mijn man verloren

Dit is de plaats waar je jouw verhaal kan vertellen, zorgen delen, troost zoeken/vinden en geven aan elkaar.

reline

04 feb 2012, 22:19

Goeie avond allemaal,

Ik kwam heel nieuwgierig kijken hoe het met de mosseltjes verliep!
Gerarda...ik zie jou hier niet...weet je wat ik denk? De kinderen zijn naar jou gekomen......ik hoop dat ik niet fout ben!!

Oma-C.....van dubbele beglazing ga je heel veel plezier hebben......geen aangedamte ruiten meer en nog zoveel meer, maar vooral...je gaat het enorm aan je portemonnéé voelen.

Hugie12....sneeuw en koude kan fijn zijn maar kan ook voor de nodige problemen zorgen!!...hopelijk is deze periode vlug voorbij en gaat alles weer zijn gewone gang!

Falcon...een hele mooie foto van de zee en een bevroren strand!
Naar de markt geweest vandaag...waarmee heb je Veertje verrast?
Reline, alles terug ok met jou? De puzzels vliegen daar precies ook de deur uit
Die puzzels....we hebben er nog heel wat liggen en we krijgen er ook van onze dochter.....is er nu het ideale weer voor en we doen het gewoon heel graag....één nadeel...ander werk dreigt te blijven liggen!

En of hier alles oké is....helemaal niet....blijft afwachten en behelpen.

Ik wens alle forumvrienden nog een fijne avond toe en voor straks een rustige nacht.
Wij verwennen ons met kersenpitkussentjes!!

Liefs, reline
Laatst gewijzigd door reline op 05 feb 2012, 06:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Zomaar voor iemand aardig zijn
Is voor jezelf, maar ook voor de ander fijn!

Hugie12

04 feb 2012, 22:22

hier se daar se ;goede avond allemaal!
Gerarda heb me nog niet verveeld hoor :lol: daar heb ik teveel hobby's voor.
Maar mis wel mijne kleine schat,dat de week maar snel om is..
Vond het op vtm ook niks,en wat hebben die tegenwoordig ?Hier staat hij opp de film en ineens niks meer,wel opp de anderen posten!
Ben wel niet aan het zien,maar is lawaai in huis he :oops: :oops: :oops: opperhoofd is aan zijne voorwas bezig :lol: ligt al van 8,55 u in het bad!!!!!
Regelmatig hoor ik water ,zal te koud worden zeker :lol: :lol: :lol:
Morgen nog wat verder ruimen;heb nog veel na te zien en te claseeren!
En met Duck;amai die doet niets anders dan binnen en buiten lopen,ligt op zijne buik in de sneeuw en dan komt hij binnen zoals een kerstboom.Met de haardroger erop en in een wip is hij terug in ons tuintje!!!!
Opperhoofd in alle staten..........gisteren had hij het deurtje afgesloten met Duck buiten.Hebben julie MIJ niet gehoord,? hij moest beschaamd zijn!!!!!! :evil: :evil: :evil: Heb karton in de keuken liggen en als ik zeg "stop" wacht hij op de mat en kan ik hem afdrogen.
Soms glip hij wel eens vlugger binnen ,maar allee.Wie het niet wil zien ,doet zijn ogen dicht he
Ben er weer mee weg,
Prettig weekend en dikke kus van
Hugie
Hou het warm!
blijf lachen in moeilijke tijden;dan kom je er wel dooreen

