Als het koud is komt er ook "rook" uit de uitlaat van fossiel wagens , en dat is eveneens waterdamp zoals die uit de kookketel kan komen.Dicksy schreef: ↑28 okt 2023, 13:28....
Vergelijk het met de uitlaatgassen van voertuigen in sommige grootsteden met dit verschil dat de uitlaatgassen van die voertuigen in onze onmiddellijke omgeving uitgestoten worden en minder snel verspreid worden en deze van de vliegtuigen op grote hoogte sneller verspreid worden.
....
Metaaldeeltjes uitstoot door vliegtuigen ? Die zouden dan geen 50 jaar meegaan zoals sommige dat wel doen .... We ademen dagelijks al veel meer "metaaldeeltjes" en roet in die uit de uitlaat van fossiel wagens komen.
Wedden dat @Sousske met een oude stinkende diesel rijdt ? Maar dat die "vuile" dingen doet zal ze uiteraard niet geloven , zo gaat dat bij die complotdenkers.
Laatst gewijzigd door Sousske op 01 nov 2023, 20:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Je gezondheid is het kostbaarste bezit. 
-
Chemtrails staan los van het coronavirus.
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Ja , "Je gezondheid is het kostbaarste bezit" , en denk ook aan die van anderen. Hoe zit het met de roetfilter ? Al vervangen geweest , of zit er sjoemelsoftware in de wagen.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Laat u maar snel vaccineren tegen covid vooraleer dat ge 10 anderen gaat besmetten.
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Na de oversterfte t.g.v. corona zou je verwachten dat er vervolgens een jaar komt met onder-sterfte aangezien heel wat zwakkere mensen door covid zijn overleden en de sterkeren langer in leven blijven.
De feiten spreken dit tegen. In heel wat ontwikkelde landen met hoge vaccinatiegraad blijkt dat we in 2023 hoge excess-deaths moeten noteren. Het betreft hier een vergelijking tussen alle sterfgevallen van '23 en dit vergeleken met een langjarig gemiddelde: Ierland heeft 20% meer doden dan 'normaal' en Australië bijna 17%. Toch is dat geen nieuws.

Welke factor zou een zodanige invloed kunnen hebben?
De feiten spreken dit tegen. In heel wat ontwikkelde landen met hoge vaccinatiegraad blijkt dat we in 2023 hoge excess-deaths moeten noteren. Het betreft hier een vergelijking tussen alle sterfgevallen van '23 en dit vergeleken met een langjarig gemiddelde: Ierland heeft 20% meer doden dan 'normaal' en Australië bijna 17%. Toch is dat geen nieuws.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Wat denk je zelf? Er is maar één factor en dat is het coronavaccin!Wil. schreef: ↑01 nov 2023, 22:37Na de oversterfte t.g.v. corona zou je verwachten dat er vervolgens een jaar komt met onder-sterfte aangezien heel wat zwakkere mensen door covid zijn overleden en de sterkeren langer in leven blijven.
De feiten spreken dit tegen. In heel wat ontwikkelde landen met hoge vaccinatiegraad blijkt dat we in 2023 hoge excess-deaths moeten noteren. Het betreft hier een vergelijking tussen alle sterfgevallen van '23 en dit vergeleken met een langjarig gemiddelde: Ierland heeft 20% meer doden dan 'normaal' en Australië bijna 17%. Toch is dat geen nieuws.![]()
-
Met mijn dieseltje is niets mis, pas door de keuring zonder enige tekortkoming. Kan nog jaren mee.Fred1950 schreef: ↑01 nov 2023, 21:29Ja , "Je gezondheid is het kostbaarste bezit" , en denk ook aan die van anderen. Hoe zit het met de roetfilter ? Al vervangen geweest , of zit er sjoemelsoftware in de wagen.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Laat u maar snel vaccineren tegen covid vooraleer dat ge 10 anderen gaat besmetten.
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Ik ben ook geneigd om die piste te volgen, maar ik laat open dat er diepe denkers met een betere verklaring voor de dag komen. Effe wachten, zeker?

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.