Weer het zoveelste goed gestaafde bewijs van reincarnatie
-
cappa - Lid geworden op: 17 feb 2009, 17:49
Oh ja?wayti schreef:Dit antwoord houd geen enkele steek.. je hoort niet wat je wil horen iedereen hoort net hetzelfde en verstaat hetzelfde..cappa schreef:Eerste regel bij zintuigelijke psychologie is namelijk dat je ziet en hoort wat je wil zien en horen. Verbaast me dus niks dat jij ook stemmen hoorde in bandruis. Tussen haakjes, ik heb vroeger ook met die dingen gespeeld.
Lees eens iets, wayti, maar iets anders dan lulof.
Ge hebt duidelijk te veel last van hallucinaties, vriendje. Iedereen heeft dat wel eens een keer, maar als het overweldigend wordt best toch eens een dokter raadplegen.ik heb het voorbeeld al eens aangehaald van de vraag over dieren aan gene zijde waarop een hond begon te blaffen.. Dan kom ik weer bij die Burgemeester waar de duidelijk herkende stem van zijn overleden vader riep: VERTRAAG , VERTRAAG en hij daardoor ontsnapte aan een zwaar accident.. en dit zijn maar 2 voorvallen van de duizenden die er over de wereld al plaats hebben gevonden.. sorry jongen mar blijkbaar heb je met de verkeerde vrienden gespeeld ... De bewijzen in mijn eigen leven zijn zo overweldigend dat is met grote zekerheid kan zeggen dat wij de dood overleven...
Jawatte
-
Henriette 2 - Lid geworden op: 24 feb 2007, 15:51
HEERLIJK! weer zo'n ikweethetooknietmeer antwoord van iemand die niks anders weet te antwoorden en toch'n groot antwoorder wil lijken.cappa schreef:
Ge hebt duidelijk te veel last van hallucinaties, vriendje. Iedereen heeft dat wel eens een keer, maar als het overweldigend wordt best toch eens een dokter raadplegen.
Op de kleuterschool leren de kindjes zich dat onderling aan, wist je dat?
-
Zondervrees - Lid geworden op: 04 jul 2010, 22:00
En ze hebben geen telefoon of zo?wayti schreef:[...] Ik ken er zeker maar ze wonen niet in mijne hof.. geduld brengt alles terecht..
Ni Dieu, Ni Maître
-
Paul Siemons - Lid geworden op: 03 feb 2004, 21:22
Zondervrees schreef: En ze hebben geen telefoon of zo?
toch een bewijs dat Wayti en Co lullers van de bovenste plank zijn.
Ik stel me even in Wayti's plaats en dus zeker van mijn zaak dan kan Zondervrees en zijne aanhang er van op aan dat ik ze te "kakken" zet met een medium (ik ken ze!!) die wel eens alles gaat beantwoorden wat ZV en anderen willen beantwoord zien.
Conclusie zou zijn dat die wel een toontje lager zouden zingen dan!
Maar dat zal wel weeral ijdele hoop worden!
Gelijkaardig topic enige tijd geleden over de "evolutie"
"De dinosaurussen zijn helemaal géén miljoenen jaren geleden uitgestorven want een zekere "ID-aanhanger prediker"beweerde een dierentuin te bezitten bevolkt met levende dinosaurussen"
Daar ooit maar 1 foto/film of wat dan ook van gezien....noppes......maar hij bestond wel hé...

Mvg,
P.Siemons
toch een bewijs dat Wayti en Co lullers van de bovenste plank zijn.
Ik stel me even in Wayti's plaats en dus zeker van mijn zaak dan kan Zondervrees en zijne aanhang er van op aan dat ik ze te "kakken" zet met een medium (ik ken ze!!) die wel eens alles gaat beantwoorden wat ZV en anderen willen beantwoord zien.
Conclusie zou zijn dat die wel een toontje lager zouden zingen dan!
Maar dat zal wel weeral ijdele hoop worden!
Gelijkaardig topic enige tijd geleden over de "evolutie"
"De dinosaurussen zijn helemaal géén miljoenen jaren geleden uitgestorven want een zekere "ID-aanhanger prediker"beweerde een dierentuin te bezitten bevolkt met levende dinosaurussen"
Daar ooit maar 1 foto/film of wat dan ook van gezien....noppes......maar hij bestond wel hé...
