Bewijs van het ontbreken van een leven na de dood
-
Zondervrees - Lid geworden op: 04 jul 2010, 22:00
Neen, jij hebt een nieuwe bijbel gevonden waar je klakkeloos alles uit overneemt: de duizenden door Rulof geschreven pagina's, vol met de grootste verzinsels en sprookjes.janx schreef:[...] En die bijbel ... ben je daar nog altijd mee bezig? Ik al lang niet meer hoor.
Ni Dieu, Ni Maître
-
janx - Lid geworden op: 02 okt 2008, 19:52
Hm ... ik zie dat je nog steeds waakzaam bent om je fustratie aangaande Rudof te kunnen uiten. Iets langer vakantie nemen Zondervrees zodat je innerlijke wat meer tot rust komt en gaat begrijpen dat niet iedereen de zelfde ideeën daarover hebt als jij. 
Alles is Één en die Éne is Alles.
-
Zondervrees - Lid geworden op: 04 jul 2010, 22:00
En ik zie dat je dus duidelijk niet ontkent.janx schreef:Hm ... ik zie dat je nog steeds waakzaam bent om je fustratie aangaande Rudof te kunnen uiten. Iets langer vakantie nemen Zondervrees zodat je innerlijke wat meer tot rust komt en gaat begrijpen dat niet iedereen de zelfde ideeën daarover hebt als jij. :wink:
Ni Dieu, Ni Maître
-
Dat niet iedereen de zelfde ideeën daarover hebt als jij?En ik zie dat je dus duidelijk niet ontkent.
Of bedoel je dat ik Sympathie heb voor de boeken van Rulof? Ja, dat heb ik zoals voor meer zaken. En wat is daar verkeert aan?
Jij hebt toch ook je eigen voorkeuren?
Dat we niet op één lijn zitten geeft jouw weer bezigheden en invullingen wat je met plezier en van harte doet. En zo helpen we elkaar toch?
-
Reini - Lid geworden op: 18 jul 2004, 10:46
Wat is daar verkeerd aan Janx ?janx schreef:Dat niet iedereen de zelfde ideeën daarover hebt als jij?En ik zie dat je dus duidelijk niet ontkent.
Of bedoel je dat ik Sympathie heb voor de boeken van Rulof? Ja, dat heb ik zoals voor meer zaken. En wat is daar verkeert aan?
Jij hebt toch ook je eigen voorkeuren?
Dat we niet op één lijn zitten geeft jouw weer bezigheden en invullingen wat je met plezier en van harte doet. En zo helpen we elkaar toch?
Dat je gelooft in sprookjes van een psychoot.
-
Clausewitz - Lid geworden op: 15 mei 2009, 18:22
Hij is nu een discipel van charlatan Rulof.janx schreef:Ach, je heb al wel begrepen wat er moet staan Reini. Die l en k toetsen staan naast elkaar hm ...tja..., ik moet beter mikken.
En die bijbel ... ben je daar nog altijd mee bezig? Ik al lang niet meer hoor.
Wie bewaakt de bewakers.
-
Ja cappa, die 't' in plaats van een 'd'. Als je het leest en uitspreekt dan hoor je geen verschil. Ik heb het voor de zekerheid even getest. Ik heb assistentie gevraagd (gevraagt) van een vriend die zeer gevoelige oren heeft maar ... nee... hij kon niet horen wanneer ik het uitsprak met een ‘t’ of met een ‘d’. Dus is het gewoon een afspraakje waarschijnlijk onder het genot van een pintje ontstaan door taal wetenschappers om in bepaalde gevallen een 't' gebruiken in plaats van een 'd’. Misschien omdat iemand zei "wat was nu het gevraagde?". 
-
Vesselin - Lid geworden op: 28 jul 2012, 07:52
Ik ken persoonlijk mensen die beweren dat ze kunnen 'uittreden' en contact hebben met 'gidsgeesten' die ze dan claimen te 'channelen'.Reini schreef:Wat is daar verkeerd aan Janx ?
Dat je gelooft in sprookjes van een psychoot.
Wat ik dan denk is: "Hier kan ik niets mee! Deze mens heeft veel fantasie of is schizofreen of er is iets mis de scheikunde van zijn brein. Of misschien is het een oplichter die er een slaatje wil uit slaan".
Dat laatste is meestal het geval, vrees ik. Tenslotte vragen ze geld voor hun 'gechannel' en is het hun inkomen.
Los hiervan: als iemand echt zulke ervaringen heeft, kan hij dat nooit aan mij overdragen.
Tot de dag dat ikzelf 'uittreed' of een 'gidsgeest' ontmoet zal ik het als een vorm fantasie afdoen.
En als het mij zou overkomen, zal ik waarschijnlijk denken dat ik gek geworden ben.
-
Vesselin - Lid geworden op: 28 jul 2012, 07:52
Nog even over het slotzinnetje van uw bericht van 17 augustus in dit topic.Zondervrees schreef: Wat onkenbaar is bestaat niet.
Zéér merkwaardige opvatting voor een 'wetenschappelijk' ingesteld iemand.
