mijn man verloren

Dit is de plaats waar je jouw verhaal kan vertellen, zorgen delen, troost zoeken/vinden en geven aan elkaar.

reline

10 jan 2013, 23:18

Hey Gerarda,

Ik hoop dat je een goeie nacht hebt en dat je morgen weer helemaal op je plooi bent!!

Ik duim voor een nonstop-nacht!!..Slapen in één ruk door!!

Liefs, Reline
Zomaar voor iemand aardig zijn
Is voor jezelf, maar ook voor de ander fijn!

reline

11 jan 2013, 07:32

Hugie....Ik had hier voor jou verjaardagswensen geplaatst, maar ik zie nu pas dat jij hugie12 bent en het is een Hugie die jarig is....

Ik vrees dat het met je pc nog altijd niet goed gaat, maar ik hoop dat alle problemen vlug verholpen zullen zijn....

Liefs, Reline
Laatst gewijzigd door reline op 11 jan 2013, 23:34, 1 keer totaal gewijzigd.

reline

11 jan 2013, 07:34

Lieve forumvrienden,

Ik wens jullie allemaal een fijne dag toe...
Al een beetje frisser...op weg naar sneeuw...
Hou het allemaal veilig!!

Groetjes, Reline

Oma-C

11 jan 2013, 07:52

Afbeelding
En vrijdagse groet aan gerarda en de vrienden :wink:
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" :wink:

gerarda

11 jan 2013, 08:17

Oma-C Hier bij ons is het vandaag droog weer. Ook gisteren was het al naar de koude kant aan het gaan . ik heb dus vandaag mijn korte laarsjes in huis gehaald en een lange broek aangedaan . Ik verwacht dus koud vries weer , maar tenminste gezond weer.

Hopelijk valt er geen sneeuw hoewel ik dit heerlijk vond als ik op de buiten woonde, maar we moeten ook denken aan de mensen die naar hun werk moeten en die kunnen die sneeuw wel missen .maar ik wandelde daar graag in met een stel laarzen mert wol aande binnenkant . maar ja ik was toen ook veel jonger . Alles heeft zijn tijd hé.

Groetjes Gerarda

Oma-C

12 jan 2013, 07:43

Goede zaterdagmorgen gerarda en de vrienden :wink:

Ik hoop dat de zieken aan de beterhand zijn, falcon Hugie,
Sterkte en beterschap..en lang genoeg uitzieken ... :roll:

Hou het warm want de vriezeman is weer in 't land..
hopelijk houdt hij z'n jas aan ...en schudt hij niet alle sneeuw eruit..
dat hij de griepbeestjes maar doodvriest, zodat iedereen snel beter is..:)
Fijn weekend iedereen...
Afbeelding

reline

12 jan 2013, 09:25

Goeiemorgen Gerarda en forumvrienden,

Net Frank de Boosere gehoord...
Het zou vandaag een dag worden met een stralende zon.....iedereen applaudisseerde....
Blijkbaar hadden wij in de Kempen afgelopen dagen geluk...wij hebben de laatste twee dagen al volop kunnen genieten van die zon!! Ze is er dus nog...

Gerarda en vrienden...het is het moment om goed aangekleed de frisse winterlucht in te gaan....hoeft niet ver te zijn.....de vriezeman de kans geven om beestjes te lijf te gaan!!

En Gerarda?...Wordt het weer koken dit weekend? Of wat uitproberen? Veel succes!

Falcon....ik dacht dat het gisteren de meest moeilijke vergadering was van dit weekend.....morgen de volgende...Lukte het? Ik hoop het....Die verkoudheid moet het je wel extra moeilijk gemaakt hebben, maar je had vast de hulp van Veertje erbij!!.....

Ik wens jullie allemaal een fijn, wel wat koud weekend toe....

De Boosere beloofde pas volgend dinsdag sneeuw....hoeveel...niet te voorspellen momenteel....

Hugie.....ik denk aan jou!!

Groetjes, Reline

gerarda

12 jan 2013, 09:48

Ja ja reline ik ga me goed induffelen voor het gezonde winterweertje vriezachtig is wel gezond en dan nog een zonnetje erbij ; het is alsof ik over een recept spreek.
De appeltaart staat al klaar en de chocolade taart zit in de oven . Niet voor mij hoor. Ikheb een weegschaal waar altijd 2 grote OO achter staan . En ze kijken precies kwaad naar mij, dus geen taart voor mij. :wink: :D :oops:

Groetjes Gerarda voor Reline oma-c hugie Rudy en Veertje ( moet nu leuk zijn op de zeedijk wandelen) Tina en nog andere vrienden

Oma-C

12 jan 2013, 19:40

Goede avond gerarda, :)
Je doet me lachen, een weegschaal met ogen.. :lol: :D
dat is nog eens een goed idee..en als het helpt al zeker :wink: :lol:

Ik hoop dat Hugie spoedig terug mee kan doen hier,
ik mis haar optimistische berichtjes.... :? :) knuffeltje...

