Nieuws

Bluft Poetin?

Gestart door wardje op 30 jan 2022, 10:27 16537 berichten 926.189 keer gelezen Reageer
socrates 30 sep 2023, 17:05 EUROPA 18.535 berichten
Fred1950 schreef: ↑
30 sep 2023, 16:58
socrates schreef: ↑
30 sep 2023, 15:59

Droegen sommige missionarissen misschien een rode toga ?
NAFO staat voor North Atlantic Fight Organisation ....
Worden leden van die club toegelaten tot de Olympische gevechtsporten ?
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
    Citeer
    Fred1950 30 sep 2023, 17:11 14.348 berichten
    30 sep 2023, 17:05
    30 sep 2023, 15:59

Droegen sommige missionarissen misschien een rode toga ?
    Dat zal wel een fictieve club van een aantal ( of misschien één ) grappenmaker(s) zijn. De Fight ervan heb ik zelf bedacht :lol:

Laatst gewijzigd door Fred1950 op 30 sep 2023, 17:14, 1 keer totaal gewijzigd.

Citeer
      socrates 30 sep 2023, 17:13 EUROPA 18.535 berichten
      30 sep 2023, 17:11
      30 sep 2023, 17:05

Dat zal wel een fictieve club van een aantal ( of misschien één ) grappenmaker(s) zijn.
      Dat die rode "figuur" geen missionarishouding aanneemt is je blijkbaar niet opgevallen :D
        Citeer
        Fred1950 30 sep 2023, 17:16 14.348 berichten
        30 sep 2023, 17:13
        .....

Dat die rode "figuur" geen missionarishouding aanneemt is je blijkbaar niet opgevallen :D
        Ah .. dat was me niet opgevallen. :lol: Ik ben niet zo thuis in die "stiel". :D
          Citeer
          socrates 30 sep 2023, 17:29 EUROPA 18.535 berichten
          frits1955 schreef: ↑
          30 sep 2023, 17:20
          Een internet meme die ik nog niet gezien had. :D
          Misschien ben jij dan een "normie" ? :D
            Citeer
            socrates 30 sep 2023, 19:32 EUROPA 18.535 berichten
            30 sep 2023, 18:07
            Nakende "Shut down" in de VS .... geen speelgoed meer voor Zelensky :mrgreen:
            We zullen het IMF erop af sturen.
              Citeer
              Wil. 30 sep 2023, 21:14 24.095 berichten
              Poetin heeft in zijn budget voor 2024 voorzien dat meer dan 1/3 van zijn totale voorziene staatsuitgaven naar het leger zal gaan. D.w.z. dat er minder geld naar alle sociale uitgaven samen gaat dan naar het leger.
              AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
                Citeer
                Hobo 01 okt 2023, 07:53 5.986 berichten
                Terug naar het onderwerp...
                SLOVAKIJE
                Voor Fico's sociaaldemocratische partij met populistische inslag Smer wordt het niet eenvoudig een meerderheid te vinden. Voor de verkiezingen had de voormalige premier aangekondigd dat hij de bij de bevolking onpopulaire wapenleveringen aan Oekraïne wil beëindigen.
                Hij wil het land in oorlog met Rusland enkel nog humanitaire goederen sturen. Maar zowat alle partijen verkozen in het parlement willen wapens blijven leveren. Slovakije, lid van de EU en de NAVO,
                is een buurland van Oekraïne. Het land geldt tot nu toe als een van de grootste medestanders van Kiev.
                EINDE CITAAT
                  Citeer
                  Charlie Maru 01 okt 2023, 09:11 3.769 berichten
                  HLN:
                  Britten willen voor allereerste keer troepen naar Oekraïne sturen

Het Verenigd Koninkrijk wil voor de allereerste keer troepen naar Oekraïne sturen. Het Britse leger zal er ter plaatse Oekraïense soldaten trainen. De Britse marine maakt mogelijk ook haar opwachting op de Zwarte Zee. Dat heeft de Britse minister van Defensie Grant Shapps gezegd in een interview met de krant ‘The Telegraph’.

https://www.hln.be/buitenland/britten-w ... ~ac9a4736/
                  Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier
                    Citeer
                    socrates 01 okt 2023, 09:57 EUROPA 18.535 berichten
                    Charlie Maru schreef: ↑
                    01 okt 2023, 09:11
                    HLN:
                    Britten willen voor allereerste keer troepen naar Oekraïne sturen

Het Verenigd Koninkrijk wil voor de allereerste keer troepen naar Oekraïne sturen. Het Britse leger zal er ter plaatse Oekraïense soldaten trainen. De Britse marine maakt mogelijk ook haar opwachting op de Zwarte Zee. Dat heeft de Britse minister van Defensie Grant Shapps gezegd in een interview met de krant ‘The Telegraph’.

https://www.hln.be/buitenland/britten-w ... ~ac9a4736/
                    Zo wordt de rest van de wereld dan ongemerkt gebrainwashed met de idee van de onmogelijkheid "om een algemene oorlog te vermijden; " te laten doordringen..

Laatst gewijzigd door socrates op 01 okt 2023, 10:00, 1 keer totaal gewijzigd.

Citeer
                      Wil. 01 okt 2023, 09:59 24.095 berichten
                      01 okt 2023, 09:57
                      (...) gebrainwashed met de idee van de onmogelijkheid om een algemene oorlog te laten doordringen..
                      Die zin begrijp ik niet. Bedoel je niet net het omgekeerde?
                      AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
                        Citeer
                        socrates 01 okt 2023, 10:01 EUROPA 18.535 berichten
                        Wil. schreef: ↑
                        01 okt 2023, 09:59
                        01 okt 2023, 09:57
                        (...) gebrainwashed met de idee van de onmogelijkheid om een algemene oorlog te laten doordringen..
                        Die zin begrijp ik niet. Bedoel je niet net het omgekeerde?
                        Sorry zie svp verbeterde versie.
                          Citeer

Schrijf gerust een antwoord

Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.