Wetenschappers bewijzen leven na de dood

Dit is de plaats voor filosofie, psychologie

oomski
Lid geworden op: 28 mei 2008, 08:25
Locatie: Thuis.

26 jan 2012, 11:53

Leven vóór, leven na, reïncarnatie.... nog niemand heeft komen vertellen hoe zijn/haar leven voordien was, of zijn derde leven...
Als niemand van hen, die geloven in meerdere levens, zijn/haar levens herinnert, niet het minste ervan, waarop baseren ze zich dan om te blijven beweren dat er méér dan één leven is?
Wie op wraak zint, houdt zijn eigen wonden open.

Klaartje
Lid geworden op: 27 jan 2005, 17:22
Locatie: Brecht

26 jan 2012, 11:55

Ik vraag me vaak ook af Oomski waarom een mens zich hiervoor zo druk kan maken, we hebben al genoeg werk met dit leven hier..... steeds maar die hersenspinsels die de mens bezighoudt en onrustig maakt hé :wink:
"Een vriend is iemand, die als hij je een hand geeft eigenlijk je hart aanraakt."
Auteur: Gabriel Garcia Marquez

janx
Lid geworden op: 02 okt 2008, 19:52

26 jan 2012, 15:22

Zondervrees schreef:
werewoef schreef:Hoe zou het komen dat zoveel mensen, die juist ontsnapt zijn aan de dood, hun hele leven als een flashmoment aan zichzelf zien voorbijgaan ? […]
Zij hebben de indruk dat hun hele leven etc.
En dat kan perfect verklaard worden, net zoals die tunnel en dat licht, vanuit dingen die gebeuren in het brein, meer bepaald het reptielenbrein.
Ik zou zeggen verklaar het eens tot in de perfectie Zondervrees. Je bent hiermee de eerste, een universiteits leerstoel neurologie staat dan voor je klaar.
Alles is Één en die Éne is Alles.

janx
Lid geworden op: 02 okt 2008, 19:52

26 jan 2012, 15:42

Oomski schreef:Als niemand van hen, die geloven in meerdere levens, zijn/haar levens herinnert, niet het minste ervan, waarop baseren ze zich dan om te blijven beweren dat er méér dan één leven is?
Er zijn best mensen die zich delen van vorige levens herinneren. Echter dit wordt als onzin, als oplichting of als fantasie afgedaan. Natuurlijk komt dit voor, evenzo als in alle gewoon dagelijkse zaken, waarin oplichting en fatasie wordt gebruikt om aan financieën te komen. Maar zijn daarom alle handelaren, winkeliers etc. per definitie dan oplichters of fantasten?
Alles is Één en die Éne is Alles.

janx
Lid geworden op: 02 okt 2008, 19:52

26 jan 2012, 15:44

Klaartje schreef:Ik vraag me vaak ook af Oomski waarom een mens zich hiervoor zo druk kan maken, we hebben al genoeg werk met dit leven hier..... steeds maar die hersenspinsels die de mens bezighoudt en onrustig maakt hé :wink:
Ik kan geruststellen Kaartje ik maak mij niet druk, dwz niet meer dan ieder ander op dit forum. :wink:
Alles is Één en die Éne is Alles.

Zondervrees
Lid geworden op: 04 jul 2010, 22:00

26 jan 2012, 15:46

janx schreef:[...] Ik zou zeggen verklaar het eens tot in de perfectie Zondervrees. Je bent hiermee de eerste, een universiteits leerstoel neurologie staat dan voor je klaar.
Geef die dan maar aan Kevin Nelson, neuroloog, die beschrijft dat veel beter dan ik. Ik heb zijn uitstekende boekje gelezen. Je kan het o.a. hier bestellen. Opgepast, als je het leest -en begrijpt- zou je wel eens een paar illusies armer kunnen zijn. Ben je er klaar voor?
Ni Dieu, Ni Maître

werewoef
Lid geworden op: 05 apr 2005, 17:53

26 jan 2012, 19:02

Jan als gij het hebt over de term- reptielenbrein - gelooft gij dan ook in de opgerolde slangekracht, onderaan het lichaam, die in Yogatermen Kundalini wordt genaamd en die via de naden ida en pingala langs de shoeshumma naar boven door de chackras stroomt .????

