Huppelend meisje Zaventem
-
marcelvm - Lid geworden op: 29 jan 2007, 20:10
Weer een mooi bewijs hoe journalisten en media de mensen gebruiken
Wie in Gods naam zegd dat dit meisje huppelt omdat ze blij is dat ze gered zijn
Het kan gewoon een opwelling van een jong vrolijk meisje zijn,en niets te maken hebben met haar thuis land
Weet ik het of gij of die fotograaf die overal op loer liggen om speciale foto’s te maken wat er in dat meisje
Niemand die dat moment weet
Natuurlijk mag ze blij zijn
Wie in Gods naam zegd dat dit meisje huppelt omdat ze blij is dat ze gered zijn
Het kan gewoon een opwelling van een jong vrolijk meisje zijn,en niets te maken hebben met haar thuis land
Weet ik het of gij of die fotograaf die overal op loer liggen om speciale foto’s te maken wat er in dat meisje
Niemand die dat moment weet
Natuurlijk mag ze blij zijn
-
E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
Het was anders zeer duidelijk dat ze triest was ...

Wat weten kinderen nu over de situatie in hun thuisland? Alleen maar dat het er niet altijd even leuk was, maar hun ouders zijn wel opgelucht en minder gestrest nu ze in een "beschaafd" land asiel krijgen. Kinderen voelen dat.
Wat weten kinderen nu over de situatie in hun thuisland? Alleen maar dat het er niet altijd even leuk was, maar hun ouders zijn wel opgelucht en minder gestrest nu ze in een "beschaafd" land asiel krijgen. Kinderen voelen dat.
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Asiel krijgen? Je vergist je: het zijn voor een deel vluchtelingen die even op reis zijn geweest en die werden teruggebracht.E.T. schreef: ↑27 aug 2021, 12:08Het was anders zeer duidelijk dat ze triest was ...
Vlucht-eling = persoon die met het vliegtuig een vlucht neemt

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Zo is dat Frits.
Een beeld (en zeker een onschuldig beeld) zegt meer dan 1000 woorden. En neen, je moet niet alles geloven wat de media brengen ...
Een beeld (en zeker een onschuldig beeld) zegt meer dan 1000 woorden. En neen, je moet niet alles geloven wat de media brengen ...
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Als hier niet Kumbajaa wordt gezongen, dan zijn het azijnpissers?
Je gelooft blijkbaar nog altijd in de neutraliteit van de nieuwsmakers die 'onschuldige beelden' laten zien?
Kom, kom, je kindertijd is nu wel voorbij. Een beetje kritische ingesteldheid en gevoel voor realisme staat je beter.
Je gelooft blijkbaar nog altijd in de neutraliteit van de nieuwsmakers die 'onschuldige beelden' laten zien?
Kom, kom, je kindertijd is nu wel voorbij. Een beetje kritische ingesteldheid en gevoel voor realisme staat je beter.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Er is ook bewegend beeld van het gebeuren
en die zijn veel moeilijker te manipuleren
Een cameraploeg van VRT NWS kon het huppelende meisje ook vastleggen
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/08/26 ... ende-afgh/
en die zijn veel moeilijker te manipuleren
Een cameraploeg van VRT NWS kon het huppelende meisje ook vastleggen
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/08/26 ... ende-afgh/
-
maior domus - Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06
Het huppelende meisje heeft geen schaduw, maar er is wel de schaduw te zien van de persoon die achter haar loopt.
Dat meisje is er met PhotoShop opgezet !!
Bedrog !!
Dat meisje is er met PhotoShop opgezet !!
Bedrog !!
Ondank is 's werelds loon