Gerarda....
en dan nog een zonnetje erbij ; het is alsof ik over een recept spreek.
Zulk fijn recept zou je altijd in handen moet kunnen hebben en er naar believen gebruik van maken.....maar dan ook af en toe voorregen zorgen hé!!
Volop aan het bakken geweest...ik zie daar een weegschaal met reuzeogen naar jou kijken!! Zo van..."durf niet hé"!!!
Gerarda....onze dochter had ook gebakken...oa een trauffeltaart...ken je dat ook? Ik kende het niet....
Oma-C...het was heel fijn in Limburg.....we hadden de zon mee en ze was er de ganse dag van de partij!!
Bedankt voor de wensen....voor de volgende jarige moet ik op zoek voor een "Kazoo" als cadeautje....ik had er nog nooit van gehoord, maar weet nu dat het in de Chirowinkel = de Banier, te vinden is....
Gelukkig heeft Noortje geen pijn meer, maar ze vindt inwrijven met zalf wel niet zo fijn....
Maandag vertrekken ze naar Nederland naar een Centerparc...ze mag in het water, maar de ergst getroffen plek niet....lukt wel...
Hugie....nog altijd niet gelukt....moet verschrikkelijk voor je zijn om hier alles te moeten missen.....ik wens je veel sterkte toe...
Falcon...is alles wel goed bij jullei? Toch stillekesaan meer en meer bezorgd hoor!!
Ik wens jullie aalemaal nog een fijne avond toe en een goeie nacht!!
Groetjes, Reline