Want het is door het openen van chackras dat bovenzintuigelijke waarnemingen worden ervaren . Veronderstel dat ge dit aanneemt zit ge eigenlijk niet zo ver af van wat Wayti . :idea: :idea:

Werewoef
AMEN en AUM

Zondervrees
Lid geworden op: 04 jul 2010, 22:00

26 jan 2012, 19:25

werewoef schreef:Jan als gij het hebt over de term- reptielenbrein - […]
Als ik het heb over het reptielenbrein dan heb ik het over de hersenstam.
Waarom daar soms naar verwezen wordt als reptielenbrein vind je hier. Met de mystieke onzin die hier door sommige verdwaasden gespuid wordt heeft dat dus niets te maken.
Ni Dieu, Ni Maître

Zondervrees
Lid geworden op: 04 jul 2010, 22:00

26 jan 2012, 19:31

janx schreef:[…] Maar zijn daarom alle handelaren, winkeliers etc. per definitie dan oplichters of fantasten?
Slechts een kleine minderheid van handelaren zijn oplichters. Anders is het gesteld met het paranormale volkje: die zijn tot nu toe steeds ontmaskerd als oplichters.
Je vergelijking loopt dan ook volledig mank. Maar ja, je denkt nog altijd dat er ergens wel een onbreekbaar rauw ei te vinden is, ook sta je ondertussen tot de dijen in het struif.
En dat ene, onvindbare ei moet dan bewijzen dat er echt wel meer is…
Neen dus.
Ni Dieu, Ni Maître

janx
Lid geworden op: 02 okt 2008, 19:52

26 jan 2012, 20:40

Zondervrees schreef:
janx schreef:[...] Ik zou zeggen verklaar het eens tot in de perfectie Zondervrees. Je bent hiermee de eerste, een universiteits leerstoel neurologie staat dan voor je klaar.
Geef die dan maar aan Kevin Nelson, neuroloog, die beschrijft dat veel beter dan ik. Ik heb zijn uitstekende boekje gelezen. Je kan het o.a. hier bestellen. Opgepast, als je het leest -en begrijpt- zou je wel eens een paar illusies armer kunnen zijn. Ben je er klaar voor?
Helemaal duidelijk Zondervrees , eerst zeggen het is perfect te verklaren en dan zeggen lees maar eens het boek van Kevin Nelson.
Trouwens het is niet meer dan een suggestie van deze, en beslist niet onomstotelijk bewijsbaar. Het bewustzijn van de mens is nog steeds een raadsel voor de wetenschap behalve voor Zondervrees natuurlijk die kan het perfect verklaren. :lol:
Alles is Één en die Éne is Alles.

janx
Lid geworden op: 02 okt 2008, 19:52

26 jan 2012, 20:52

Zondervrees schreef:
janx schreef:[…] Maar zijn daarom alle handelaren, winkeliers etc. per definitie dan oplichters of fantasten?
Slechts een kleine minderheid van handelaren zijn oplichters. Anders is het gesteld met het paranormale volkje: die zijn tot nu toe steeds ontmaskerd als oplichters.
Je vergelijking loopt dan ook volledig mank. Maar ja, je denkt nog altijd dat er ergens wel een onbreekbaar rauw ei te vinden is, ook sta je ondertussen tot de dijen in het struif.
En dat ene, onvindbare ei moet dan bewijzen dat er echt wel meer is…
Neen dus.
Je reputatie van scherpzinnigheid krijgt nu toch een deuk beste Zondervrees, als ik tot mijn dijen in het ei struif sta, en ik laat een ei uit mijn hand vallen dan blijft deze gegarandeert heel. Dus de rest van je verhaal neem ik dan ook maar met een flinke korrel zout. Maar ga gerust door met je wijsheden te spuien er moet toch wel iemand te vinden zijn die daar naar uitkijkt en er blij mee is.
Alles is Één en die Éne is Alles.

