Fazal schreef:Niets is idd onmogelijk janx. Alleen de woorden "voor "wie" niets onmogelijk is" vind ik er persoonlijk teveel aan, gezien ik niet in een godheid als persoon geloof.janx schreef: Fazal, als je het mij vergunt om hier op in te haken, wat is het dan wat je inhoudelijk als het bewijs ziet in de woorden "voor wie niets onmogelijk is"?
Maar ik had het niet over 'deze' zinsnede, wèl over de door mij vetgedrukte woorden in mijn citaat van ebenhaezer, namelijk: "Zo is dat!"
Als je zoiets "beweert", dan ben je bereid de daarvoor nodige bewijzen voor te leggen.
En gezien ook zij dat niet kan, dan is dat "zo" voor haar, maar dààrom is dat nog niet "zo"!
Dat valt dan volgens mij buiten haar realiteitsbesef.
FAZAL , 't is niet omdat jij niet in een godheid als persoon gelooft , dat anderen dat ook niet zouden mogen ! Voor mij is dat écht zo , geen twijfelen aan !
Geestelijke dingen zijn niet te bewijzen Fazal , die zie je , of die zie je niet . Maar als jij niet ziet dat voor God niets onmogelijk is , hoe bewijs jij dat dan ? Voor mij is dat een écht realiteitsbesef , of je dat nu aanvaardt of niet , daar verandert niets aan . M. vr. gr. EB.
Durf dan God vertrouwen , neem Hem op zijn Woord .