Mvg,
P.Siemons
-
Wat dat betreft moet ik ook nog zien of er wel een Paul Siemons bestaat.
-
Paul Siemons - Lid geworden op: 03 feb 2004, 21:22
Henriette 2 schreef:Wat dat betreft moet ik ook nog zien of er wel een Paul Siemons bestaat.
Weeral niet weten wat antwoorden sukkel!
Zijt maar héél zekers dat Paul Siemons wel degelijk bestaat , dat is mijn eigen naam en geen "nick" (op géén enkel forum trouwens)!
[/url]
-
Voor zover ik 't kan zien ben jij wat lettertjes op een scherm.
-
wayti - Lid geworden op: 06 aug 2008, 23:25
jullie zitten precies te springen om bekakt te worden.. ge beseft toch wel dat het dan gedaan is met spotten en er serieuze praat gaat moeten verteld worden. Dus alles op zijn tijd Pauleke, iets forceren is nooit niet goed en ik wil jullie speelgoed niet afpakken. Trouwens uit jullie antwoorden blijkt dat niemand echt weet hoe mediumschap werkt dat is duidelijk. (uitgezonderd Cappa misschien... die wel zijn eigen versie heeft)Ik stel me even in Wayti's plaats en dus zeker van mijn zaak dan kan Zondervrees en zijne aanhang er van op aan dat ik ze te "kakken" zet met een medium (ik ken ze!!) die wel eens alles gaat beantwoorden wat ZV en anderen willen beantwoord zien. Conclusie zou zijn dat die wel een toontje lager zouden zingen dan!
GOD=LIEFDE voor alles wat leeft.
-
Dus zoals Henriette reeds schreef: Ge weet het niet....Ge hebt duidelijk te veel last van hallucinaties, vriendje. Iedereen heeft dat wel eens een keer, maar als het overweldigend wordt best toch eens een dokter raadplegen
-
Zij hebben wel telefoon maar aan gene zijde nog niet...En ze hebben geen telefoon of zo?
1.Als ik naar een medium wil gaan moet ik al eerst beginnen met het kaf van het koren te scheidden. Want er is meer kaf dan koren en ik denk dat gij een juist antwoord wilt of niet?
2. Als ik die gevonden heb dan moet ik mijn telefoon gebruiken en een afspraak maken, dus tijd maken in mijn al redelijk druk leven voor een AFSPRAAK waar ik de vraag kan stellen die niet eens van mijzelf komt van een man die zelfs zijn eigen naam nog niet durft gebruiken maar een nick naam...
3. Die zogenaamde "mediums" werken ook niet gratis en SCHANDALIGE prijzen van 40 tot 60 euro zijn de laatste tijd IN....
4. Daarbij komt dat de persoon van wie het hondje is bereikbaar moet zijn een gene zijde.. Er zijn 7 lichtsferen, 7 duistere sferen, er is het schemerrijk en het onbewuste. Want het hondje zelf gaat zijn naam niet kunnen zeggen denk ik of wel?..
5. Ook weet ik dat gene zijde zich niet bezig houd met spelletjes alleen indien dit het goede zou dienen en dat is zeker niet in dit geval... Maar laat de vraag maar open je gaat het antwoord krijgen maar niet op uw tijd maar op hun tijd..
Mvg: Wayti
-
cappa - Lid geworden op: 17 feb 2009, 17:49
wayti schreef:4. Daarbij komt dat de persoon van wie het hondje is bereikbaar moet zijn een gene zijde.. Er zijn 7 lichtsferen, 7 duistere sferen, er is het schemerrijk en het onbewuste. Want het hondje zelf gaat zijn naam niet kunnen zeggen denk ik of wel?..
5. Ook weet ik dat gene zijde zich niet bezig houd met spelletjes alleen indien dit het goede zou dienen en dat is zeker niet in dit geval... Maar laat de vraag maar open je gaat het antwoord krijgen maar niet op uw tijd maar op hun tijd..
Maar goed, maar stel nu dat een medium de juiste naam weet te vertellen, hoe gaat ge dan aantonen dat die naam van de dooie doden komt?
Jawatte
-
Geef dan eens een andere mogelijkheid, bedrog uitgesloten natuurlijk...Maar goed, maar stel nu dat een medium de juiste naam weet te vertellen, hoe gaat ge dan aantonen dat die naam van de dooie doden komt?