Veertje en falcon ik hoop dat jullie bijna genezen zijn
en of je al terug aan zee zit.??. of nog in Limburg :roll:
sterkte en moed..

reline ook een fijne avond, was het goed in Limburg ?
nog gelukgewenst voor de "limburgse jarige" :lol:
en nog beterschap ook voor Noortje :?

Slaapwel voor straks... en tot morgen..
ik ga zetelen met een boek :) en op tijd naar m'n koffertje :wink:

reline

12 jan 2013, 22:30

Gerarda....
en dan nog een zonnetje erbij ; het is alsof ik over een recept spreek.
Zulk fijn recept zou je altijd in handen moet kunnen hebben en er naar believen gebruik van maken.....maar dan ook af en toe voorregen zorgen hé!!
Volop aan het bakken geweest...ik zie daar een weegschaal met reuzeogen naar jou kijken!! Zo van..."durf niet hé"!!! :lol:

Gerarda....onze dochter had ook gebakken...oa een trauffeltaart...ken je dat ook? Ik kende het niet....

Oma-C...het was heel fijn in Limburg.....we hadden de zon mee en ze was er de ganse dag van de partij!!
Bedankt voor de wensen....voor de volgende jarige moet ik op zoek voor een "Kazoo" als cadeautje....ik had er nog nooit van gehoord, maar weet nu dat het in de Chirowinkel = de Banier, te vinden is....
Gelukkig heeft Noortje geen pijn meer, maar ze vindt inwrijven met zalf wel niet zo fijn....
Maandag vertrekken ze naar Nederland naar een Centerparc...ze mag in het water, maar de ergst getroffen plek niet....lukt wel...

Hugie....nog altijd niet gelukt....moet verschrikkelijk voor je zijn om hier alles te moeten missen.....ik wens je veel sterkte toe...

Falcon...is alles wel goed bij jullei? Toch stillekesaan meer en meer bezorgd hoor!!

Ik wens jullie aalemaal nog een fijne avond toe en een goeie nacht!!

Groetjes, Reline

veertje van t zeetje

12 jan 2013, 23:13

Rudy heeft me gevraagd om jullie te laten weten dat hij het momenteel heel druk heeft met zn vergaderingen. Ondertussen heeft hij hier ook nog in de lappenmand gelegen, ondertussen gaat het gelukkig weer wat beter. Hij doet iedereen de groetjes en is jullie zeker niet vergeten.
Maar hij beloofd maandag terug langs te komen..

Welterusten voor straks
Het mooiste van alles dat wijsheid ons biedt om het leven prachtig te maken, is zonder twijfel vriendschap.

gerarda

13 jan 2013, 06:24

Veertje bedankt om ons op de hoogte te brengen zodat we niet ongerust moeten zijn.
Dat is toch een prachtmens, zelf nog niet helemaal genezen en dan nog klaar staan om de mensen in zijn omgeving te helpen om de zaken op punt te zetten.
Ik hoop dat hij spoedig eens goed kan uitrusten en er weer bovenop komt. We missen hem in elk geval en ik wens hem spoedig weer gezond en wel.

Groetjes Gerarda
Afbeelding

Oma-C

13 jan 2013, 07:29

Hallo gerarda, ik hoop dat jij niet ziek wordt
het is hier overal bijna een ziekenhuis als je't leest:oops:

Dank je Veertje om het te laten weten..
veel beterschap aan falcon en ook voor jou..:)
Afbeelding

Aan iedereen veel beterschap, sterkte en een fijne zondag :wink:

reline

13 jan 2013, 10:26

Veertje, fijn dat je hier was...scheelt heel wat.....ongerust zijn weg.....hopelijk nu bij jullie ook de lappenmand voor een hele tijd opgeborgen....
Wens jullie een goede vergadering toe en daarna een zee van tijd en rust en een deugddoende vakantie in het groen....

Gerarda.....weer heel vroeg wakker....viel er sneeuw buh jou?

Oma-C.....die fruit-raad is wat voor vandaag en voor de volgende dagen...vergeet altijd fruit te nemen!!

Groetjes, Reline

gerarda

13 jan 2013, 17:43

Hey Reline Ja hier is er ook wat sneeuw gevallen maar heel weinig vooral op de daken van de auto's en op het graspleintje hier bij mij. ik heb zelfs niet het padje moeten vegen naar mijn stalletje.
Ik ben wel om boodschappen geweest hier en daar wat glad maar ik heb goeie schoenen maar ik heb er deugd van gehad om eens buiten te zijn. het voelt toch wel gezond aan.
Verder ben ik weer in gang geschoten met lezen. Ik heb een boek gehaald van Danielle Steel en hij spreekt me wel aan . Ik heb vandaag al veel gelezen.

Ik hoop dat het met jullie allemaal goed gaat. Sneeuwballen gooien zal voor een andere keer zijn.
Hugie weer leuk geweest met Yunna ? plezant hé klein kindje mogen spelen.

Voor iedereen een goede nacht ook voor oma-c en Rudy en veertje wel

groetjes gerarda Afbeelding