62 A HAWK LOMBARDSIJDE-ESSENTHO-KORBACH-te bewaren
-
anneke57 - Lid geworden op: 27 jul 2007, 14:31
Hawkje..Hawk schreef:En mensen die eerlijk hun verhaal hier vertellen belachelijk maken is dat ook. (Iedereen weet dat het over mij gaat) Vergeet niet dat ik naar dat kantoorjobke NIET gevraagd heb, integendeel, (en lees dan het ganse topic vooraleer iemand te veroordelen, 36 pagina's dus) ik was een jongen van "den buiten" en voelde me daar ook het best, daarom wou ik ook graag naar de D-site...helaas dus. De eerste 5 maanden was het gelukkig geen "k-jobke" Opleiding zoals iedereen in Lombardsijde...sneeuw ruimen met kilometers de eerste maand in Duitsland, opleiding tot launchercomd, en de laatste helft van mijn dienst, de tijd dus van de opgerolde hemdsmouwen (half april) kreeg ondergetekende de droomjob om 24 u in die grote vogelkooi opgesloten te zitten. En dat ik dus van mijn legerdienst toch nog een mooie tijd maakte had ik in de eerste plaats aan mezelf te danken, ik ga het niet meer neerschrijven, je kan het elders lezen !Ik bedoel maar niet iedereen had een kantoorjobke of kon een beetje schaak spelen met de kapitein ( er wes er trouwens gene). De ene had al een betere diensttijd dan de andere. Veralgemenen is altijd gevaarlijk.
En ja in de zomer waren er nog oefeningen...oefenTAC-EVAL, en daarna de nationale en internationale TAC-EVAL...een welkome afwisseling.
Ik besef het gevaar van veel neer te schrijven op een forum, het kan tegen je gebruikt worden, vooral als je al eens kritisch bent. Meestal wordt je er dan blijkbaar uitgenomen om de vloer mee aan te vegen.
Gr Willem
groetjes ann
my doggy is my baby
-
dat is waar wat je zegt....ik heb menige miliciens zien wenen zelfs bij hun afzwaai....en het deed mij ook pijn dat ze moesten vertrekken....maar ja...we wisten dat het maar voor een paar maanden was he....na essentho ben ik ooffr administratie geworden op secpers....door die goede verstandhouding met de miliciens heb ik ook veel geleerd over de gemoedstoestand van een milicien....dus heb ik mij met de macht die ik als ooffr secpers had dikwijls verzet tegen de csm's of ciecomden die het niet zo hadden op miliciens....en heb menig milicien gered van "na hun klas doen".....als er een onwettige afwezigheid gemeld werd onderzocht ik eerst hoe da kwam vöör ik de papieren opmaakte daarvoor....want ik was eerlijk gezegd ook verantwoordelijk voor wat ik opstuurde naar brussel he....en dikwijls was het een futaliteit...(doktersbroefje niet goed ingevuld enz...pfffffff)en heb veeeeeeel keren mijn gedacht gezegd tegen die csm's en consoorten....het ging zelfs zover dat bepaalde jongens bij mij op de bureau (als ik alleen was) mij contacteerden om te komen babbelen over hun problemen....vooral s'avonds als ik van wacht was ofzo...en dat vond ik heel fijn, dat ze mij in vertrouwen namen.....ik heb dus veeeeeeeel superavonden meegemaakt....hihiEmteechauffeurke schreef:Goeiemorge Anneke,
Awel gij hebt da schoon gezegd, zo denk ik er ook over. Als milicien had ik ook een goeie verstandhouding met het beroepskader, wij hielpen mekaar, en als het er op aankwam trokken wij aan een zeel ! De dagen voor mijn afzwaai hadden sommigen er het heel moeilijk mee!
