Wetenschappers bewijzen leven na de dood
-
Zondervrees - Lid geworden op: 04 jul 2010, 22:00
Kon men toen nog niet duwen?cappa schreef:[…] waar gaan al die honderden mensen dan staan om te trekken? […]
Ni Dieu, Ni Maître
-
Gast
:lol:Zondervrees schreef:Kon men toen nog niet duwen?cappa schreef:[…] waar gaan al die honderden mensen dan staan om te trekken? […]
-
wayti - Lid geworden op: 06 aug 2008, 23:25
Er zijn veel theorieen over de bouw van de piramide en velen benaderen de waarheid. Was er contact met buitenaarse wezens, heel zeker en op welke manier onstond dit contact ... door telepatie ... door INGEVINGEN..
De hogepriesters, astronomen, wiskundenaars e.a kregen hun boodschappen rechtstreeks van gene zijde, die dan weer in verbinding stonden met hogere planeten. De Pyramide van Gizeh is het meest goddelijke gebouw dat ooit op aarde gezet is, de GANSE geschiedenis van de mensheid ligt er in vast. Voor duizenden jaren zag met voorruit. De top van de piramide ontbreekt omdat hij God voorstelt en God is niet in steen uit te beelden. De vrijmetselaars zijn daar reeds zeer lang van op de hoogte. Kijk ook eens maar naar de Dollar biljetten...
Maar ik dacht dat daar al eens een hoofdstuk aan gewijd is of ben ik mis?
De hogepriesters, astronomen, wiskundenaars e.a kregen hun boodschappen rechtstreeks van gene zijde, die dan weer in verbinding stonden met hogere planeten. De Pyramide van Gizeh is het meest goddelijke gebouw dat ooit op aarde gezet is, de GANSE geschiedenis van de mensheid ligt er in vast. Voor duizenden jaren zag met voorruit. De top van de piramide ontbreekt omdat hij God voorstelt en God is niet in steen uit te beelden. De vrijmetselaars zijn daar reeds zeer lang van op de hoogte. Kijk ook eens maar naar de Dollar biljetten...
Maar ik dacht dat daar al eens een hoofdstuk aan gewijd is of ben ik mis?
GOD=LIEFDE voor alles wat leeft.
-
En waarom zou men mij NIET ernstig nemen..???Als we moeten verdergaan op een tv-programma dat je ooit wel eens kan gezien hebben over ' superglue ', kunnen we Wayti dan ook maar ernstig nemen, denk je niet ?
-
Gast
Tja , hoe zou dát toch komen he ? Misschien om de totale onzin die je hier plaatst, zoals bv. de vorige posting.wayti schreef:En waarom zou men mij NIET ernstig nemen..???Als we moeten verdergaan op een tv-programma dat je ooit wel eens kan gezien hebben over ' superglue ', kunnen we Wayti dan ook maar ernstig nemen, denk je niet ?
-
Clausewitz - Lid geworden op: 15 mei 2009, 18:22
Talisman:
Ik zie dat er in alle drie grafkamers met sarcofagen waren, waarvan in Cheops een apart graf voor de koningin Een tweede is opgevuld omdat de aliens de sterkte van het gewelf hadden overschat.In de piramide van Kephren is trouwens een mummie gevonden.Vlak naast de piramides zijn talrijke graven ontdekt van prinsessen, hovelingen...en elke piramide heeft een eigen graftempel.Het is duidelijk een begraafplaats. Links naast Cheops werd een intacte grote zonneboot opgegraven (nu al jaren een museum) om naar het hiernamaals te varen.Voor mij duidelijk genoeg. Bij de oudste piramide (de trappiramide van Djoser in Sakkarah) is eveneens een grafkelder ontdekt in de piramide, naast talrijke diepe putten in de onmiddellijke omgeving met trappen en sarcofagen.In 1964 ben ik in zo eentje afgedaald en heb er foto's gemaakt terwijl het graf was ingenomen door een geograaf van de univ. van Gent.Wat de officiële gidsen betreft:Al onder Nasser werden ze opgeleid aan de universiteit én deden stage in het museum.De belangrijke hotels (Hilton bvb) hadden eigen gidsen.Met het huidige massatoerisme van de cruiseboten is de kwaliteit van de gidsen erbarmelijk. Maar voor groepen, die maximum een kwartier in de tempel van Karnak of Luxor verblijven heeft dat geen belang meer.Weer eens een bewijs dat de drie piramides van Gizeh nooit als graf gebouwd zijn.
Wie bewaakt de bewakers.
