2012 - Einde van de Wereld
-
Henriette 2 - Lid geworden op: 24 feb 2007, 15:51
Ja, want anders breekt de hel los op hún wereld!
-
Reini - Lid geworden op: 18 jul 2004, 10:46
Neen, want die éénogers gaan van hem nog wat kunnen leren inplaats van die onnozele danspasjes !Henriette 2 schreef:Ja, want anders breekt de hel los op hún wereld!
De hel is dus volgens H2: schrijven met gezond verstand, én kennis.
-
talisman - Lid geworden op: 28 sep 2012, 09:05
Dat de wereld vandaag zou vergaan volgens de Mayakalender is natuurlijk baarlijke nonsens. De Maya's geloofden ( en nu nog ) dat de wereld nooit zal vergaan, maar geloven wel in steeds terugkomende cycli, net zoals de oude Egyptenaren. Het eindigen van zulk een cyclus heeft men hier in het westen aangegrepen om dit als einde van de wereld te verkopen, conform het christelijke doemdenken en laatste oordeel-idee. De 2012 - boeken kan je zeker morgen al voor een prikje aankopen bij De Slegte.
-
Ik zou dat kopke van die kerel die met hebben en houden naar Schotland is vertrokken ( dat zou het enige zijn wat niet verging) wel eens willen zien.
Wedden dat hij al een uitvlucht klaar heeft? " 't zal niet voor vandaag zijn, maar voor binnenkort..."
Wedden dat hij al een uitvlucht klaar heeft? " 't zal niet voor vandaag zijn, maar voor binnenkort..."
-
talisman - Lid geworden op: 28 sep 2012, 09:05
Laat die maar in Schotland zitten.Reini schreef:Ik zou dat kopke van die kerel die met hebben en houden naar Schotland is vertrokken ( dat zou het enige zijn wat niet verging) wel eens willen zien.
-
fonzarelli - Lid geworden op: 23 mar 2007, 11:30
Ben nog maar pas wakker, ben nog niet helemaal zeker of ik nog wel besta...
AV,
Fonzarelli
AV,
Fonzarelli
-
Niet sterk genoeg ????Vesselin schreef:De E.T.'s hebben mij niet mee genomen... ik was... euh... niet sterk genoeg!cappa schreef:Hoe? Zijn jullie hier ook nog?
Te zwaar zeker !
Hebt ge die spillebeentjes van die groene al eens bekeken?