GRTZ,
ROBERT
my doggy is my baby
-
ja zenne we moeten eens afspreken al is het onder ons forummannen en meiskes....ik kijk er al naar uit....ik denk dat we dan veeeeeeeeel tijd gaan moeten meebrengeEmteechauffeurke schreef:Vivke en anneke!!
Jullie zijn precies mijn soulmaatjes!!Een dezer via een peebeeeke gaan wij eens nader kennismaken!! ennue.. zonder bedoelingen hoor!!
GRTZ,
ROBERT![]()
![]()
my doggy is my baby
-
ik lust de duitse mayo nog heel graag hoor....als ik weet dat er iemand naar duitsland ga dan vraag ik altijd om er mee te brengen....mmmmm...radio-operateurke schreef:Jawohl Anneke, maar de Duitse "zoete" mayonaise lustte ik toch minder, in weerwil met de heerlijke braadworsten die men verkocht in kraampjes langs de weg; (dikwijls gestopt om er een "soldaat" te maken.) Van roddels niets aantrekken, groot gelijk, wie meest roddelt heeft zelf meest te verbergen. Chef Jacobs was bij mij in de D-batterij, had een snor. Zal later adj. geworden zijn en waarschijnlijk ook RSM, volgens Vivke. Wij gingen zelf niet zoveel buitenshuis eten, omdat in die periode het eten in de refter best te eten viel. En "werk" nu maar lustig verder op het forum. Groetjes, speciaal voor alle meiskes deze keer.....
chef jacobs is adjt geworden en heeft zijn laatste jaren op sgr in evere doorgebracht...ja je ziet dat ik heel hard aan t werken ben op "t forum" hihi...maar k zal toch effe wa moete doen hoor...anders moet ik overwerken
iedereen een fijne dag vandaag....t zonneke schijnt ...bij ons toch ...hih
my doggy is my baby
-
Emteechauffeurke - Lid geworden op: 27 feb 2007, 17:10
Hallookes,
Amai zeg met diene Duitse mayonaise, d'as gelijk als den Hollandse die is ook zo van die zoete, alleen noemen die dat Lemia Flietsaus oei d'as reklame!
Ginder had ge ook van die straffe mosterd LOWENSENF of zoiets, al ge een ferm valling had moeste maar een scheppeke nemen dan ging da in Uw sinussen omhoog gelijk een missile!! Ik heb die graag met een plateauke mix aan den toog, ge weet wel met kaas, kop en cornisjonkes en ajuintjes!
Vivke en Annekehier in mijn streek zeggen ze GAULE ZE IEL BRAUVE MASKES, ja ik ben van de Mechelkant!!
GRTZ,
ROBERT
Amai zeg met diene Duitse mayonaise, d'as gelijk als den Hollandse die is ook zo van die zoete, alleen noemen die dat Lemia Flietsaus oei d'as reklame!
Ginder had ge ook van die straffe mosterd LOWENSENF of zoiets, al ge een ferm valling had moeste maar een scheppeke nemen dan ging da in Uw sinussen omhoog gelijk een missile!! Ik heb die graag met een plateauke mix aan den toog, ge weet wel met kaas, kop en cornisjonkes en ajuintjes!
Vivke en Annekehier in mijn streek zeggen ze GAULE ZE IEL BRAUVE MASKES, ja ik ben van de Mechelkant!!
GRTZ,
ROBERT
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
ja da patattejasse....eerlijk gezecht heb ik daar altijd het beste van gemaakt en zelfs dan konden we onze "manieren" niet houden....he viv....ik deed da nie graag....(trouwens nu nog nie) ....maar het eindigde altijd in een klein feestje he....hihi....en hebbe ons goe geamuseerd...vivke schreef:Dat is mijn vriendin sè zo ken ik haar. Wij trekken ons inderdaad nergens iets van aan hé Ann, hebben we trouwens nooit gedaan. En inderdaad, wij hadden nog respect voor de miliciens, hebben ze trouwens altijd als ons gelijke behandeld.
