radeloze moeder
-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Hallo Kittyken ik kom ff binnen om je veel moed te geven
Ik ben je nog niet vergeten hoor,al is het lang geleden
sterkte lieve meid
liefs
jadi
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
steph65 - Lid geworden op: 03 jan 2007, 12:07
Beste
We lezen je ook,
Je hebt streeds getrachgt naar het beste voor je kinderen, je hebt je niets te verwijten, ze moeten op eigen benen leren te staan , en door te vallen en opstaan al is het met de drugs moeten ze mits een goede begeleiding kunnen afkicken het vraagt uiteraard doorzettingsvermogen , want eenmaal in die jungle geraak je er zo maar niet uit. het is een gewoonwording en ze kunnen haast niet meer zonder , dus een plaatsing en goede ontwenningskuur is hier een noodzaak
Ik wens je zeker veel sterkte toe
mvg
stephan 65
We lezen je ook,
Je hebt streeds getrachgt naar het beste voor je kinderen, je hebt je niets te verwijten, ze moeten op eigen benen leren te staan , en door te vallen en opstaan al is het met de drugs moeten ze mits een goede begeleiding kunnen afkicken het vraagt uiteraard doorzettingsvermogen , want eenmaal in die jungle geraak je er zo maar niet uit. het is een gewoonwording en ze kunnen haast niet meer zonder , dus een plaatsing en goede ontwenningskuur is hier een noodzaak
Ik wens je zeker veel sterkte toe
mvg
stephan 65
ik ben wie ik ben en wie me kent zal ervaren
dat je bij de juiste man terecht bent om sociaal mede te helpen
mvg
dat je bij de juiste man terecht bent om sociaal mede te helpen
mvg
-
kristina - Lid geworden op: 27 dec 2004, 16:27
Lieve Kittyken, ik kom je een gemeende knuffel
van Rebecca (die zelf ook veel last heeft momenteel) en mezelf
geven, liefs, Kristina

van Rebecca (die zelf ook veel last heeft momenteel) en mezelf
geven, liefs, Kristina

Liefde, mededogen en verdraagzaamheid
zijn geen luxeartikelen,
maar eerste levensbehoeften
(Dalai Lama)
zijn geen luxeartikelen,
(Dalai Lama)
-
kittyken - Lid geworden op: 25 apr 2006, 10:11
een goede avond lieve mensen,
hey Jadi wat blij om je hier nog eens te zien, alles goed met je?
stephan 65 voor jou ook een prettige vrijdag en bedankt voor de reactie
sorry dat ik een ganse week niets laten weten heb maar heb het nogal druk gehad, toch mijn dank voor de blijvende reacties.
Het bezoek bij mijn zoon was goed en minder goed, hij had een heel zware week achter de rug daar zijn begeleider er de ganse week niet was. Dus hij is daar toegekomen en heeft pas zijn begeleider de eerste maal kunnen spreken op dinsdag. En wat ik eigenlijk vindt dat niet kan is het feit dat mijn zoon het zaterdag emotioneel héél moeilijk had en hij gaat een gesprek aanvragen met een ander staflid en hij krijgt dat niet , dat vind ik niet kunnen. Ze zijn daar tenslotte toch om de mensen te helpen, het is hun werk en dan weigeren ze dat.
Ik wou daar uitleg over vragen maar mijn zoon had liever dat ik dat niet deed want anders gingen ze hem misschien nog meer negeren, Hij ging het wel melden aan zijn begeleider.
Hetgeen waar ik wel blij voor was is dat hij gezegd heeft dat ze hem daar zoveel als ze willen mogen uitdagen of op de proef stellen dat ze hem daar niet gaan buiten krijgen dat hij sterk genoeg is om door te gaan.
Dat heeft hij daar tegen de staf ook gezegd.
Gisteren heb ik dan telefoon van hem gehad en hij is mogen overgaan naar de volgende fase en daar is hij erg blij om want nu wordt er dus serieus aan hun moeilijke punten gewerkt. Hij is nu toch vast besloten er tegenaan te gaan, ik blijf hopen..
Met de oudste zoon blijft het zo een beetje hetzelfde. Hij gaat nog steeds naar het ambulant centrum , heeft af en toe een interimjob en voelt hem wel weer veel beter vanaf hij dat meisje leren kennen heeft , toch al een 2 maanden.
Ik hoop steeds maar dat er misschien ooit eens een dag komt dat ze er alle 2 volledig vanaf zullen zijn ,maar dat zal nog niet voor direct zijn want het is een harde, lange strijd.
Ik zelf had het vandaag nog eens heel moeilijk, steeds die terugkomende gedachten , waarom mijn kinderen , waarom zijn ze er toch aan begonnen. Ik verlang zo naar een gewoon gezinnetje, en nu zeker met die dagen valt mij dat enorm zwaar.
voor iedereen een prettig weekend en vele groetjes kittyken
hey Jadi wat blij om je hier nog eens te zien, alles goed met je?
stephan 65 voor jou ook een prettige vrijdag en bedankt voor de reactie
sorry dat ik een ganse week niets laten weten heb maar heb het nogal druk gehad, toch mijn dank voor de blijvende reacties.
Het bezoek bij mijn zoon was goed en minder goed, hij had een heel zware week achter de rug daar zijn begeleider er de ganse week niet was. Dus hij is daar toegekomen en heeft pas zijn begeleider de eerste maal kunnen spreken op dinsdag. En wat ik eigenlijk vindt dat niet kan is het feit dat mijn zoon het zaterdag emotioneel héél moeilijk had en hij gaat een gesprek aanvragen met een ander staflid en hij krijgt dat niet , dat vind ik niet kunnen. Ze zijn daar tenslotte toch om de mensen te helpen, het is hun werk en dan weigeren ze dat.
Ik wou daar uitleg over vragen maar mijn zoon had liever dat ik dat niet deed want anders gingen ze hem misschien nog meer negeren, Hij ging het wel melden aan zijn begeleider.
Hetgeen waar ik wel blij voor was is dat hij gezegd heeft dat ze hem daar zoveel als ze willen mogen uitdagen of op de proef stellen dat ze hem daar niet gaan buiten krijgen dat hij sterk genoeg is om door te gaan.
Dat heeft hij daar tegen de staf ook gezegd.
Gisteren heb ik dan telefoon van hem gehad en hij is mogen overgaan naar de volgende fase en daar is hij erg blij om want nu wordt er dus serieus aan hun moeilijke punten gewerkt. Hij is nu toch vast besloten er tegenaan te gaan, ik blijf hopen..
Met de oudste zoon blijft het zo een beetje hetzelfde. Hij gaat nog steeds naar het ambulant centrum , heeft af en toe een interimjob en voelt hem wel weer veel beter vanaf hij dat meisje leren kennen heeft , toch al een 2 maanden.
Ik hoop steeds maar dat er misschien ooit eens een dag komt dat ze er alle 2 volledig vanaf zullen zijn ,maar dat zal nog niet voor direct zijn want het is een harde, lange strijd.
Ik zelf had het vandaag nog eens heel moeilijk, steeds die terugkomende gedachten , waarom mijn kinderen , waarom zijn ze er toch aan begonnen. Ik verlang zo naar een gewoon gezinnetje, en nu zeker met die dagen valt mij dat enorm zwaar.
voor iedereen een prettig weekend en vele groetjes kittyken
begin de dag met een lach , vriendschap kost niets
-
kristina - Lid geworden op: 27 dec 2004, 16:27
Kittyken, blijf erin geloven, eens die moeilijke jaren voorbij KAN ALLES NOG, wij duimen met je mee je bent een dappere dame, knuffels van Kristina en zeker ook van onze lieve Rebecca

