Ja Tina ik begrijp u ook hoor. Van mij is het nu 1,5 jaar dat ik alleen ben en nu begint het een beetje te gaan.Maar ja ik heb de kinderen dat ik hulp van krijg en ook hulp aan heef zodat ik toch bezig ben. Hetgeen ge nu met Mitsy hebt moest ook niet gebeuren dat er dan nog bij. Maar ik wil u eens antwoorden over uw huis verkopen .Miischien bent u moedeloos omdat er herstellingswerken moeten gebeuren maar als ge iets anders kleiner zult kopen kunt ge daar ook problemen hebben .En dit huis waar ge nu woont kent ge goed maar een ander huis weet ge weinig van het verleden. En natuurlijk dat ge liever niet meer op die buur kijkt maar ergens anders is het ook niet altijd ideaal. Ik heb hier op de 7 jaar dat ik er woon al 3 nieuwe buren gehad aan één kant.En als ik hoor dat ge een tuin hebt dat is onschatbaar. Wij konden niets anders dan kleiner gaan wonen omdat het een erg grote tuin was en Marc durfde niet meer op de ladder om de goten uit te kuisen maar we missen het toch hoor.
En Marc heeft ook altijd aan ons huis gewerkt De keuken gemaakt mooie schouwen gemaakt; En vele andere dingen en nu vind ik dat zo spijtig dat ik niet in een huis woon waar hij alles aan gedaan heeft.
Ik wil u niet beinvloeden hoor. Maar omdat ik in dezelfde situatie zit als gij wil ik u eens zegen hoe ik het voel.
Nog het beste met Misty en hopelijk nog verdere vooruitgang
gerarda
En Marc heeft ook altijd aan ons huis gewerkt De keuken gemaakt mooie schouwen gemaakt; En vele andere dingen en nu vind ik dat zo spijtig dat ik niet in een huis woon waar hij alles aan gedaan heeft.
Ik wil u niet beinvloeden hoor. Maar omdat ik in dezelfde situatie zit als gij wil ik u eens zegen hoe ik het voel.
Nog het beste met Misty en hopelijk nog verdere vooruitgang
gerarda