Goeie avond allemaal,
Ik kwam heel nieuwgierig kijken hoe het met de mosseltjes verliep!
Gerarda...ik zie jou hier niet...weet je wat ik denk? De kinderen zijn naar jou gekomen......ik hoop dat ik niet fout ben!!
Oma-C.....van dubbele beglazing ga je heel veel plezier hebben......geen aangedamte ruiten meer en nog zoveel meer, maar vooral...je gaat het enorm aan je portemonnéé voelen.
Hugie12....sneeuw en koude kan fijn zijn maar kan ook voor de nodige problemen zorgen!!...hopelijk is deze periode vlug voorbij en gaat alles weer zijn gewone gang!
Falcon...een hele mooie foto van de zee en een bevroren strand!
Naar de markt geweest vandaag...waarmee heb je Veertje verrast?
En of hier alles oké is....helemaal niet....blijft afwachten en behelpen.
Ik wens alle forumvrienden nog een fijne avond toe en voor straks een rustige nacht.
Wij verwennen ons met kersenpitkussentjes!!
Liefs, reline
Ik kwam heel nieuwgierig kijken hoe het met de mosseltjes verliep!
Gerarda...ik zie jou hier niet...weet je wat ik denk? De kinderen zijn naar jou gekomen......ik hoop dat ik niet fout ben!!
Oma-C.....van dubbele beglazing ga je heel veel plezier hebben......geen aangedamte ruiten meer en nog zoveel meer, maar vooral...je gaat het enorm aan je portemonnéé voelen.
Hugie12....sneeuw en koude kan fijn zijn maar kan ook voor de nodige problemen zorgen!!...hopelijk is deze periode vlug voorbij en gaat alles weer zijn gewone gang!
Falcon...een hele mooie foto van de zee en een bevroren strand!
Naar de markt geweest vandaag...waarmee heb je Veertje verrast?
Die puzzels....we hebben er nog heel wat liggen en we krijgen er ook van onze dochter.....is er nu het ideale weer voor en we doen het gewoon heel graag....één nadeel...ander werk dreigt te blijven liggen!Reline, alles terug ok met jou? De puzzels vliegen daar precies ook de deur uit
En of hier alles oké is....helemaal niet....blijft afwachten en behelpen.
Ik wens alle forumvrienden nog een fijne avond toe en voor straks een rustige nacht.
Wij verwennen ons met kersenpitkussentjes!!
Liefs, reline
Laatst gewijzigd door reline op 05 feb 2012, 06:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Zomaar voor iemand aardig zijn
Is voor jezelf, maar ook voor de ander fijn!
Is voor jezelf, maar ook voor de ander fijn!