Popups
-
superbock - Lid geworden op: 03 mei 2024, 15:26
Aan Wil.
Ik heb het niet over reclame.
Ik zie iedere dag en iedere keer dezelfde politieke slogan opdoemen bij het openen van dit forum.
Mijns inziens is er toch een verschil tussen - wat u noemt - "reclame" en de opruiende politieke verkiezingstaal van één welbepaalde partij van laag allooi...Vindt u niet ?
Ik heb het niet over reclame.
Ik zie iedere dag en iedere keer dezelfde politieke slogan opdoemen bij het openen van dit forum.
Mijns inziens is er toch een verschil tussen - wat u noemt - "reclame" en de opruiende politieke verkiezingstaal van één welbepaalde partij van laag allooi...Vindt u niet ?
-
E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
Ik krijg op PC heel de tijd advertenties te zien die via Google komen ... ze zorgen voor een kleine (soms vervelende) vertraging MAAR nooit politieke slogans!Ik zie iedere dag en iedere keer dezelfde politieke slogan opdoemen bij het openen van dit forum.
Op mijn Android smartphone draait een AddBlocker en die doet goed zijn werk
Probeer eens

Instellingen advertentiepartners
Opties voor advertenties op sites en in apps die samenwerken met Google
-
Odulleke - Lid geworden op: 08 nov 2022, 18:44
Ik heb geen last van popups. Ik heb wel een ad blocker op mijn laptop staan, weet niet of dat er iets mee te maken heeft.
-
Rustig maar ... wou alleen maar helpen hé.
Nog nooit meegemaakt dat voor (of tijdens) het openen van een bepaald forum telkens een boodschap verschijnt.
Je hebt het dus enkel en altijd hier?
Ook als je een andere browser gebruikt?
Zeker van dat je pc niet besmet/gehackt is?
Nog nooit meegemaakt dat voor (of tijdens) het openen van een bepaald forum telkens een boodschap verschijnt.
Je hebt het dus enkel en altijd hier?
Ook als je een andere browser gebruikt?
Zeker van dat je pc niet besmet/gehackt is?
-
Daar rechts vanboven kan je contact nemen met de adverteerder en melden dat je niet gediend bent politieke berichten.E.T. schreef: ↑01 jun 2024, 14:49Ik krijg op PC heel de tijd advertenties te zien die via Google komen ... ze zorgen voor een kleine (soms vervelende) vertraging MAAR nooit politieke slogans!
Probeer eens
Instellingen advertentiepartners
Opties voor advertenties op sites en in apps die samenwerken met Google
-
superbock - Lid geworden op: 03 mei 2024, 15:26
Aan E.T.
Bedankt voor uw antwoord maar ik zou hier liever "WIL."of de webmaster willen horen.
WIL heeft het over "reclame" die deze website steunt.
Van echte commerciële reclame kan ik dat nog begrijpen maar een senioren-website laat zich toch niet financieren door een politieke partij ?!
Bedankt voor uw antwoord maar ik zou hier liever "WIL."of de webmaster willen horen.
WIL heeft het over "reclame" die deze website steunt.
Van echte commerciële reclame kan ik dat nog begrijpen maar een senioren-website laat zich toch niet financieren door een politieke partij ?!
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Je noemt het enkel reclame wanneer het van een commercieel bedrijf komt, zo lijkt het, maar volgens mij maken politieke partijen ook reclame voor hun zaak. Ze betalen er trouwens voor.
Het stukje in de screenshot dat je hierboven toont, noem jij opruiende taal?
Jij noemt het ook 'van laag allooi' terwijl dat voor anderen helemaal niet zo is.Mijns inziens is er toch een verschil tussen - wat u noemt - "reclame" en de opruiende politieke verkiezingstaal van één welbepaalde partij van laag allooi...
Als je daarover wil discussiëren, dan start je best een onderwerp in de afdeling 'Politiek'