Zondervrees
Lid geworden op: 04 jul 2010, 22:00

26 jan 2012, 20:57

janx schreef:
Zondervrees schreef:
janx schreef:[...] Ik zou zeggen verklaar het eens tot in de perfectie Zondervrees. Je bent hiermee de eerste, een universiteits leerstoel neurologie staat dan voor je klaar.
Geef die dan maar aan Kevin Nelson, neuroloog, die beschrijft dat veel beter dan ik. Ik heb zijn uitstekende boekje gelezen. Je kan het o.a. hier bestellen. Opgepast, als je het leest -en begrijpt- zou je wel eens een paar illusies armer kunnen zijn. Ben je er klaar voor?
Helemaal duidelijk Zondervrees , eerst zeggen het is perfect te verklaren en dan zeggen lees maar eens het boek van Kevin Nelson.
Trouwens het is niet meer dan een suggestie van deze, en beslist niet onomstotelijk bewijsbaar. Het bewustzijn van de mens is nog steeds een raadsel voor de wetenschap behalve voor Zondervrees natuurlijk die kan het perfect verklaren. :lol:
Nelson verklaart het perfect hoor, je moet dan wel het boek even lezen. Heb ik gedaan, jij niet. Ik pretendeer niet alles te weten en ik ben zeker geen neuroloog, dus waarom zou ik niet verwijzen naar een uiterst duidelijk geschreven boek? Jij en wayti verwijzen altijd maar naar een aantal onleesbare boeken van ene Rulof, boeken die zelfs in de boekhandel niet te vinden zijn want enkel bestemd voor een select clubje. Die boeken hebben zelfs geen ISDN-nummer. Belachelijk gewoon.
En als jij mij kan zeggen waar Nelson zelf zegt dat zijn theorie maar een suggestie is, ik houd mij aanbevolen.
Ni Dieu, Ni Maître

Zondervrees
Lid geworden op: 04 jul 2010, 22:00

26 jan 2012, 20:59

janx schreef:[…] Je reputatie van scherpzinnigheid krijgt nu toch een deuk beste Zondervrees, als ik tot mijn dijen in het ei struif sta, en ik laat een ei uit mijn hand vallen dan blijft deze gegarandeert heel. Dus de rest van je verhaal neem ik dan ook maar met een flinke korrel zout. Maar ga gerust door met je wijsheden te spuien er moet toch wel iemand te vinden zijn die daar naar uitkijkt en er blij mee is.
Ben jij zo dom of speel jij dat maar?
Ni Dieu, Ni Maître

Paul Siemons
Lid geworden op: 03 feb 2004, 21:22

26 jan 2012, 21:42

Zondervrees schreef: Die boeken hebben zelfs geen ISDN-nummer. Belachelijk gewoon.

Alléé Zondervrees niet wanhopen:wink: : ge kunt die boeken hoogstwaarschijnlijk wel verkrijgen via Wayti zijn uitgeverij:

www.wayti.com en Stichting Wayti Uitgeverij



Mvg,
P.Siemons

wayti
Lid geworden op: 06 aug 2008, 23:25
Locatie: Antwerpen

26 jan 2012, 22:07

Jij en wayti verwijzen altijd maar naar een aantal onleesbare boeken van ene Rulof,
1. Mijn topic paranormale kinderen komt niet uit de boeken van Rulof, net als alle andere topics die ik hier geopend heb..
2. Die boeken zijn even leesbaar als jouw boeken ik zou zelfs zeggen veel meer begrijpelijker..
3. Ik heb hier nog zeker 100 andere boeken die NIET door JOZEF geschreven zijn mar wel hetzelfde beweren. Ik heb het lijstje hier al eens neergezet.. maar DAT past natuurlijk niet in uw bewijsvoering die steeds armer wordt..

boeken die zelfs in de boekhandel niet te vinden zijn want enkel bestemd voor een select clubje. Die boeken hebben zelfs geen ISDN-nummer. Belachelijk gewoon.

het is geen ISDN nr maar een ISBN nr Zondervrees...

Een blik in het hiernamaals: ISBN: 90.70554.23.2
Ontstaan van het heelal: ISBN: 90.70554.25.9
Zij die terugkeerden uit de dood: ISBN: 90.70554.17.8
Geestelijke gaven: ISBN: 90.70554.21.6
De kringloop derziel: ISBN: 90.70554.19.7 enz...


Belachelijk gewoon....jouw uitleg...

Ps: sommige zijn zelfs GRATIS te lezen op het internet..

http://www.jozefrulof-boeken.nl/index.html
GOD=LIEFDE voor alles wat leeft.