Katana's hoekje
-
telloorlekker - Lid geworden op: 26 nov 2002, 17:46
Wachten ? Waarop ? Ik kan zo moeilijk wachten, de tijd dringt (en mijn ontlasting ook...)... Zullen we dan maar z'n allen -in bekwame spoed- er tegenaan gaan ? Benieuwd of Magere Hein kan volgen, want met zijn zeis en stramme knoken kan ie nog wel eens diep vallen... en iedereen weet welke resultaten botontkalking kan teweeg brengen bij een val...
Hij mag zich alleszins bedenken dat ook hij van stof en as is...
Hij mag zich alleszins bedenken dat ook hij van stof en as is...
-
Katana, je tricolore vaan niet verkeerd hangen hé..; 't zou anders aanzien kunnen worden als een eerbetoon aan de moffen...
Hang anders maar de "beest" uit; die is meer bestemd voor onze contreieen...
-
katana - Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
telloorlekker schreef:Katana, je tricolore vaan niet verkeerd hangen hé..; 't zou anders aanzien kunnen worden als een eerbetoon aan de moffen...![]()
Beste Telloorlekker , katana is omringd Door Turken , eens laten zien dat je nog Belg bent is is een must .... hihihi
Op de zolder heeft katana nog een kapersvlag met doodskoppen op , die ze vroeger in de mast hingen om ontzag in te boezemen , lijkt me wel wat gewaagd , deze kerels hebben hun wapens niet ingeleverd (denkelijk )
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad
-
Waar ene van 't Kamp nog bang voor is, zij het op leeftijd...
Vergeet niet dat de huidige Turken hun kromzwaard niet openlijk mogen dragen; wat let je dan om je katana boven te halen ?
Karnavalesk mag het toch wel overkomen... niet ?
Vergeet niet dat de huidige Turken hun kromzwaard niet openlijk mogen dragen; wat let je dan om je katana boven te halen ?
Karnavalesk mag het toch wel overkomen... niet ?
-
zotspook - Lid geworden op: 25 aug 2005, 15:14
Allee katana daar in Leopoldsburg hoe ist daar tegenwoordig? nog veel soldaatjes daar en nog even strijdlustig als voorheen? Vroeger gingen ze zelfs te voet binnendoor van Kleine Brogel via Eksel, Hechtel en Leopoldsburg op dropping. Doen ze het nog steeds? groetjes.
Ook ik wil is graag komen kennis maken met het seniorennet ik ben al zelf over de vijftig tja een oud spook he ! of wat dacht je en ik werk ook bij senioren en heb altijd veel interesse ervoor gehad
-
4711, 11'n30, 1302, 1830, 2007...
Kies maar uit.... één dezer stinkt !
Kies maar uit.... één dezer stinkt !
-
Katana heeft nog nipt een everzwijn gezien achter in zijne hof , het ever, had geluk , want zijn samoerai-zwaard stond in stand-bye
Ps Voor de gene die het niet weten , de jacht op everzwijnen is geopend in Leopoldsburg , ondertekend door onze rode sossen burgemeester
Ps Voor de gene die het niet weten , de jacht op everzwijnen is geopend in Leopoldsburg , ondertekend door onze rode sossen burgemeester
-
katana schreef:Hoe hoe ,zei meester de Uil en liet de zwepen knallen , tussen de muffe , verwaterte , zielige senioren , die wachten op den laatsten adem
Kan dat mijne foto als avatar , telkens bij een inzending , is maar een vraag aan de grote bazen hier
Laatst gewijzigd door katana op 07 aug 2007, 20:49, 1 keer totaal gewijzigd.
-
ED. - Lid geworden op: 16 okt 2003, 19:20
SenNet moet een beetje aantrekkeilijk blijven, nietwaar? Nu kunnen wij ons nog voordoen als jonge Adonissen.Eens die foto erop, gaan wij een pak leden verliezen. Hoewel, van de dames die ik ken op het net, mogen er een pak nog gezien worden.
Maar die ouwe mannekens...... ?:? Wij zullen het maar zo laten, zeker? 
-
Misschien is dit de oplossing ?ED. schreef:SenNet moet een beetje aantrekkeilijk blijven, nietwaar? Nu kunnen wij ons nog voordoen als jonge Adonissen.Eens die foto erop, gaan wij een pak leden verliezen. Hoewel, van de dames die ik ken op het net, mogen er een pak nog gezien worden.Maar die ouwe mannekens...... ?:? Wij zullen het maar zo laten, zeker?