USA
-
spiksin - Lid geworden op: 05 nov 2004, 09:11
Dank voor het medeleven Air .
We hadden nooit die Belgische controleurs naar ginder mogen sturen , zij hebben ons ( republicans ) de kans op foefelen ontnomen , en ge ziet het resultaat
Ik ga der nog eene drinken
tegen het verdriet .
Mvg
We hadden nooit die Belgische controleurs naar ginder mogen sturen , zij hebben ons ( republicans ) de kans op foefelen ontnomen , en ge ziet het resultaat
Ik ga der nog eene drinken
Mvg
-
50+- - Lid geworden op: 30 okt 2007, 16:58
Misschien heeft men de crisis juist doen escaleren ( want die was er al , wel 'gesmoord' ) om Obama een lift te geven. Nu ja , Obama zal delegeren , niet heersen. En in het binnenlands beleid zal Hillary wel de plak zwaaien ....air schreef:
Indien Obama zijn beloftes waar maakt, de troepen uit Afghanistan terugtrekt en met het vrijgekomen geld de 'armen' aan werk helpt, met sociale voorzieningen enz. zal hij nogal wat tegenstand krijgen. Is de crisis niet ontstaan toen Obama een reeële kans begon te maken?
USA (rijk=blank=joods) bestaat alleen door de gratie van de rijken.
Die kans zit er inderdaad dik in. Het zou een wonder zijn moest er nooit en aanslag op Obama plaatsvinden.Een logisch vervolg van het vorige is:Moord! want iedere keer dat een president zijn nek uitsteekt wordt hij vermoord!
Dus, nog voor de inauguratie of wie weet -met een opera scenario-op de dag zelf: pang pang!
-
inro - Lid geworden op: 12 aug 2006, 19:38
Bij Pim Fortuyn was er nogthans veel gejuig ,Die kans zit er inderdaad dik in. Het zou een wonder zijn moest er nooit en aanslag op Obama plaatsvinden.
vooral van mensen met een overontwikkelde linker hersenkwab .

happiness is a good health and a .... bad memory
-
Tussen haakjes ( 50+ ) heb ik je al bedankt voor de hulp bij het plaatsen van die foto's
Hartelijk dank
Ik wil wel verder vertellen over mijn wederwaardigheden in de U.S
In m'n laatste posting sprak ik over de machines geplaatst in Londen waar ik vertaalwerk deed
tussen yankies en cocknies
. Door verkeerd geleverde electrisch motoren die moesten vervangen worden bleef ik langer dan gepland met de Amerikanen en de Engelsmannen werken en , hoe goed ik ook kan opschieten met de Engelsen ging mijn voorkeur toch uit naar mijn US collegas .
Dan werd ik terug naar de States gestuurd om de productie van die machines te leren . Het bedrijf , in Zuid San Francisco , dat die machine produceerden was in onderaanneming van het bedrijf waar ik werkte en was volledig bemand met een 100 tal doofstommen
De berijfsleider was niet doofstom maar had en schooling van een jaar gekregen om met die mensen te kunnen samenwerken , wat hun zeer goed gelukt was .
Ik heb daar enkele verbazingwekkende weken doorgebrachjt die mij snel overtuigde van de uitzonderlijke kwaliteit van het geleverde werk . Het was voor een groot deel plaatwerk , allemaal roestvrij staal met zeer mooie resultaten in de afgewerkte machines . In de jaren 1964/65 (geloof ik) heb ik twee van deze machines om ice lollies te maken , hier in Belgie geplaatst , met groot succes . Als ik mij niet vergis deden die machines 40.000 lollies per machine per uur vol automatisch
Tot volgende zitting
Ik wil wel verder vertellen over mijn wederwaardigheden in de U.S
In m'n laatste posting sprak ik over de machines geplaatst in Londen waar ik vertaalwerk deed
Dan werd ik terug naar de States gestuurd om de productie van die machines te leren . Het bedrijf , in Zuid San Francisco , dat die machine produceerden was in onderaanneming van het bedrijf waar ik werkte en was volledig bemand met een 100 tal doofstommen
Ik heb daar enkele verbazingwekkende weken doorgebrachjt die mij snel overtuigde van de uitzonderlijke kwaliteit van het geleverde werk . Het was voor een groot deel plaatwerk , allemaal roestvrij staal met zeer mooie resultaten in de afgewerkte machines . In de jaren 1964/65 (geloof ik) heb ik twee van deze machines om ice lollies te maken , hier in Belgie geplaatst , met groot succes . Als ik mij niet vergis deden die machines 40.000 lollies per machine per uur vol automatisch
Tot volgende zitting
-
Ik herstel maar niet van die schok bij de uitslag van de verkiezing .
't Zal nog even duren voodat ik terug luchthartig over de US kan schrijven . Ik heb al mijn medeleven betuigt aan de vrienden en kennisen ginder en hen asiel aangeboden hier in Belgie .
Sorry maar de tranen..........
't Zal nog even duren voodat ik terug luchthartig over de US kan schrijven . Ik heb al mijn medeleven betuigt aan de vrienden en kennisen ginder en hen asiel aangeboden hier in Belgie .
Sorry maar de tranen..........
-
50+- - Lid geworden op: 30 okt 2007, 16:58
Dat is een onderhandelde positie , nl. de belangrijkste ! Volgens mij bestaat er geen twijfel dat ze ook op binnenlands vlak haar stempel zal drukken ( eventueel via iemand anders ). Is al geweten wie binnenlandse zaken krijgt ?spiksin schreef:Lap 't zit erop , de enige die op binnenlandse zaken goed zou kunnen doen voor de gewone burger krijgt buitenlandse zaken
-
Eindelijk begin ik stilaan uit mijn shock toestand te geraken geholpen door a fifth Jack Daniels . ( die "stress " en " shock " toestanden is dat eigenlijk niet typisch ollands
) .
De cijfers sijpelen binnen en wat al duidelijk was wordt bevestigd ( zie Washington Post van vandaag ) , dat de GOP verloren heeft door de onbuigzaamheid van de partij leiding ( racistisch
) en de donkere kiezers , en mass , naar de Demo's heeft gejaagd .
' t Is niet de eerste keer dat er daarover een burger oorlog uitgelokt wordt .
De cijfers sijpelen binnen en wat al duidelijk was wordt bevestigd ( zie Washington Post van vandaag ) , dat de GOP verloren heeft door de onbuigzaamheid van de partij leiding ( racistisch
' t Is niet de eerste keer dat er daarover een burger oorlog uitgelokt wordt .
-
De foto van een bejaarde dame die Inro ergens anders op' t forum plaatste deed mij denken aan de 80 tiger jaren toen ik ginder woonde .
Er was toen een wervings actie aan de gang bij de senior citizens om te gaan werken omdat de job aanbiedingen niet ingevuld geraakten wegens geen werklozen
( in California ) .Bedrijven zoals Mac Donald deden erg hun best om ouderen binnen te halen . Wat mij altijd opgevallen is ginder is dat die mensen met uiterst respect behandeld werden door werkgevers , collegas en klanten . Velen vonden het hun plicht om te gaan werken !
Wat ginder ook opviel was het vele vrijwilligers werk dat er gedaan werd .
Wordt vervolgd .
Er was toen een wervings actie aan de gang bij de senior citizens om te gaan werken omdat de job aanbiedingen niet ingevuld geraakten wegens geen werklozen
Wat ginder ook opviel was het vele vrijwilligers werk dat er gedaan werd .
Wordt vervolgd .