Sub-atomaire deeltjes zijn niet waarneembaar! Super-massive zwarte gaten zijn niet waarneembaar! De 'big bang' is niet waarneembaar!
Dit zijn allemaal wiskundige modellen die gelden als de tot nu toe beste verklaring voor dingen die wel waarneembaar zijn.
-
cappa - Lid geworden op: 17 feb 2009, 17:49
Allee janx, ik heb het je al eens uitgelegd.janx schreef:Ja cappa, die 't' in plaats van een 'd'. Als je het leest en uitspreekt dan hoor je geen verschil. Ik heb het voor de zekerheid even getest. Ik heb assistentie gevraagd (gevraagt) van een vriend die zeer gevoelige oren heeft maar ... nee... hij kon niet horen wanneer ik het uitsprak met een ‘t’ of met een ‘d’.
Zeg jij verkeerde of verkeerte? d dus. Verkeerd.
Zeg jij gegroeide of gegroeite? d dus. Gegroeid.
Zeg jij gokte of gokde? t dus. Gegokt.
-
Reini - Lid geworden op: 18 jul 2004, 10:46
Ik peins Vesselin, dat er toch een duidelijk verschil is tussen "onkenbaar" en "onwaarneembaar".Vesselin schreef:Nog even over het slotzinnetje van uw bericht van 17 augustus in dit topic.Zondervrees schreef: Wat onkenbaar is bestaat niet.
Zéér merkwaardige opvatting voor een 'wetenschappelijk' ingesteld iemand.
Sub-atomaire deeltjes zijn niet waarneembaar! Super-massive zwarte gaten zijn niet waarneembaar! De 'big bang' is niet waarneembaar!
Dit zijn allemaal wiskundige modellen die gelden als de tot nu toe beste verklaring voor dingen die wel waarneembaar zijn.
Zolang iets niet gekend is door de mens bestaat het niet voor die mens.
Echter, als men door deductie een verklaring krijgt voor bepaalde verschijnselen, kan men besluiten: het is wel onwaarneembaar, maar wél gekend.
-
wayti - Lid geworden op: 06 aug 2008, 23:25
Ik ken persoonlijk mensen die beweren dat ze kunnen 'uittreden' en contact hebben met 'gidsgeesten' die ze dan claimen te 'channelen'.
Wat ik dan denk is: "Hier kan ik niets mee! Deze mens heeft veel fantasie of is schizofreen of er is iets mis de scheikunde van zijn brein.
Dat is het enige woord dat jullie nog kennen: Fantasy...ongelofelijk...
En wat als het nu eens GEEN fantasy is...???
In ieder geval is mijn brein DIK in orde en ben ik geen schizofreen..al zullen de meesten hier dat niet geloven maar dat zal mij een zorg wezen...
Geen wonder dat gij doodsangsten uitstaat Vesselin... Gij zijt net als ik helemaal niet gek en de dag dat je zal overgaan zal jouw wens uitkomen.. Maar dit bewijst weer hoe moeilijk het is voor zogenaamde wetenschappers om te aanvaarden dat er meer is...Los hiervan: als iemand echt zulke ervaringen heeft, kan hij dat nooit aan mij overdragen. Tot de dag dat ikzelf 'uittreed' of een 'gidsgeest' ontmoet zal ik het als een vorm fantasie afdoen. En als het mij zou overkomen, zal ik waarschijnlijk denken dat ik gek geworden ben.
GOD=LIEFDE voor alles wat leeft.
-
rolija - Lid geworden op: 27 jan 2004, 17:41
wayti schreef:Ik ken persoonlijk mensen die beweren dat ze kunnen 'uittreden' en contact hebben met 'gidsgeesten' die ze dan claimen te 'channelen'.
Wat ik dan denk is: "Hier kan ik niets mee! Deze mens heeft veel fantasie of is schizofreen of er is iets mis de scheikunde van zijn brein.Dat gaat hier van kwaad naar erger
Dat is het enige woord dat jullie nog kennen: Fantasy...ongelofelijk...
En wat als het nu eens GEEN fantasy is...???
In ieder geval is mijn brein DIK in orde en ben ik geen schizofreen..al zullen de meesten hier dat niet geloven maar dat zal mij een zorg wezen...
Geen wonder dat gij doodsangsten uitstaat Vesselin... Gij zijt net als ik helemaal niet gek en de dag dat je zal overgaan zal jouw wens uitkomen.. Maar dit bewijst weer hoe moeilijk het is voor zogenaamde wetenschappers om te aanvaarden dat er meer is...Los hiervan: als iemand echt zulke ervaringen heeft, kan hij dat nooit aan mij overdragen. Tot de dag dat ikzelf 'uittreed' of een 'gidsgeest' ontmoet zal ik het als een vorm fantasie afdoen. En als het mij zou overkomen, zal ik waarschijnlijk denken dat ik gek geworden ben.Is er hier een Dokter op het forum
"Spel- en typfauten zijn doelbewust en tot grood jolijt van de leser gemaakd."