Charlie Maru schreef: ↑12 feb 2024, 16:51Oud-president Mongolië zet Poetin op zijn plaats: “Geen zorgen. We zijn een vreedzaam land”
Zeg vanaf nu nooit meer: 'onnozele mongool'

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Hoe wil je de website zien?
Kies je kleuren
Kies de lettergrootte
Je keuze blijft bewaard op deze computer of telefoon. Ze geldt voor de hele website.
Onze e-cards zijn vernieuwd! Stuur een kaartje voor een verjaardag, als bedankje of zomaar. Bekijk de e-cards
Charlie Maru schreef: ↑12 feb 2024, 16:51Oud-president Mongolië zet Poetin op zijn plaats: “Geen zorgen. We zijn een vreedzaam land”

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Charlie Maru schreef: ↑12 feb 2024, 16:51HLN:
Oud-president Mongolië zet Poetin op zijn plaats: “Geen zorgen. We zijn een vreedzaam land”
.....

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Poetin nog samen met het Westen.....dat denk ik niet en al zeker niet om China gaan te bekampen. De eerste 100 jaar toch niet, als hij zolang nog mocht leven. Als het echt tot een conflict zou komen tussen het Westen en China dan zal Poetin rustig aan de zijlijn gaan staan en dat doen wat China nu voor Rusland doet en hopen dat de VS een peer krijgen die ze de eerste 100 jaar niet meer zullen vergeten.Ik zie Poetin niet meteen Europa verder aanvallen, eerder zou hij zich bij het Westen aansluiten om samen "het Gele Gevaar" te gaan bekampen.
Ja, gelukkig voor jou, want jij bent nog vrij, dat is Poetin al lang niet meer.Dicksy schreef: ↑13 feb 2024, 20:32Poetin nog samen met het Westen.....dat denk ik niet en al zeker niet om China gaan te bekampen. De eerste 100 jaar toch niet, als hij zolang nog mocht leven. Als het echt tot een conflict zou komen tussen het Westen en China dan zal Poetin rustig aan de zijlijn gaan staan en dat doen wat China nu voor Rusland doet en hopen dat de VS een peer krijgen die ze de eerste 100 jaar niet meer zullen vergeten.Ik zie Poetin niet meteen Europa verder aanvallen, eerder zou hij zich bij het Westen aansluiten om samen "het Gele Gevaar" te gaan bekampen.
Zo zou ik het doen maar ik ben Poetin niet.![]()
![]()
![]()
Je vergist je. Hij is sinds 2014 weer vrijgezel. Check zijn status maar eens op Facebook (ik bedoel die van Poetin, hé

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Ik ben te oud om nog mijn tijd te verliezen op face book. Voor mij is Poetin al lang niet meer vrij om Poetin te zijn, hij kan enkel nog President zijn en zich voegen conform zijn rol en naar wat de "souffleurs" hem voorzeggen.
Nog een glazen bol erbij dus ....Charlie Maru schreef: ↑13 feb 2024, 18:33....
“Rusland verwacht oorlog met Westen binnen dit en tien jaar”, voorspelt Estse inlichtingendienst
.....
De ZWEDEN al vergeten, Fred?

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.