Katana's hoekje

Literaire pareltjes van maatschappelijke gebeurtenissen.

Voel mij al te oud hier

Je bent nooit te oud hier
15
25%
SeniorenNET , mijn eerste keus
6
10%
Zal steeds blijven , zoals ik gebekt ben
6
10%
Mis wat hier , de verdwenen rebels
21
36%
Viva bomma en patatten
11
19%

Totaal aantal stemmen: 59

katana

09 jul 2007, 19:18

Hoe hoe ,zei meester de Uil en liet de zwepen knallen , tussen de muffe , verwaterte , zielige senioren , die wachten op den laatsten adem :lol:
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

telloorlekker

09 jul 2007, 21:59

Wachten ? Waarop ? Ik kan zo moeilijk wachten, de tijd dringt (en mijn ontlasting ook...)... Zullen we dan maar z'n allen -in bekwame spoed- er tegenaan gaan ? Benieuwd of Magere Hein kan volgen, want met zijn zeis en stramme knoken kan ie nog wel eens diep vallen... en iedereen weet welke resultaten botontkalking kan teweeg brengen bij een val...
Hij mag zich alleszins bedenken dat ook hij van stof en as is... :wink:

katana

10 jul 2007, 10:53

Ach den Albert , den Bourgondiër , was stukken beter dan zijn broeder " den houterige pater " :lol:

katana

21 jul 2007, 13:28

Ben nog aan 't twijfelen , de Belgische vlag uithangen , erfstuk van mijn ouders een pronkstuk met flosjes zelf of niet 8)
Geen twijfel meer, ze hangt er :)

telloorlekker

21 jul 2007, 15:42

Katana, je tricolore vaan niet verkeerd hangen hé..; 't zou anders aanzien kunnen worden als een eerbetoon aan de moffen... :lol:
Hang anders maar de "beest" uit; die is meer bestemd voor onze contreieen... :)

katana

24 jul 2007, 15:31

telloorlekker schreef:Katana, je tricolore vaan niet verkeerd hangen hé..; 't zou anders aanzien kunnen worden als een eerbetoon aan de moffen... :lol:
Hang anders maar de "beest" uit; die is meer bestemd voor onze contreieen... :)

Beste Telloorlekker , katana is omringd Door Turken , eens laten zien dat je nog Belg bent is is een must .... hihihi :lol:

Op de zolder heeft katana nog een kapersvlag met doodskoppen op , die ze vroeger in de mast hingen om ontzag in te boezemen , lijkt me wel wat gewaagd , deze kerels hebben hun wapens niet ingeleverd (denkelijk ) :)

telloorlekker

24 jul 2007, 21:36

Waar ene van 't Kamp nog bang voor is, zij het op leeftijd... :lol:

Vergeet niet dat de huidige Turken hun kromzwaard niet openlijk mogen dragen; wat let je dan om je katana boven te halen ?
Karnavalesk mag het toch wel overkomen... niet ? :wink:

zotspook

25 jul 2007, 15:20

Allee katana daar in Leopoldsburg hoe ist daar tegenwoordig? nog veel soldaatjes daar en nog even strijdlustig als voorheen? Vroeger gingen ze zelfs te voet binnendoor van Kleine Brogel via Eksel, Hechtel en Leopoldsburg op dropping. Doen ze het nog steeds? groetjes.
Ook ik wil is graag komen kennis maken met het seniorennet ik ben al zelf over de vijftig tja een oud spook he ! of wat dacht je en ik werk ook bij senioren en heb altijd veel interesse ervoor gehad

katana

30 jul 2007, 17:03

Weet iemand de juiste lotto cijfers die volgende woensdag gaan vallen : zo ja graag even een tip :lol:

telloorlekker

30 jul 2007, 18:56

4711, 11'n30, 1302, 1830, 2007...

Kies maar uit.... één dezer stinkt ! :oops:

katana

04 aug 2007, 17:59

Katana heeft nog nipt een everzwijn gezien achter in zijne hof , het ever, had geluk , want zijn samoerai-zwaard stond in stand-bye :lol:

Ps Voor de gene die het niet weten , de jacht op everzwijnen is geopend in Leopoldsburg , ondertekend door onze rode sossen burgemeester :)

katana

07 aug 2007, 17:40

katana schreef:Hoe hoe ,zei meester de Uil en liet de zwepen knallen , tussen de muffe , verwaterte , zielige senioren , die wachten op den laatsten adem :lol:

Kan dat mijne foto als avatar , telkens bij een inzending , is maar een vraag aan de grote bazen hier :lol:
Laatst gewijzigd door katana op 07 aug 2007, 20:49, 1 keer totaal gewijzigd.

swakke
Moderator SeniorenNet

07 aug 2007, 18:21

Beste Katana,

Van onze grote baas de webmaster, wordt er geen avatar toegelaten.
Mod. Swakke

ED.

08 aug 2007, 01:43

SenNet moet een beetje aantrekkeilijk blijven, nietwaar? Nu kunnen wij ons nog voordoen als jonge Adonissen.Eens die foto erop, gaan wij een pak leden verliezen. Hoewel, van de dames die ik ken op het net, mogen er een pak nog gezien worden. :lol: Maar die ouwe mannekens...... ?:? Wij zullen het maar zo laten, zeker? :wink:

telloorlekker

08 aug 2007, 11:18

ED. schreef:SenNet moet een beetje aantrekkeilijk blijven, nietwaar? Nu kunnen wij ons nog voordoen als jonge Adonissen.Eens die foto erop, gaan wij een pak leden verliezen. Hoewel, van de dames die ik ken op het net, mogen er een pak nog gezien worden. :lol: Maar die ouwe mannekens...... ?:? Wij zullen het maar zo laten, zeker? :wink:
Misschien is dit de oplossing ? :lol:

Afbeelding