Noodpakket of aprilgrap ?
-
Charlie Maru - Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33
Een late aprilgrap ? of moet er ergens iemand rijker worden......
Reclame van het Rode Kruis via de media ?

https://www.hln.be/binnenland/rode-krui ... ~a5c245de/
https://www.hln.be/binnenland/van-een-v ... ~aea21e43/
Reclame van het Rode Kruis via de media ?

https://www.hln.be/binnenland/rode-krui ... ~a5c245de/
https://www.hln.be/binnenland/van-een-v ... ~aea21e43/
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Ik heb mijn voorraad al ingeslagen, zal zeker langer dan 3 dagen toekomen.
Even serieus nu:
154 euro betalen voor iets wat de meeste mensen al in huis hebben of halen bij hun wekelijkse aankopen in het warenhuis.
Voor mij lijkt het eerder op het binnenhalen van bijkomende financiële steun bij de mensen als men dan nog ziet waar men allemaal zelf nog moet voor zorgen. Een blik soep of andere, een 2 liter petfles water,.....och noem maar op, kan men gemakkelijk aan de kant zetten. Een marketingstunt/verdienmodel van het Rode Kruis net zoals de Colruyt ook overlevingspakketten aanbiedt voor omzeggens 50 euro.
Er zullen altijd mensen zijn die zich laten vangen aan zulke praatjes.
-
werewoef - Lid geworden op: 05 apr 2005, 17:53
Geldklopperij . Zo komt het ook over, maar iets in huis hebben kan opzichzelf geen kwaad . De radio die je kan aanswengelen vind ik toch handig . Zelf heb ik een Opinel zakmes met een fluitje dat 60mb geeft . Kost ongeveer 12 euro . D'ailleur hoeveel mensen zouden er weet van hebben dat ze in hun wagen ook een verplicht medisch nood pakketje hebben ?
werewoef
werewoef
AMEN en AUM
-
voorn - Lid geworden op: 27 okt 2006, 10:30
Ik denk dat een normaal gezin met een normaal inkomen wel een tijdje toekomt van wat in de proviciekast ligt.
En drank koop je niet per fles elke dag.
Ik hoef dus geen noodpaket en een radio op baterijen heb ik ook samen met een vooraad baterijen van alle maten.
En drank koop je niet per fles elke dag.
Ik hoef dus geen noodpaket en een radio op baterijen heb ik ook samen met een vooraad baterijen van alle maten.
-
twistenopdemaan - Lid geworden op: 04 aug 2019, 10:41
Ja met onnozeliteiten invoeren is men er als eerste bij in België maar iets nuttigs als dienstplicht of testen van sirenes op de eerste donderdag van de maand zijn afgeschaft
Spinnst du oder was
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
-
Passant - Lid geworden op: 08 jun 2020, 14:29
Met AI kunnen ze tegenwoordig alles zeker ?
En klink 60 mb luider dan 60 db ? Of
Bij wie kan ik het on-line kopen ?
-
Passant - Lid geworden op: 08 jun 2020, 14:29
Iedereen doet maar wat hij/zij wil .
Ik vind zo een noodpakket wel geen aprilgrap.
In dat geval zouden bedrijven er zich niet mee bezighouden.
Die spelen in op luiheid van mensen ...
En het Rode Kruis weet normalerwijze ook wel wat over hulp. Hun pakket, daar zit veel in wat mensen niet in huis hebben. En niet aan denken.
In een noodsituatie zoals een stroompanne, natuurramp of conflict kunnen basisvoorzieningen tijdelijk wegvallen.
Paniekzaaierij ?
Mocht het voorvallen, gaat men op dat moment nog denken dat het paniekzaaierij was ? Misschien dan paniek dat ze niets bij elkaar vinden. Het kan geen kwaad voorbereid te zijn om die eerste periode zelf te overbruggen tot hulp arriveert of de situatie stabiliseert.
Ik vind zo een noodpakket wel geen aprilgrap.
In dat geval zouden bedrijven er zich niet mee bezighouden.
Die spelen in op luiheid van mensen ...
En het Rode Kruis weet normalerwijze ook wel wat over hulp. Hun pakket, daar zit veel in wat mensen niet in huis hebben. En niet aan denken.
In een noodsituatie zoals een stroompanne, natuurramp of conflict kunnen basisvoorzieningen tijdelijk wegvallen.
Paniekzaaierij ?
Mocht het voorvallen, gaat men op dat moment nog denken dat het paniekzaaierij was ? Misschien dan paniek dat ze niets bij elkaar vinden. Het kan geen kwaad voorbereid te zijn om die eerste periode zelf te overbruggen tot hulp arriveert of de situatie stabiliseert.
-
werewoef - Lid geworden op: 05 apr 2005, 17:53
Het moest natuurlijk DB zijn, nogal wiedes .Mocht er iemmand onder jullie in het BRT progamma de Afspraak bekeken hebben , met de IMEC baas , de grootste chip-printer in de gehele wereld, dan hadden jullie geweten wat er segenwoordig mogelijk Is .bv Op een chip van een nano mm groot, kunnen ze miljarden " transistors printen . Of huurde nie goe ??
Zo een Opinel mesje kan je aankopen bij Messen/nl , voor de middag besteld en de andere dag door Post/nl op uwe stoep ...Je kan dees ook vinden in de betere Stock-Americain . Elke vrouw zou zo een zakmes in haar sacoche moeten hebben, eventueel te saam met een pepper-spray .
werewoef
Zo een Opinel mesje kan je aankopen bij Messen/nl , voor de middag besteld en de andere dag door Post/nl op uwe stoep ...Je kan dees ook vinden in de betere Stock-Americain . Elke vrouw zou zo een zakmes in haar sacoche moeten hebben, eventueel te saam met een pepper-spray .
werewoef
AMEN en AUM
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Dat is wel een beetje overdreven, ww.
1 nanometer is 1miljardste van een meter. Over nanomillimeter wordt nooit gesproken.
Je bedoelt hoogstwaarschijnlijk 'op een vierkante millimeter' en dan zit je er al dichter bij.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.