gerarda

05 feb 2012, 07:14

Hey Hugie, Ge bent niet bij de nachtploeg gegaan? Ja ik ben gisteravond niet meet komen kijken hoor,ik was doodmoe natuurlijk. Hoewel de kinderen wel willen helpen met de schotels maar ik zei dat ik het deze morgen op mijn gemak wel zal doen. maar mijn zoon heeft mijn gasvuur gekuist omdat een casserol mosselen overgelopen was.
Het was bijna een kostelijke dag. Gistermorgen waste ik wat pull-overtjes en als ik ze uit de machine wil nemen krijg ik de deur niet open.Ik dacht ja patat een nieuwe machine . Ik bel naar mijn zoon omdat zij het adres hebben van een hersteller, maar hij zegt ik ga zelf eerst eens kijken en gelukkig was het opgelost.
Ik had alles in huis van de dag voordien maar ik moest toch buiten voor stokbrood, want frieten zijn goed bij mosselen maar we doen dat niet omdat ofwel je frieten koud worden ofwel je mosselen.Ik ben met veel schrik naar Delhaize gereden . Ben goed thuis geraakt maar voelde wel dat mijn auto sleerde als ik in de garage mijn auto wilde goed zetten.
Voor de rest heb ik genoeg in huis dat ik geen honger moet lijden en tevoet heb ik hier wel een carrefour in de omtrek. maar voor stokbrood ga ik altijd naar Delhaize , ik vind ze daar best. Ik heb nochthans een bakker hier om de hoek.
Ik moest lachen met de voorwas van het opperhoofd. Ik dacht eerst oei oei hij doet toch nog veel in huis. :lol: :lol: :lol: :roll:

Ik ga nu vandaag een luie dag tegemoed en als het morgen te doen is ga ik mij ook een puzzel gaan kopen.

Ik ga er nu eens aan denken om die hotelschotels te wassen .

Groetjes en een knuffel, ook voor Duck

Aan iedereen wil ik zeggen dat de mosselen heerlijk waren hoewel ze niet groot waren. maar ik heb al ondervonden dat die grote mosselen van vroeger niet meer te krijgen zijn. Op de doos staat wel jumbo maar als ge ze opeet zijn het wel dumbo's
Maar voor mij geen probleem ze smaken heel goed.

Groetjes en een gezllige zondag voor iedereen
Gerarda

falcon1

05 feb 2012, 16:26

Hey Gerarda, de mosselkes zijn blijkbaar toch in de smaak gevallen!
En met stokbrood kan dat inderdaad ook heel lekker zijn.
Wasmachine stuk? Ik dacht dat we weer vertrokken waren met een nieuwe aflevering zoals dat dopje van de pompbak. Maar gelukkig heeft je zoon het kunnnen oplossen!
Zolang het maar bij denken blijft :wink:

Hugie, nu was ik ook wel even geschrokken toen je zei dat Big Boss een de voorwas bezig was :lol:
Blijkbaar verveel jij je ook niet... en tussendoor Duck die nog wat aandacht vraagt...

Reline, puzzelen doe ik ook graag maaris hier geen optie. Ten eerste geen tijd en ten tweede, dekatten zouden willen helpen en een puzzel al snel halveren...

Oma C, ook iets gevonden om de koude winterzondag door te komen?

We zijn net terug van belangrijke vergadering, samen met mijn secretaresse (Veertje) en misschien dat er eindelijk terug schot komt in het project... Maar zal niet makkelijk zijn...
Nu ga ik effe rusten, enfin, bedoel iets anders doen...

Nog een fijne zondag allemaal...

Liefs,

Veertje & Rudy
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...

gerarda

05 feb 2012, 18:02

falcon1 schreef: Hey Gerarda, de mosselkes zijn blijkbaar toch in de smaak gevallen!
En met stokbrood kan dat inderdaad ook heel lekker zijn.
Wasmachine stuk? Ik dacht dat we weer vertrokken waren met een nieuwe aflevering zoals dat dopje van de pompbak. Maar gelukkig heeft je zoon het kunnnen oplossen!
Zolang het maar bij denken blijft :wink:

Hugie, nu was ik ook wel even geschrokken toen je zei dat Big Boss een de voorwas bezig was :lol:
Blijkbaar verveel jij je ook niet... en tussendoor Duck die nog wat aandacht vraagt...

Reline, puzzelen doe ik ook graag maaris hier geen optie. Ten eerste geen tijd en ten tweede, dekatten zouden willen helpen en een puzzel al snel halveren...

Oma C, ook iets gevonden om de koude winterzondag door te komen?

We zijn net terug van belangrijke vergadering, samen met mijn secretaresse (Veertje) en misschien dat er eindelijk terug schot komt in het project... Maar zal niet makkelijk zijn...
Nu ga ik effe rusten, enfin, bedoel iets anders doen...

