Allez een beetje proza(c)
Ten eerste : Maar
Bomi toch, in oktober een reis en in november een operatie, aan de knie nog wel, pfffff. Maar gij luistert ook nooit naar de gouden raad van nonkel Raap he

Ik had je nog zo op het hart gedrukt dat je die kniezwengel van Kate Ryan op het songfestival niet moest proberen na te doen !!!
Enfin, dat gij in Spanje zijt den 18de is niet zo erg hoor

Leg gewoon de sleutel van de achterdeur onder die pot hortensia's. Mss vraag ik wel aan Bo'ke of ze wil mee gaan naar Hasselt, en dan kan zij een beetje jouw huisje kuisen terwijl ik van diene chivas in jouw kelder geniet
En Bo'ke heeft een rijbewijs, dus zult ge geen last hebben van halfvolle flessen he, oké ?
Afgesproken dus
Ten tweede :
Assaake, is dat een prent uit vroeger tijden ??? Volgens mij heeft diene kleinste wel de koptelefoon van zijn i-pod op zunne
Ten derde :
Bo'ke, hoeveel keer moet ik nog zeggen dat ge die paterskaas uit uw saccoche moet halen ??
Ten vierde :
Schrijfsterke, die smakkerd uit Holland was leuk, weer een handdoek meer in de was
En wees maar wat blij dat je niet op de receptie was, er zijn daar wel gewonden gevallen tijdens de schermutselingen hoor !!!
Ten vijfde :
Gustilpeke, gij rijmt niet slecht hoor, ik kreeg er verdorie zelf een kick van
Rapke, nu op zoek naar een
gedichtje 
De Japanners zeggen : Als er liefde is, zijn littekens van pokken even mooi als kuiltjes in de wang