-
Gast
Clausewitz, denk je dat heremietkreeften geboren zijn met een schelp ??Clausewitz schreef: Ik zie dat er in alle drie grafkamers met sarcofagen waren, waarvan in Cheops een apart graf voor de koningin Een tweede is opgevuld omdat de aliens de sterkte van het gewelf hadden overschat.In de piramide van Kephren is trouwens een mummie gevonden.Vlak naast de piramides zijn talrijke graven ontdekt van prinsessen, hovelingen...en elke piramide heeft een eigen graftempel.Het is duidelijk een begraafplaats. Links naast Cheops werd een intacte grote zonneboot opgegraven (nu al jaren een museum) om naar het hiernamaals te varen.Voor mij duidelijk genoeg. Bij de oudste piramide (de trappiramide van Djoser in Sakkarah) is eveneens een grafkelder ontdekt in de piramide, naast talrijke diepe putten in de onmiddellijke omgeving met trappen en sarcofagen.In 1964 ben ik in zo eentje afgedaald en heb er foto's gemaakt terwijl het graf was ingenomen door een geograaf van de univ. van Gent.Wat de officiële gidsen betreft:Al onder Nasser werden ze opgeleid aan de universiteit én deden stage in het museum.De belangrijke hotels (Hilton bvb) hadden eigen gidsen.Met het huidige massatoerisme van de cruiseboten is de kwaliteit van de gidsen erbarmelijk. Maar voor groepen, die maximum een kwartier in de tempel van Karnak of Luxor verblijven heeft dat geen belang meer.
Er zijn wel degelijk piramides later als graf gebruikt, maar zijn er nooit voor gebouwd. De kleinere graven, die eigenlijk een zeer slechte kopij zijn van de piramides op Gizeh zijn van latere datum. Reden ? Net zoals onze begraafplaatsen die rond het kerkgebouw lagen, in de schaduw van een heilige plaats. En in de piramide van cheops heeft men nooit één mummi gevonden en was nog totaal afgesloten ten tijde van de moren. Cheops graf bevind zich volgens Manetho op het verdronken deel van het eiland Elefantine.
Al die ' opgeleide gidsen ' kletsen uit hun nek, net zoals de egyptologen die beweren dat deze piramides als graf gebouwd zijn. Ik heb het hier al eerder over gehad en kom daar niet meer op terug.
-
janx - Lid geworden op: 02 okt 2008, 19:52
Nu is natuurlijk de vraag indien de Piramide van Cheops geen graf is ( wat ik ook niet denk), en ook niet is gebouwd door geinspireerde en herboren mensen ( en waarom niet?), door wie is het dan wel gebouwd? Door Eliëns of door mensen die een hogere kennis hadden dan wij nu momenteel? Misschien door byzondere reptielen of uitgestorven Oeran Oetangs? Het is toch niet te ontkenen dat de piramide er staat en dat geen wetenschapper in het heden met zekerheid kan zeggen wie, wat en hoe het is gedaan. Maar er zijn natuurlijk zeer knappe koppen op dit forum, iets wat de wetenschap volkomen ontgaat die het wel menen te weten. Zo, ga je gang en vertel het. De wetenschap zal je dankbaar zijn.
Alles is Één en die Éne is Alles.
-
Tja Janx het is blijkbaar geloofwaardiger dat de pyramide gebouwd is door groene mannekes afkomstig uit het een of ander zonnestelsel, dan dat duizenden mensen onder inspiratie deze piramiden zouden gebouwd hebben. En dan zouden wij de fantasten zijn... begrijpe wie kan...door wie is het dan wel gebouwd? Door Eliëns of door mensen die een hogere kennis hadden dan wij nu momenteel? Misschien door byzondere reptielen of uitgestorven Oeran Oetangs?
Ze laten liever zoals de Bijbel zegt: hun oren kietelen met leringen die leringen van mensen zijn...
-
Gast
En waarom zouden die piramides NIET door Egyptenaren gebouwd kunnen zijn ?janx schreef:Nu is natuurlijk de vraag indien de Piramide van Cheops geen graf is ( wat ik ook niet denk), en ook niet is gebouwd door geinspireerde en herboren mensen ( en waarom niet?), door wie is het dan wel gebouwd?
Waarom denk je dat ?Door Aliëns of door mensen die een hogere kennis hadden dan wij nu momenteel?
Dat denk ik niet.Misschien door byzondere reptielen of uitgestorven Oeran Oetangs?
Je moet al een knappe kop zijn om uit te maken hoe deze piramides NIET gebouwd zijn.Het is toch niet te ontkennen dat de piramide er staat en dat geen wetenschapper in het heden met zekerheid kan zeggen wie, wat en hoe het is gedaan. Maar er zijn natuurlijk zeer knappe koppen op dit forum, iets wat de wetenschap volkomen ontgaat die het wel menen te weten. Zo, ga je gang en vertel het. De wetenschap zal je dankbaar zijn.
Wie: de Egyptenaren
Hoe: tot nu toe onbekend
Voor welk doel : niet als graf. Dan hadden ze het interieur wat praktischer toegankelijk gemaakt. Als je deze bezocht hebt wordt dit zeer duidelijk.
Knap he ?
