Aankoop Auto
-
paullamb - Lid geworden op: 07 jun 2005, 00:03
Ik hoop dat er op dit forum enkele autoliefhebbers zijn.
Salonvoorwaarden, zijn er wel degelijk extra kortingen?
Ik heb belangstelling voor de nieuwe Captur diesel.
Zijn er leden die Captur rijden? Maar vooral zijn er die een nieuwe gekocht hebben?
Ik hoef de eindprijs niet te weten, maar zijn er garages die van de salonkorting iets extra doen?
Alvast bedankt!
Zijn er leden die Captur rijden? Maar vooral zijn er die een nieuwe gekocht hebben?
Ik hoef de eindprijs niet te weten, maar zijn er garages die van de salonkorting iets extra doen?
Alvast bedankt!
-
tokkio - Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Ik denk dat dat zo voor alle auto's is Paul, men moet gaan schoppen, en een kleine garage durft meer dan een grote, of omgekeerd,een testrit doen en maar blijven "zagen" tot u de prijs hebt die u wilt betalen,en ik weet dat men op een toonzaal model er nog een extra % kan afgaan,succes.paullamb schreef: ↑22 jan 2020, 17:24Ik hoop dat er op dit forum enkele autoliefhebbers zijn.
Alvast bedankt!
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Je kunt de beste zaak doen als een model vernieuwd wordt dit jaar en er nog een stock aan 'oude' wagens beschikbaar is. Die gaan buiten aan grote kortingen. Nadeel: je hebt weliswaar een nieuwe auto, maar het is al na een paar maanden een oud model.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.