Nog een fijne zondag allemaal...

Liefs,

Veertje & Rudy
Hey Rudy nu kan mijn namiddag niet meer stuk hoor.Dat ge dat nog herinnert van die stop ja op deze manier hebben we Helena leren kennen, hoewel spijtig genoeg met slecht nieuws maar toch vrienden om elkaar te troosten.

Ik had er juist deze week aan gedacht, maar dat is al bijna één jaar geleden en gij weet dat nog . :lol: daar moest ik toch mee lachen hoor.
Daar heb ik veel onderzoek werk moeten voor doen vooraleer ik iemand vond die mij kon helpen.
Met de stop van de pompbak ben ik ook getroost want hij werkt nog goed.

groetjes gerarda

falcon1

05 feb 2012, 21:27

Lieve Gerarda,

nu moet ik toch effe lachen dat je het verhaal van het stopje bijna vergeten was :lol:
Maar het lag inderdaad aan de basis van jou topic en dat van Helena...
En toch vind ik dat niet zo raar hoor! Normaal zou ik jou topic over dat dopje nooit gezien hebben... maar daar zitten zeker Marc en Hugo achter! Kan niet anders!
En tussen hakjes, plezant te horen dat het "stopke" zijn werk nog doet :wink:
Zo zie je maar dat je véél meer aan kan dan jezelf denkt!!!

Ik zag ook dat je gereageerd had op mijn schrijven bij Angel en Ed (hoekje van troost) over het terugvinden van de nonkel van Veertje in Frankrijk (na 37 jaar!).
Was effe verschieten maar ze hebben een lange babbel gehad. Gelukkig dat Veertje vlot frans spreekt want ik zou er niks van gebakken hebben. In de zomer trekken we er enkele dagen naar toe (ik wil eigenlijk al gans mijn leven even Normandïe zien!)

Ik lees dat je hetzelfde voor hebt met de kinderen van je zus. Maar je mag gerust zijn hoor die contacten gaan zeker blijven! En ik zou zeggen... geniet er van want het is een teken dat ze jou (en Marc) toch wel heel speciale mensen zijn voor hen!
Zo... we gaan de dag afsluiten... Nog even TV kijken (vliegtuigen) en dan bedje in... Veertje moet morgenvroeg weer gaan werken...

Nog een dikke nachtknuff....

Liefs,

Veertje & Rudy

falcon1

06 feb 2012, 20:23

Spring ook nog even in de rapte binnen...
Was druk weekend maar alles goed verlopen.
Nog even zeggen dat ik er enkele dagen niet ga zijn... werken in de Limburg hé. Maar in geval van nood verneem ik dat wel via Veertje.
Wens jullie nog een fijne avond en rustige nacht...

Liefs,

Veertje en Rudy

P.s.: Gerarda, na je ganse verhaal over de mosseltjes deze week kon ik me niet meer inhouden... Heb vandaag mosseltjes gekookt en ze waren super lekker... bedankt voor de tip
:wink:

gerarda

06 feb 2012, 23:23

falcon1 schreef: Spring ook nog even in de rapte binnen...
Was druk weekend maar alles goed verlopen.
Nog even zeggen dat ik er enkele dagen niet ga zijn... werken in de Limburg hé. Maar in geval van nood verneem ik dat wel via Veertje.
Wens jullie nog een fijne avond en rustige nacht...

Liefs,

Veertje en Rudy

P.s.: Gerarda, na je ganse verhaal over de mosseltjes deze week kon ik me niet meer inhouden... Heb vandaag mosseltjes gekookt en ze waren super lekker... bedankt voor de tip
:wink:
Bedankt voor je mailtje, vermoei u daar niet teveel in de Limburg .
En nog slaapwel en tot verdere dagen. Ge zult hier wel berichtjes vinden en zoals ge zegt we zullen met veertje ook kunnen babbelen.
Ik ben blij dat ge genoten hebt van de mosselen.
zaterdag ga ik waarschijnlijk hutsepot maken voor de kinderen.