Laatst gewijzigd door Gast op 30 jan 2012, 19:06, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Gast
Nee hoor, die piramides zijn gebouwd door de geesten uit gene zijde. Logisch toch ?wayti schreef:Tja Janx het is blijkbaar geloofwaardiger dat de pyramide gebouwd is door groene mannekes afkomstig uit het een of ander zonnestelsel, dan dat duizenden mensen onder inspiratie deze piramiden zouden gebouwd hebben. En dan zouden wij de fantasten zijn... begrijpe wie kan...door wie is het dan wel gebouwd? Door Eliëns of door mensen die een hogere kennis hadden dan wij nu momenteel? Misschien door byzondere reptielen of uitgestorven Oeran Oetangs?
-
Wij zeggen ook niet dat ze gebouwd zijn door geesten maar door de Egyptenaren zelf onder leiding van geesten (in dit geval meesters aan gene zijde) dat is totaal iets anders. Stonden Abraham en Mozes niet onder leiding van de God van Israel? ALS er een leven Na de dood bestaat (waar ik 100 % van overtuigd ben) is het toch vrij logisch dat zij met ons in contact blijven.. en waarom zouden ze ons niet helpen als ze kunnen.. er is negatieve maar ook positieve bezetenheid.. mensen kunnen geleid worden door geesten de Bijbel staat er vol van.. Voor ons dus vrij logisch...Nee hoor, die piramides zijn gebouwd door de geesten uit gene zijde. Logisch toch ?
-
Reini - Lid geworden op: 18 jul 2004, 10:46
Pas op ; The two of you !
Nog een paar compromissen sluiten en je bent er:
Bv : aliens met geavanceerde apparatuur komen hier leiding geven aan de Egyptenaren om de machtige pyramiden te construeren. Ze hadden wel wat zware machines bij uiteraard.
Reden: niet gekend, waarschijnlijk een hommage aan hen, de goden, die dat konden waar maken. Vermits ze niet als graf dienden.
Monument voor de wezens van de andere planeet dus.
Vermits ze van Gene zijde komen vind ik hier serieuze overeenkomsten.
Nog een paar compromissen sluiten en je bent er:
Bv : aliens met geavanceerde apparatuur komen hier leiding geven aan de Egyptenaren om de machtige pyramiden te construeren. Ze hadden wel wat zware machines bij uiteraard.
Reden: niet gekend, waarschijnlijk een hommage aan hen, de goden, die dat konden waar maken. Vermits ze niet als graf dienden.
Monument voor de wezens van de andere planeet dus.
Vermits ze van Gene zijde komen vind ik hier serieuze overeenkomsten.
-
janx - Lid geworden op: 02 okt 2008, 19:52
Natuurlijk zijn die gebouwd door de Egyptenaren en dezen waren zeker zeer hoogbegaafd wegens kennis verkregen uit bronnen die velen nog niet aannemelijk kunnen vinden. Die bronnen van kennis ligt voorbij de aarde (het grofstoffelijke materie) en daar vandaan is het geregiseert. In wezen dus simpel te verklaren. Maar wegens onbegrip en niet willen of kunnen aannemen dat naast al het aardse wat we kennen nog veel meer is waarvan de mens zelf deel vanuit maakt, wordt die mogelijk gewoon niet in overwegen genomen en blijft men dus zoeken naar andere. De Piramide van Cheops is een monument van kennis om de mens te doen beseffen dat er meer is dan al het aardse om je heen doet vermoeden. Hoe meer de mens bewuster wordt en kennis verkrijgt des te meer zal er onsluiting plaats vinden van de kennis die in de piramide omsloten is.talisman schreef:En waarom zouden die piramides NIET door Egyptenaren gebouwd kunnen zijn ?janx schreef:Nu is natuurlijk de vraag indien de Piramide van Cheops geen graf is ( wat ik ook niet denk), en ook niet is gebouwd door geinspireerde en herboren mensen ( en waarom niet?), door wie is het dan wel gebouwd?
door mensen met hogere kennis, zie boven staande.Talisman schreef:Waarom denk je dat ?Door Aliëns of door mensen die een hogere kennis hadden dan wij nu momenteel?
Bingo !!!Talisman schreef:Dat denk ik niet.Misschien door byzondere reptielen of uitgestorven Oeran Oetangs?
ja.Talisman schreef:Je moet al een knappe kop zijn om uit te maken hoe deze piramides NIET gebouwd zijn.Het is toch niet te ontkennen dat de piramide er staat en dat geen wetenschapper in het heden met zekerheid kan zeggen wie, wat en hoe het is gedaan. Maar er zijn natuurlijk zeer knappe koppen op dit forum, iets wat de wetenschap volkomen ontgaat die het wel menen te weten. Zo, ga je gang en vertel het. De wetenschap zal je dankbaar zijn.
Wie: de Egyptenaren
jaTalisman schreef: Hoe: tot nu toe onbekend
ja ... een zeer ingenieus en met hoog wiskundige kennis van ..... geconstrueerd.Talisman schreef: Voor welk doel : niet als graf. Dan hadden ze het interieur wat praktischer toegankelijk gemaakt. Als je deze bezocht hebt wordt dit zeer duidelijk.
Knap he ?
Alles is Één en die Éne is Alles.