Hawkje..Hawk schreef:En mensen die eerlijk hun verhaal hier vertellen belachelijk maken is dat ook. (Iedereen weet dat het over mij gaat) Vergeet niet dat ik naar dat kantoorjobke NIET gevraagd heb, integendeel, (en lees dan het ganse topic vooraleer iemand te veroordelen, 36 pagina's dus) ik was een jongen van "den buiten" en voelde me daar ook het best, daarom wou ik ook graag naar de D-site...helaas dus. De eerste 5 maanden was het gelukkig geen "k-jobke" Opleiding zoals iedereen in Lombardsijde...sneeuw ruimen met kilometers de eerste maand in Duitsland, opleiding tot launchercomd, en de laatste helft van mijn dienst, de tijd dus van de opgerolde hemdsmouwen (half april) kreeg ondergetekende de droomjob om 24 u in die grote vogelkooi opgesloten te zitten. En dat ik dus van mijn legerdienst toch nog een mooie tijd maakte had ik in de eerste plaats aan mezelf te danken, ik ga het niet meer neerschrijven, je kan het elders lezen !Ik bedoel maar niet iedereen had een kantoorjobke of kon een beetje schaak spelen met de kapitein ( er wes er trouwens gene). De ene had al een betere diensttijd dan de andere. Veralgemenen is altijd gevaarlijk.
En ja in de zomer waren er nog oefeningen...oefenTAC-EVAL, en daarna de nationale en internationale TAC-EVAL...een welkome afwisseling.
Ik besef het gevaar van veel neer te schrijven op een forum, het kan tegen je gebruikt worden, vooral als je al eens kritisch bent. Meestal wordt je er dan blijkbaar uitgenomen om de vloer mee aan te vegen.
Gr Willem
groetjes ann
my doggy is my baby