Groetjes gerarda slaapwel

gerarda

08 feb 2012, 07:27

Hallo aan Oma-C-Helena- Hugie -Reline -veertje-Rudy
Rudy is druk aan het werk in de Limburg, Veertje ik hoop dat ge u kunt verwarmen zonder hem. En Reline en Hugie en Oma-c en Helena jullie zitten zeker zoals ik op beter weer te wachten ? het is nu toch wel niet leuk meer hé, ik ben gisteren in die bijtende koude naar de stad geweest om een puzzel. Normaal doe ik dat tevoet in heenreis en bus in terugreis ,maar nu was het aller retour met de bus hoor.
Vandaag moet ik er weer eens door tegen de goesting maar ,ik ga broccoli klaarmaken en ik vrees dat ik niet genoeg heb voor mijn kleinzoon en mezelf, dus nog snel een knolletje gaan halen.
Ik hoop dat het jullie allemaal goed gaat.
Groetjes en een grote knuffel voor iedereen.
Gerarda Afbeelding

reline

08 feb 2012, 07:50

Goeiemorgen Gerarda,
En Reline en Hugie en Oma-c en Helena jullie zitten zeker zoals ik op beter weer te wachten ?
Ik denk dat daar iedereen op zit te wachten...

We komen ook amper buiten....gisteren hebben we twee bibs onveilig gemaakt.....doen we graag en nu hebben we een voorraad boeken in huis.
We zijn ook naar de Metropolis geweest...was heel lang geleden ...we genoten van "The Untouchables".

Wat soort puzzel bracht je mee? Ben benieuwd.

En vandaag je kleinzoon op bezoek...wordt voor eten zorgen!

Wat de kou betreft mag het van mij nog enkele dagen duren...ik zou graag hebben dat de elfstedentocht doorging....ik herinner me die van vroeger toen Van Benthegem twee jaar na elkaar won....toen waren we gekluisterd aan tv.....zou die ook zo graag meegereden hebben, zeker als ik hollander moest zijn geweest!

Gerarda...nog enkele dagen volhouden!! Het lijkt vandaag minder koud te worden...hier wijst de thermometer .aar - 3,5°C aan.

Lieve groetjes, Reline

gerarda

08 feb 2012, 11:34

Ja Reline ik zou het ook prettig vinden om die elfstefentocht eens te zien. Ik heb hem 85 (geloof ik) ook gezien.het spijt mij soms als ik dat schaatsen zie dat ik er niet bij kan zijn. :roll:
Ik heb vroeger rolschaatsen gedaan en zwemmen ook maar gewoon recreatief hoor. Maar ja we moeten aanvaarden dat het te gevaarlijk is om te vallen hé.
Mijn puzzel is een berglandschap deels met groen en een rivier tussen twee hoogten waar op dit ogenblik een cruiser vaart zodat ik deze ook zal moeten ineen krijgen en tussen het groen staan er houten chalets . Ik heb veel variatie .Ik ben nu bezig met alles in potjes te selecteren. Dat maakt het zoeken gemakkelijker hé.

Reline amuseer u maar met uw boeken, ik heb ook altijd veel gelezen
Gejaagd door de wind en dan Scarlett heb ik gelezen. Ook de vlucht van de wilde ganzen en dan nog twee andere van die schrijver (namen ben ik vergeten)
En dan van een Noorse schrijver. Midzomernacht en Het begon na midzomernacht . dat is zo een beetje da genre dat ik vroeger graag las en nu durf ik graag eens een triller lezen.
Ook al de boeken van de gezusters bronte heb ik gelezen.
ja ja lezen heerlijk , maar spijtig dat ik het ook niet meer kan.Ik val in slaap.

Ik ga mijn patatjes gaan schillen dat mijn student eten heeft.

