Weer het zoveelste goed gestaafde bewijs van reincarnatie
-
Zondervrees - Lid geworden op: 04 jul 2010, 22:00
En zo kan je voor elk van jouw verhaaltjes wel een ander vertellen. Even waar, even krachtig als bewijs, maar wel het bewijs van precies het omgekeerde van wat jij beweert.wayti schreef:Dus een totaal ander verhaal dan dat ik geplaatst heb...!!!Hehe, gered door een stem, een voorgevoel? Helemaal niet, als hij geen snelheid had geminderd, was er immers helemaal geen aanrijding geweest...
Ni Dieu, Ni Maître
-
janx - Lid geworden op: 02 okt 2008, 19:52
Zoals een ieder weet zijn er meerdere waarheiden en je schrijft;Zondervrees schreef:En zo kan je voor elk van jouw verhaaltjes wel een ander vertellen. Even waar, even krachtig als bewijs, maar wel het bewijs van precies het omgekeerde van wat jij beweert.
"even waar, ......".
Kan ik nu hieruit opmaken dat je de strijd hebt opgegeven?
Geweldig Zondervrees, eerlijk gezegt had ik dat niet zo snel van je verwacht hoor!
Alles is Één en die Éne is Alles.
-
Zondervrees - Lid geworden op: 04 jul 2010, 22:00
Neen mijn beste, het verschil is namelijk dat ik niet in sprookjes geloof. Ik toon precies aan dat deze verhaaltjes hersenspinsels zijn. Iets wat mensen zichzelf wijsmaken.janx schreef:Zoals een ieder weet zijn er meerdere waarheiden en je schrijft;Zondervrees schreef:En zo kan je voor elk van jouw verhaaltjes wel een ander vertellen. Even waar, even krachtig als bewijs, maar wel het bewijs van precies het omgekeerde van wat jij beweert.
"even waar, ......".
Kan ik nu hieruit opmaken dat je de strijd hebt opgegeven?
Geweldig Zondervrees, eerlijk gezegt had ik dat niet zo snel van je verwacht hoor! :lol:
Dat jij dat niet zou doorhebben, of doen alsof, had ik moeten voorzien.
Ni Dieu, Ni Maître
-
janx - Lid geworden op: 02 okt 2008, 19:52
Alles is Één en die Éne is Alles.