WAAROM IS ER NOG GEEN MEDICIJN TEGEN COVID-19 ?..9 HEBBEN,,,

Hier is plaats voor discussie over actuele onderwerpen.
Met een krant kan je zowel een minister als een vlieg doodslaan. (Herman de Croo - 1937)

Idefix
Lid geworden op: 21 jun 2007, 18:58
Locatie: Vlaams Brabant

26 okt 2021, 10:58

Binnen de kortste keren hadden een tiental firma's een zgz.werkend vaccin klaar.
Normaal duurt dit een10-tallen jaren.,
Ondertussen is gebleken dat het niet helemaal doet wat ervan gezegd werd; dus gaan ze een derde en misschien een vierde keer vaccineren???????
Ondertussen zijn we ook 2 jaar verder en blijkbaar is geen enkele firma geïnteresseerd om een medicijn te ontwikkelen......WAAROM NIET...........,,,,,,,,,,,,,,,?????
De zon is gratis voor iedereen

Prima Vera
Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10

26 okt 2021, 12:13

Waarom is er geen medicijn tegen de griep?

Golf 5
Lid geworden op: 23 apr 2021, 17:17

26 okt 2021, 16:14

https://www.demorgen.be/nieuws/een-pil- ... ~b19ea804/

Een pil tegen covid-19? Europese waakhond kijkt naar nieuw middel tegen het coronavirus

Of zal helpen ? :roll:

Idefix
Lid geworden op: 21 jun 2007, 18:58
Locatie: Vlaams Brabant

03 nov 2021, 11:24

Golf 5 schreef:
26 okt 2021, 16:14
https://www.demorgen.be/nieuws/een-pil- ... ~b19ea804/

Een pil tegen covid-19? Europese waakhond kijkt naar nieuw middel tegen het coronavirus

Of zal helpen ? :roll:
Zolang de Farma Industrie de vaccin koe kunnen uitmelken gaat er geen medicijn komen. Als dit er ooit komt ben ik zeker dat het niet volledig gaat genezen want dan zijn ze de winst kwijt. heb ervaring met een schandalig duur medicijn dat ik anderhalf jaar elke maand moest gaan halen en dat een fortuin kostte maar wel "hielp" maar niet "genas". Reden? Als het genas was die Firma jaarlijks een enorm bedrag zakencijfer en gelijkaardige winst kwijt. Dus was er niemand geïnteresseerd in een genezend product. Mijn oplossing was(in mijn geval) dus een operatie ...ondertussen geslaagd en genezen.
De zon is gratis voor iedereen

dafke
Lid geworden op: 23 feb 2005, 12:43
Locatie: maaskant

05 nov 2021, 09:04

Idefix schreef:
03 nov 2021, 11:24
Golf 5 schreef:
26 okt 2021, 16:14
https://www.demorgen.be/nieuws/een-pil- ... ~b19ea804/

Een pil tegen covid-19? Europese waakhond kijkt naar nieuw middel tegen het coronavirus

Of zal helpen ? :roll:
Zolang de Farma Industrie de vaccin koe kunnen uitmelken gaat er geen medicijn komen. Als dit er ooit komt ben ik zeker dat het niet volledig gaat genezen want dan zijn ze de winst kwijt. heb ervaring met een schandalig duur medicijn dat ik anderhalf jaar elke maand moest gaan halen en dat een fortuin kostte maar wel "hielp" maar niet "genas". Reden? Als het genas was die Firma jaarlijks een enorm bedrag zakencijfer en gelijkaardige winst kwijt. Dus was er niemand geïnteresseerd in een genezend product. Mijn oplossing was(in mijn geval) dus een operatie ...ondertussen geslaagd en genezen. Gij hebt geluk gehad dat uw chirurg WEL tevreden was met éénmalige winst :D

sanne
Lid geworden op: 19 jan 2005, 23:04
Locatie: vlaanderen

05 nov 2021, 11:17

gisteren in het nieuws , in aanwezigheid van Steven Van Gucht. Tegen de zomer van volgend jaar is er een pil in te nemen bij de allereerste symptomen van Corona. Dus er is hoop in bange tijden.
een wijs mens is hij die weet dat hij niets weet.