Liefde, mededogen en verdraagzaamheid
zijn geen luxeartikelen,
(Dalai Lama)
zijn geen luxeartikelen,
(Dalai Lama)
-
tjolder - Lid geworden op: 08 nov 2004, 15:37
verwijderd door tjolder zelf sorry voor de overlast geweest
Laatst gewijzigd door tjolder op 03 jan 2008, 02:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Als je steeds naar de grond kijkt weet je niet hoe groot de lucht wel is!
als je van t'huis vertrekt laat nooit na te zeggen ik heb je lief!
een mens is pas mens als hij/zij mens is
als je van t'huis vertrekt laat nooit na te zeggen ik heb je lief!
een mens is pas mens als hij/zij mens is
-
rebecca - Lid geworden op: 27 apr 2007, 10:02

lieve Kittyken.
Hartelijk dank voor je berichtje en inderdaad,zoals Tjolder schrijft,het wordt een zéér zware strijd en je zal er enorm geduld moeten voor hebben en ook hard moeten zijn natuurlijk.
Maar ja,nu met die feestdagen enzo,ik kan dit wel begrijpen van jou,dat weet je wel van mij.
Laat je niet gaan,hé en hou je sterk!!!!
Warme welgemeende knuffels van Rebecca en Kristina.
Windows 10, IE11,FireFox 64 bits. Edge. Ccleaner.
Malware-byte's.
Malware-byte's.
-
rebecca - Lid geworden op: 27 apr 2007, 10:02
Goede morgen,lieve Kittyken
Mijn welgemeende excuse's voor het missen van je naam,sorry hoor.
Ik zal nog niet goed wakker zijn geweest,denk ik.
Maar de woorden waren wel aan jou gericht,want ik had wel jou in mijn gedachten.
Van harte nog veel sterkte met je zonen,lieve Kittyken.

Een warme knuffel voor jou van Kristina en mijzelf.
Mijn welgemeende excuse's voor het missen van je naam,sorry hoor.
Ik zal nog niet goed wakker zijn geweest,denk ik.
Maar de woorden waren wel aan jou gericht,want ik had wel jou in mijn gedachten.
Van harte nog veel sterkte met je zonen,lieve Kittyken.

Een warme knuffel voor jou van Kristina en mijzelf.
Windows 10, IE11,FireFox 64 bits. Edge. Ccleaner.
Malware-byte's.
Malware-byte's.

BEETJE KERST VREUGDEN MEISKE 
\