Groetje Gerarda

Oma-C

08 feb 2012, 14:49

Een goeie namiddag eventjes,

Anders denken jullie dat ik niet meer langs wil komen :roll:
En niks is minder waar, maar als alles goed is,
trek ik me gewoonlijk wat terug.
Dan is het échte helpen voorbij, en kan er onder elkaar
verder-gekeuveld worden, :wink:
Ik blijf wel af en toe eens binnenspringen in je hoekje Gerarda
Om te zien of er nog hulp nodig is :roll: :)

Jullie doen het goed, en als straks de koude winter voorbij zal zijn
sta je al een stuk steviger op de benen hé :wink:

Allemaal een dikke knuffel en tot later nog eens........... :)

Lieve Groetjes, Oma-C. :wink:
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" :wink:

reline

08 feb 2012, 23:12

Gerarda....die boeken heb ik ook allemaal gelezen, maar is al lang geleden....ik lees wel heel graag psychologische romans en nog zoveel meer, maar niks met geweld, ook geen trillers, oorlog of science fiction.

Het prettigst aan een puzzel is voor mij de kantjes uitzoeken en het kader maken en dan bepaalde tinten uitzoeken.

Momenteel zijn ze hier opgeborgen.

De elf-stedentocht gaat niet door, maar deze namiddag was er een hele mooi schaatswedstrijd te zien van 100 km.....heel mooie landschappen en schaatsers in prachtig gekleurde schaatskledij...

Had je een fijne namiddag met jou tiener?

Oma-C....voor jou een hele dikke dankknuffel voor alles wat je hier voor ons betekende!!!

Liefs, Reline

gerarda

08 feb 2012, 23:40

Oma-C schreef:Een goeie namiddag eventjes,

Anders denken jullie dat ik niet meer langs wil komen :roll:
En niks is minder waar, maar als alles goed is,
trek ik me gewoonlijk wat terug.
Dan is het échte helpen voorbij, en kan er onder elkaar
verder-gekeuveld worden, :wink:
Ik blijf wel af en toe eens binnenspringen in je hoekje Gerarda
Om te zien of er nog hulp nodig is :roll: :)

Jullie doen het goed, en als straks de koude winter voorbij zal zijn
sta je al een stuk steviger op de benen hé :wink:

Allemaal een dikke knuffel en tot later nog eens........... :)

Lieve Groetjes, Oma-C. :wink:

Oma-C bedankt voor uw regelmatige mailtjes met troost om ons te helpen. Ik hoop dat het u verder goed gaat en ik zal zeker blij zijn als ge soms nog eens van u laat horen.

groetjes gerarda

gerarda

08 feb 2012, 23:52

reline schreef:Gerarda....die boeken heb ik ook allemaal gelezen, maar is al lang geleden....ik lees wel heel graag psychologische romans en nog zoveel meer, maar niks met geweld, ook geen trillers, oorlog of science fiction.

Het prettigst aan een puzzel is voor mij de kantjes uitzoeken en het kader maken en dan bepaalde tinten uitzoeken.

Momenteel zijn ze hier opgeborgen.

De elf-stedentocht gaat niet door, maar deze namiddag was er een hele mooi schaatswedstrijd te zien van 100 km.....heel mooie landschappen en schaatsers in prachtig gekleurde schaatskledij...

Had je een fijne namiddag met jou tiener?

Oma-C....voor jou een hele dikke dankknuffel voor alles wat je hier voor ons betekende!!!

Liefs, Reline
Reline het zijn zeker oude boeken maar ik wilde u laten weten welke soort boeken ik graag lees.Ik ga nog regelmatig naar de bib maar ik ben een beetje mijn genre kwijt . Ik heb wel onlangs één gelezen die zodanig spannend was dat ik niet in slaap viel en telkens ik niets te doen had hem verder las. de titel ben ik vergeten.
wat ik verleden zomer ondervonden heb is als ik naar het park ga met mijn boek dat ik daar zeker een uur kan lezen zonder dat ik moe word, dus ga ik dat binnen enkele maanden weer zo doen.
Met de kleinzoon was het gezellig, ik kan er al wat volwassener mee babbelen. Ik heb dan pannekoeken gebakken en meegedaan als ik hem naar huis deed en daar werd ik met open armen ontvangen van de andere kleinzoon.Wel zoiets doet mij toch goed. Zo heb ik toch het gevoel dat ik hier nog een doel heb.

Spijtig voor de elfstedentocht. wanneer zullen we het dan nog eens kunnen zien?
Reline Slaapwel en tot later.
Gerarda