Ik heb ook gekuist hoor en patatten gejast, een berg ik kon er niet overheen zien. Was trouwens de eerste twee jaar vaste klant op het appél gestraften, kon mijne mond niet houden.
Ann zit ge op uw werk, wel ik denk aan u.
Tot een van deez hé
da strafblad van ons.....amai....ik heb het van voor en vanachter vol gekregen....heb zelfs uitstel gehad om kpl te worde....
t appel der gestrafte...daar zie ik ons viv nog altijd staan....dan kreeg ze haar karwei...oa patattejas....en dan begon ze ...."ja weeral kuise jullie kenne nie anders zeker"....poef en ze had er nog een aan haar been....en boos da ze was toen....weet je da nog viv.....ik wel hoor....
ja ik zit op mijn werk maar heb geen tijd he....ik moet op t forum zijn....hihi...ik amuseer mij goe vandaag....
my doggy is my baby
-
ja da weet ik ook nog....en ik was al zo gevoelig aan mijn neus....da plateauke met alles en nog wa.....je weet wel....kunne we misschien binnekort doen....k zou t leuk vinde om eens samen te komen met onze forumvriende....Emteechauffeurke schreef:Hallookes,
GRTZ,
ROBERT
jij bent van mechelen.....dan woon je nie zover van mij.....ik ben van zaventem.....als ze mij da vrage dan zeg ik altijd "onder de vliegers"...
my doggy is my baby
-
Emteechauffeurke - Lid geworden op: 27 feb 2007, 17:10
Hoikes,
Eigenlijk niet Mechelen zelf, 6 km westelijk richting ST-NIKLAAS N-16 in een gezellig dorp dat zich BLAASVELD laat noemen.
BTW. Inkomende vliegers passeren hier laag over mijn huis!!
In het gastenboek van de MSN-site wordt de naam van KAP. SEMEESE genoemd chief van den Delta-Essentho lang geleden. Nu wil het lukken dat wij in Brakel op de sectie pers. een MAJ. SEMEESE hadden dus 2graden hoger.
Zou het kunnen dat het hier om dezelfe persoon gaat, die mogelijk naar Brakel is gemuteerd??
Oh ja in Brakel is het nu kermis tot ergens begin volgende week wanneer de portemoneel leeg is en de aspirinnekes op!
GRTZ,
ROBERT
Eigenlijk niet Mechelen zelf, 6 km westelijk richting ST-NIKLAAS N-16 in een gezellig dorp dat zich BLAASVELD laat noemen.
In het gastenboek van de MSN-site wordt de naam van KAP. SEMEESE genoemd chief van den Delta-Essentho lang geleden. Nu wil het lukken dat wij in Brakel op de sectie pers. een MAJ. SEMEESE hadden dus 2graden hoger.
Zou het kunnen dat het hier om dezelfe persoon gaat, die mogelijk naar Brakel is gemuteerd??
Oh ja in Brakel is het nu kermis tot ergens begin volgende week wanneer de portemoneel leeg is en de aspirinnekes op!
GRTZ,
ROBERT
Suuuupppeeers yes!!!!!
-
blaasveld....da ken ik....is eigelijk nie zover....ik kom af en toe in de carrefour en de brico van zemst...in de lunchgarden ga ik dan lekker koffie met taart eten.....mmmmmm.....Emteechauffeurke schreef:Hoikes,
GRTZ,
ROBERT
ik denk dat het over dezelfde smeese gaat....ik heb hem nog gekend als ltkol in buren geloof ik.....
spijtig da brakel zover is he.....anders konden we het daar eens goe bont maken.....
my doggy is my baby
-
vivke...was da in marsberg?...heb ik nog nie van gehoord....of ben ik vergeten....ik just nog van den hahnentellervivke schreef:Ikke ging er toch graag eten, in den Tierbrau of zoiets.
Was nen ex militair die met een duitse getrouwd is
my doggy is my baby