een goede avond lieve mensen,
hey Jadi wat blij om je hier nog eens te zien, alles goed met je?
stephan 65 voor jou ook een prettige vrijdag en bedankt voor de reactie
sorry dat ik een ganse week niets laten weten heb maar heb het nogal druk gehad, toch mijn dank voor de blijvende reacties.
Het bezoek bij mijn zoon was goed en minder goed, hij had een heel zware week achter de rug daar zijn begeleider er de ganse week niet was. Dus hij is daar toegekomen en heeft pas zijn begeleider de eerste maal kunnen spreken op dinsdag. En wat ik eigenlijk vindt dat niet kan is het feit dat mijn zoon het zaterdag emotioneel héél moeilijk had en hij gaat een gesprek aanvragen met een ander staflid en hij krijgt dat niet , dat vind ik niet kunnen. Ze zijn daar tenslotte toch om de mensen te helpen, het is hun werk en dan weigeren ze dat.
Ik wou daar uitleg over vragen maar mijn zoon had liever dat ik dat niet deed want anders gingen ze hem misschien nog meer negeren, Hij ging het wel melden aan zijn begeleider.
Hetgeen waar ik wel blij voor was is dat hij gezegd heeft dat ze hem daar zoveel als ze willen mogen uitdagen of op de proef stellen dat ze hem daar niet gaan buiten krijgen dat hij sterk genoeg is om door te gaan.
Dat heeft hij daar tegen de staf ook gezegd.
Gisteren heb ik dan telefoon van hem gehad en hij is mogen overgaan naar de volgende fase en daar is hij erg blij om want nu wordt er dus serieus aan hun moeilijke punten gewerkt. Hij is nu toch vast besloten er tegenaan te gaan, ik blijf hopen..
Met de oudste zoon blijft het zo een beetje hetzelfde. Hij gaat nog steeds naar het ambulant centrum , heeft af en toe een interimjob en voelt hem wel weer veel beter vanaf hij dat meisje leren kennen heeft , toch al een 2 maanden.
Ik hoop steeds maar dat er misschien ooit eens een dag komt dat ze er alle 2 volledig vanaf zullen zijn ,maar dat zal nog niet voor direct zijn want het is een harde, lange strijd.
Ik zelf had het vandaag nog eens heel moeilijk, steeds die terugkomende gedachten , waarom mijn kinderen , waarom zijn ze er toch aan begonnen. Ik verlang zo naar een gewoon gezinnetje, en nu zeker met die dagen valt mij dat enorm zwaar.
voor iedereen een prettig weekend en vele groetjes kittyken
begin de dag met een lach , vriendschap kost niets